Fredrica Glatstein
Registrerad mäklare sedan 2017-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 59 Läs vad Fredrica Glatstein

• Emil O sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-07-06

Rosendal
    Fredrica Glatstein har gjort en otroligt jobb för oss.. hon har alltid sett ljuset i tunneln även under tunga motgångar och kämpat på som bara den. Vi är otroligt glada över att vi valde just Fredrica :)

Helt fantastisk

/Anna & Emil Läs mer
    2020-07-07 Fredrica G svarar Emil O
    Tack snälla för ert förtroende för mig och ett riktigt gott samarbete!
  • Roland E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-22

3:a
    Norrgården
    Sålt bostadsrätt i Vallentuna. Mycket bra bemötande av en oerhört aktiv, professionell och framåt mäklare som ordnade affär innan visning. Läs mer
    2020-06-23 Fredrica G svarar Roland E
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag önskar dig en fin framtid i huset och en glad sommar!
  • Caroline F sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-02

Bällstalund
    Jag ville sälja i en speciell tid pga pandemi och jag förstod att det krävdes rätt mäklare - med Fredrica kände jag att jag skulle få min lägenhet såld! Jag har stort förtroende för Fredrica. Läs mer
    2020-06-02 Fredrica G svarar Caroline F
    Tack snälla för både förtroende och rekommendationen. Vi hörs snart igen och jag önskar dig ALL lycka framöver!
  • Håkan J
    Håkan J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-11

Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Vallentuna, ett drömhem och Fredrica var helt fantastisk, så mycket värme, patos närvaro till allas berörda absolut bästa. Jag kände mig trygg, sedd och utvald. Fastighetsmäkleri på absoluta toppklass,
    Oerhört imponerande.
    Med vänlig hälsning Håkan Jonsson 🥰 Läs mer
    2020-05-11 Fredrica G svarar Håkan J
    Vilka fina ord.. Tack, Håkan! Jag tror du kommer älska lägenheten.
  • Carina G
    Carina G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-06

Centrum
    Fredrica har sålt min 2:a , hon är väldigt trevlig och jag är väldigt nöjd med henne. Jag är nöjd med priset jag fick för lägenheten nu när det är svårt att få sålt.o Läs mer
    2020-05-06 Fredrica G svarar Carina G
    Tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag håller tummarna för idag och att ni kommer trivas i nya lyan! Och tack för fint samarbete!
  • MIKAEL J
    MIKAEL J sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-01

Brottby
    Sålt fritidshus ville sälja snabbt och Fredrica fixade försäljning inom 48 timmar efter att hon fick uppdraget. Grymt! Läs mer
    2020-05-05 Fredrica G svarar MIKAEL J
    TACK för förtroendet för mig och gott samarbete!
  • Daniel E
    Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-04-25

Garns-Ekskogen
    Bra erfarenhet att göra denna affär, mäklaren känns seriös och trevlig, tydlig. Tack! Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Daniel E
    Tack själv och grattis till ett fint hus med magiskt läge! Jag tror det kommer passa dig perfekt och att du kommer trivas och få många fina dagar där ute.
  • Gunilla B sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-04-25

Garns-Ekskogen
    Fantastisk mäklare med stort tålamod! Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Gunilla B
    Tack snälla för rekommendationen och för förtroendet. Det har varit roligt att jobba med dig och jag är glad att allt gick så bra. Jag önskar dig allt gott och du är så välkommen att kontakta mig igen framöver!
  • Mac W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-04-23

Kragstalund
    Vi sålde en tvåa i Kragstalund, Vallentuna.
    Fredrica är ett riktigt energiknippe och kom alltid med ett leende och positiv inställning.
    Vi förväntade oss inte att gå back på försäljningen av vår bostad vilket vi gjorde, men med tanke på omständigheterna så levde Fredrica upp till förväntningarna att få bostaden såld trots att Covid-19 viruset härjade. Så vi är glada att vi fick det sålt över huvudtaget. Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Mac W
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation och jag är glad att du är nöjd med mitt arbete!
  • Love R köpte sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-04-11

Kårsta
    Allt gick bra och smidigt med affären! Läs mer
    2020-04-15 Fredrica G svarar Love R
    Jag hoppas att du kommer trivas bra där ute och att det blir en bra första sommar! Tusen tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila