Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

• Badge2020
Llama 0526-140 75 Compartir

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strömstad! Här i Strömstad- och Tranumstrakterna kan du hitta allt från lägenheter till villor eller lantbruksfastigheter. Vi på mäklarkontoret har stor erfarenhet av vackra Bohuslän och hjälper dig mer än gärna att komma tillrätta här på Västkusten. Vi har ett arbetssätt som lett...

48 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Knut A
Strömstad

God tilgjengelighet og kommunikasjon . Service-orientert. Skikkelig dokumentasjon og ryddig prosess

Ole Johnny S
Seläter

Dyktig og klog megler har løst mitt oppdrag på en utmerket måte.

Britt Eivor S
Strömstad

Veldig trivelig og forklaringen av salget var klar og god.

Berit S
Koster

Vi er meget fornøyd med mäklaren gjennom hele salgsprosessen. Han har informert oss godt underveis og fulgt opp alle avtaler.

Tomas W
Strömstad

Jag fick via telefon ett oerhört trevligt bemötande med en erfaren kvinna. Hon hjälpte mig vidare Till en snabb budgivning och affär, liksom med de råd jag behövde under avtalsskrivningen. Allt tack 🙂

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack så mycket för din respons, jag önskar er lycka till med ert nya fritidsboende.

Rønnaug R
Centralt

Veldig hyggelig møte med megler som gav god informasjon om både salgsobjektet og om regelverket for kjøp av eiendom i Sverige. God oppfølging med tanke på kontraktsinngåelse og oppgjør av håndpenger og kjøpesum. Vi har følt oss godt ivaretatt og i "trygge hender" :-)

Agne S
Vendió su vivienda con ayuda de Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
Strömstad

Trevligt professionellt bemötande och regelbundna uppdateringar under försäljningsprocessen. Mäklaren v indikerade vid första mötet prisintervallet vi kunde förvänta oss, och dessa stämde väl överens med det uppnådda resultatet. Trevligt och kunnigt bemötande från första början och vi kommer använda Svensk fastighetsförmedling om vi någon gång skulle köpa eller sälja något i norra Bohuslän, vilket vi även kan rekommendera andra att göra.

Petter A
Strömstad

Hatt god dialog gjennom prosessen. Kort svartid på evt. spørsmål.

Ole M
Båleröd

En svært seriøs megler som kjente markedet godt. Megleren gjennomførte salget til en pris om overgikk våre forventinger. Han har dessuten vært vår profesjonelle støtte i hele salgsprosessen. Vi er særs fornøyd og vil gi ham våre beste anbefalinger.

Vidar G
Lervik

Bra service med hög tillgänglighet och kompetens!

Tackar för om ett fint omdöme! Hälsningar Leif

Dæhlie B
Hällestrand

Strandtomt/stuga nord om Strømstad God dialog og hjelp med gjennomføring

Einar Kristian O
Strömstad

Solgt eiendom på Rossö Strømstad. Vennlig, rask og effektiv megler. Rask til å ta kontakt og informere om fremdriften av salget. Megleren levde absolutt opp til forventningene og vi er fornøyde med prisen vi fikk. Leif Fourfong kan anbefales på det beste. En dyktig megler😊

Vidar H
Compró su vivienda con ayuda de Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
Strömstad

Raskt, tilgjengelig, god og presis informasjon. Mekleren gode kommunikasjon gir trygghet for meg som kjøper (norsk). Mekleren er/var flink til å presisere og forklare forskjellene på svenske og norske regler - eller rettere sagt: Hva som er spesielt viktig for nordmenn å hensynta ved kjøp i Sverige. Mekleren anbefales på det sterkeste.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet Vidar! Hoppas du kommer trivas på din nya fastighet. MVH Kristoffer M

Svein L
Compró su vivienda con ayuda de Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
Norra Öddö

Veldig fornøyd med oppfølging og service.

Hej Svein! Tackar för det fina omdömet! vi hörs Leif Fourong

Anita B
Skee

Vi solgte vårt hus i Skee. Mäklaren Kristoffer Mellberg var trevlig, lugn och duktig, och han levde opp till våre förventningar, och mer enn det !!! Han hadde til og med humor !! Ikke alltid lett når man har med oss nordmenn å gjöre!

Tack för det fina omdömet Anita! MVH Kristoffer M

Ådne L
Hogdal

Helhetsinntrykket var veldig bra.

Anders H
Hogdal

Sålt ett äldre boningshus/sommarstuga i Strömstad. Har redan 2016 värderats till 1,650000. Med årlig uppräkning sattes priset till 1,895000. Slutpriset vid försäljning blev 1,325000. Tycker att det är en stor pris skillnad. Hur nära var första värderingen sanningen eller kunskapen om marknaden?? Nuvarande mäklare mycket bra, men kunde ha haft mer aktion då försäljningen tog 3.5 år.

Siv L
Bojardalen

Solgt Kristoffer er en fantastisk selger

Tack för det fina omdömet Siv! MVH Kristoffer M

Jim N
Bojardalen

veldig bra service alt gik som forventede /ønskede meg

Tack för det fina omdömet Jim! Lycka till med nya lägenheten! MVH Kristoffer M

Lars G
Seläter

Försäljning av villa i Strömstad : mäklaren Kristoffer Mellberg har under det år det tagit varit ytterst professionell, lättsam i sättet och till slut genomfört en seriös genomgång av avtalet med säljare och köpare. Han har också visat stort tålamod och aktivt arbetat för försäljning.

Tack Lars för det fina omdömet! MVH Kristoffer M

Thorleif F
Nordkoster

Vi sålde ett fritidshus på Nordkoster. Mäklaren jag mötte var vänlig, hjälpsam och korrekt. Jag har bara positiva saker att säga om honom.

Tack för det fina omdömet Thorleif! Mvh Kristoffer M

Kenneth F
Compró un solar con ayuda de Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
Lökholmen

Inga konstigheter. Trygg og god behandling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet skall bli spännande och se vad ni skall bygga:)

David M
Centralt

Jag köpte i början på 2016 en bostadsrätt på Ryttargången som enligt mitt tyckte behövde en helrenovering eftersom den var orörd, snarare överdrivet utsliten av förra ägaren sedan bostäderna upprättades år 1990 samt att det var min första bostad efter att ha flyttat hemifrån och ville tillsammans med min sambo göra den till vårat drömboende. Efter en helrenovering senare och en massa trevlig tid tillsammans i bostaden så valde vi att sälja den, rättså exakt 3 år senare. Vi valde i början att gå med en annan mäklarfirma...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Stort tack David för det jätte fina omdömet! Kul att ni är såpass nöjda!// MVH Kristoffer M

Erling O
Flöghult

Kristoffer Mellberg gör ett mycket bra jobb, alltid glad och positiv till det mesta. Enda felet med honom(å det har jag sagt till honom) är att han aldrig tar ledigt, stänger av telefonen m.m. Jobbet är inte allt, fritiden är viktig om man ska orka hålla på i många år till!

Tack för rekommendationen Erling! Lycka till med nya huset! //Kristoffer M

Syed Mohammad S
Flöghult

Har solgt hus i Fløghult, kjempetrivelig megler, ambefaler han på det sterkeste. Han følger deg opp, og svarer fort på mailer. Er det noe man lurer på så er det bare å spørre han og man får svar innen få minutter, maks ett døgn. Han er så og si tilgjenglig 24/7..

Tack för det fina omdömet Sarwat och Shahin! //Kristoffer M

Irene L
Skee

Solgt villa, 1 1/2 plan i SKEE Mäklaren var mycket trevlig och personlig. Han var också mycket duktig på att hålla kontakten och uppdatera oss. Minst 1 gång i veckan antingen det hade varit någon rörelse i ärendet eller ej. Det var en förväntning vi hade på mäklaren och han levde utmärkt upp till detta.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet Irene! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet! Mvh Kristoffer M

Anna C
Centralt

Köpt lägenhet. Oproffsigt bemötande, mindre bra social förmåga. Hen hade svårigheter att känna av situationen. Kränkande kommentarer på möte för kontraktskrivning. Sammanfattningsvis inte en bra upplevelse.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för omdömet Anna! Tråkigt att du känner så, men känns bra att vi pratat om det över telefon! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet!

Mats Simon A
Rossö

Köpt sommarstuga, väldigt saklig och bemötande mäklare med god uppföljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet Simon! Lycka till med stugan på Rossö! Mvh Kristoffer M

Lennart V
Rossö

Han sålde mitt sommarhus o arbetande med stor energi mot både mig o kund. Jag är helt nöjd med hans insats.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet Lennart! Lycka till med lägenheten i Karlstad! Mvh Kristoffer M

Jonas B
Sydkoster

Vi har solgt en hytte gjennom Kristoffer. Vi ble veldig godt mottatt fra første stund. Han satt seg godt inn i objektet vi skulle selge, samt hadde en flott menneskelig tilnærming i hele prosessen. Dette ga oss en trygghet i at salget ble godt ivaretatt. Vi er kort sagt kjempefornøyd med Kristoffer og hele hans kontor. Vi vil strekt anbefale å bruke denne megleren i Strømstad området til andre.

Tack för förtroendet och det goda omdömet Jonas! Mvh Kristoffer M

Gunilla C
Centralt Strömstad

Jag har sen dag 1 när jag besökte kontoret haft en engagerad och affärsmässig mäklare som har på ett utmärkt sätt tagit hand om min bostadsförsäljning , etta 26 m2. Han har överträffat mina förväntningar när det gäller all kontakt och min upplevelse är att han har haft både säljare o köpare i focus vilket är beundransvärt. Sammanfattning: helnöjd kund.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Tack för det fina omdömet Gunilla! Hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten! Mvh Kristoffer

Irene S
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Salg av sommerstuga. Hyggelig og hjelpsom . God til å gi informasjon underveis i prosessen

Tack för det fina omdömet Irene! Mvh Kristoffer

Terje Espen S
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Har kjøpt en sommedrstuga ved strømstad. Mäklaren var hurtig, pålitelig, hyggelig og åpen/ærlig. Han er alt man ønsker fraen mäklare.

David O
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Hej, jag har sålt en bostadsrätt och är nöjd. Jag känner stort förtroende för mäklarens kunskap och erfarenhet. Det var alltid lätt att få svar via telefon och sms så kommunikationen var toppen! Så mycket nöjd är jag och skulle verkligen rekommendera mäklaren till andra.

Carina J
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Kristoffer Mellberg har haft hand om försäljningen av en sommarstuga. Han får högsta betyg - kunnig, trevlig och har alltid varit snabb med återkoppling. Kan rekommendera honom och önskar honom lycka till i framtiden i mäklarbranschen. Carina Johansson Hammarö

Ulla H
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Kanontrevlig mäklare. Var trevlig mot oss säljare och norska köpare. Affären gick igenom med 15 000 000. Vi är nöjda och även de norska köpare.

Stefan J
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Äldre fritidshus på arrendetomt såld. Kristoffer Mellberg har skött allt på ett mycket profissionellt sätt under hela processen. Även försäljningspriset blev klart över förväntat.

Espen Paulseth A
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Vi har solgt huset vårt på Kungback vollen 1. Megleren har hele tiden opptrådt vennlig, imøtekommende og proffosjonelt. Megleren har levd opp til våre forventninger veldig bra. Alltid presis og lydhør.

Anders B
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

megleren viste godt initiativ og var meget informert om salgsobjekter som han formidlet på beste måte. Meget rask og effektiv. Font prospekt/fotos på kort tid. Håndterte budangivnig på beste vis og styrte til god pris over prisantydning. Godt innsatt i alle forhold rundt fastigheten/salget.

Jan Petter E
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Kjøpt landsted. Litt ukjent område, men vi føler oss vel tatt hånd om, raske svar og vel gjennomført arbeid av megler. Vi er godt fornøyd!!

Jan Olov H
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Försäljning av fritidsfastighet på ö. Bemötande, genomförande och slutresultat helt till vår belåtenhet.

Torunn H
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Vi har både kjøpt og solgt fritidsbolig via Svensk Fastighetsformedling v /Leif Fourong. I begge tilfellene har de vist god oppfølging og har vært veldig tilgjengelig også utenfor vanlig arbeidstid. Vider har de stor faglig kompetanse og oppleves veldig behagelig

Frode M
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Fikk den hjelpen vi trengte og litt til. Spesiell takk til Kristoffer også for alltid å stille opp og svare på alle spørsmål.

Anders T
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Kunnig, korrekt och uppfyllde förväntningarna. Bra med återkopplingar från säljprocessen. Givit köparen rätt information.

Folke P
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Mycket nöjd med Leif Fourong insatts och kan stark rekomendera honom!

Jag tackar för det fina berömmet:) Med bästa hälsningar Leif Fourong

Dnb bank A
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

DNBs ferieteder har hatt et meget bra samarbeid med Jesper i forbindelse med salg av ukeandeler i Seglarbyn.

Reidun B
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Bra sevice og hyggelige mekler.

Bernt S
Escribió sobre Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Svært positivt, profesjonelt og behagelig.