Fredrica Glatstein
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 48 Läs vad Fredrica Glatstein

• Anna Maria L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-03-05

Jag anlitade Fredrica när jag skulle sälja mitt barndomshem.
    Hon är en kompetent, engagerad och driven mäklare. Vi hade en bra kommunikation under hela processen. Det blev en snabb och smidig affär.
    Tusen tack för ett gott samarbete,
    Anna Läs mer
    2020-03-06 Fredrica G svarar Anna Maria L
    Tack detsamma, Anna och det var ett nöje att samarbeta med dig. Tack för förtroendet för mig och jag önskar dig allt gott framöver!
  • Helena N köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-29

Sörgården
    Köpte en lgh av Fredrica och fick ett väldigt trevligt och positivt bemötande. Professionellt och inte för ”insäljande” utan hon kände av vilket mitt behov var. Läs mer
    2020-03-02 Fredrica G svarar Helena N
    Hej Helena och tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag hoppas att du kommer att trivas i lägenheten och så ses vi inför tillträdet!
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-20

Lindholmen
    Vi träffade fler mäklare från olika företag men kände direkt att det var Fredrica vi ville jobba med då hon gav oss trygghet i sitt bemötande och såg lägenheten och läget så som vi alltid gjort och var anledningen till varför vi köpte den från första början.
    Då vi var otroligt missnöjda med hur den förra mäklaren skötte vårt köp av lägenheten så var vi väldigt noga med vårt val men det var inte svårt och vi kunde inte varit mer nöjda. Allt har varit smidigt och vi har inte behövt anstränga oss mer än nödvändigt. Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och även Fredrica som mäklare. Läs mer
    2020-02-20 Fredrica G svarar Malin W
    Tack för er fina rekommendation! Mitt mål är alltid att mina kunder ska få en bra upplevelse vid försäljning/köp av bostad och det glädjer mig att ni fick en mycket finare upplevelse än sist! Jag är tacksam att få ha jobbat med er och att vi lyckades så pass bra tillsammans! Smidig affär och ett bra slutpris. Önskar er all lycka till framöver. Varma hälsningar /fredrica.
    Fredrica G gillar detta
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-17

Västergården
    Trevlig, kompetent, känns trygg och seriös! Läs mer
    2020-02-17 Fredrica G svarar Anna B
    Tack att du tog dig tid att skriva en Reco. Önskar dig en fin framtid med barnen i den nya lägenheten!
  • Fredrik S
    Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-17

Västergården
    Fredrica hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet vilket gick betydligt fortare och smidigare än vad vi tänkt oss. Enkel att ha att göra med, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-17 Fredrica G svarar Fredrik S
    Tack Fredrik! Tack vare att du var flexibel att ordna inför förhandsvisningar kunde vi göra det möjligt att tillsammans sälja fort till ett bra pris. Hoppas nu ni hittar något nytt!
  • Annika S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-01-31

Norrgården
    Sålde en lägenhet innan visning. Fredrica hittade en köpare genom kontakter och affären gick snabbt och smidigt.
    Kan starkt rekommendera henne och kommer absolut samarbeta med henne igen i framtiden om vi ska sälja eller köpa något! Läs mer
    2020-01-31 Fredrica G svarar Annika S
    Tack så hemskt mycket för förtroendet att sälja din fina lägenhet! Nu återstår jobbet att hitta ditt nästa boende. Hörs snart och stort tack för rekommendationen!
  • Leif A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-01-30

Centrum
    Vi har sålt vår 4 rums lägenhet. Vi blev vänligt bemötta
    och fick redan från början stort förtroende för Fredrica.
    Det var lätt att få kontakt med Fredrica och hon hörde alltid snart av sig om hon inte var anträffbar när vi sökte henne.
    Fredrica gjorde ett professionellt intryck på oss redan från början, Vi är mycket nöjda med hur försäljningen genomfördes.
    Vi kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling
    i Vallentuna vid försäljning eller köp av lägenhet. Läs mer
    2020-01-30 Fredrica G svarar Leif A
    Tack för den fina rekommendationen! Glad att det gick så bra, lätt och smidigt och att vi fick hjälpa er att både sälja samt att hitta en så perfekt lägenhet för framtiden. Nu har ni ännu närmare att komma förbi oss på en fika och ni är så välkomna när som!
  • Jennifer B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-25

Västra Bällsta
    Köpt radhus.
    Lojal, vänlig, trevlig. Hjälpte mig att köpa mitt drömhem. Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Jennifer B
    Hej Jennifer!
    Det värmer i hjärtat att det löste sig så bra för er och att det blev så bra för era barn. Jag vet själv hur viktigt det är! Du vet att det bara är att höra av sig om det är något - stort som smått! Ta hand om er och tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-20

Bällstaberg
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Dock lite för återhållsam när marknaden stod still/ gick ner. T.ex. fick vi övertyga Fredrika om ytterligare en söndagsvisning när vår första inte gav några konkreta bud. Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Maria S
    Hej Maria och tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus!
    Ert hus låg som Läge + och jag hade även förhandsvisning av er bostad. Ni fick ett bättre bud på er bostad vid öppen visning än vid förhandsvisning. Jag rådgör då utifrån vår erfarenhet av liknande bostäder, marknad, intresse o.s.v. om ni borde ta det budet eller förlora budgivaren, men det är alltid säljarens val och jag ber om ursäkt om jag inte var tillräckligt tydlig med det. Jag har visat bostäder uppemot sjutton gånger och ger aldrig upp, så visningar i sig är inget problem för mig. Mitt mål är att sy ihop affären till det bästa pris möjligen och se till säljarens ekonomiska intresse.

Må gott!
  • Viktor M köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-11

Bällstaberg
    Fredrica är väldigt trevlig och inbjudande när vi möttes av henne på visningen (till bostaden som vi sedan köpte). Hon är professionell och lättsam.

Rekommenderar Fredrica som mäklare - hon är toppen! Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Viktor M
    Tack så mycket Viktor och ni köpte ju verkligen drömlägenheten! Jag är säker på att ni kommer trivas så bra i den. Välkommen till Vallentuna!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila