Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Karlsgatan 2, 452 22 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strömstad!

Här i Strömstad- och Tranumstrakterna kan du hitta allt från lägenheter till villor eller lantbruksfastigheter. Vi på mäklarkontoret har stor erfarenhet av vackra Bohuslän och hjälper dig mer än gärna att komma tillrätta här på Västkusten.

Vi har ett arbetssätt som lett oss fram till engagemang, omtänksamhet, affärsmässighet och nytänkande. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering kan du vara säker på att processen sker med kvalitet!

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

• Erling O

2019-11-08

Erling O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kristoffer Mellberg gör ett mycket bra jobb, alltid glad och positiv till det mesta.
    Enda felet med honom(å det har jag sagt till honom) är att han aldrig tar ledigt, stänger av telefonen m.m.
    Jobbet är inte allt, fritiden är viktig om man ska orka hålla på i många år till! Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Erling O
    Tack för rekommendationen Erling! Lycka till med nya huset! //Kristoffer M
  • 2019-11-07

Syed Mohammad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Har solgt hus i Fløghult, kjempetrivelig megler, ambefaler han på det sterkeste. Han følger deg opp, og svarer fort på mailer.
    Er det noe man lurer på så er det bare å spørre han og man får svar innen få minutter, maks ett døgn. Han er så og si tilgjenglig 24/7.. Läs mer
    2019-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Syed Mohammad S
    Tack för det fina omdömet Sarwat och Shahin! //Kristoffer M
  • 2019-10-24

Irene L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Solgt villa, 1 1/2 plan i SKEE
    Mäklaren var mycket trevlig och personlig. Han var också mycket duktig på att hålla kontakten och uppdatera oss. Minst 1 gång i veckan antingen det hade varit någon rörelse i ärendet eller ej. Det var en förväntning vi hade på mäklaren och han levde utmärkt upp till detta. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Irene L
    Tack för det fina omdömet Irene! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet! Mvh Kristoffer M
  • 2019-10-24

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Köpt lägenhet.

Oproffsigt bemötande, mindre bra social förmåga. Hen hade svårigheter att känna av situationen.

Kränkande kommentarer på möte för kontraktskrivning.

Sammanfattningsvis inte en bra upplevelse. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Anna C
    Tack för omdömet Anna! Tråkigt att du känner så, men känns bra att vi pratat om det över telefon!
    Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet!
  • 2019-09-15

Mats Simon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Köpt sommarstuga, väldigt saklig och bemötande mäklare med god uppföljning. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Mats Simon A
    Tack för det fina omdömet Simon! Lycka till med stugan på Rossö! Mvh Kristoffer M
  • Lennart V

2019-09-14

Lennart V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Han sålde mitt sommarhus o arbetande med stor energi mot både mig o kund.
    Jag är helt nöjd med hans insats. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Lennart V
    Tack för det fina omdömet Lennart! Lycka till med lägenheten i Karlstad! Mvh Kristoffer M
  • 2019-09-09

Jonas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Vi har solgt en hytte gjennom Kristoffer. Vi ble veldig godt mottatt fra første stund. Han satt seg godt inn i objektet vi skulle selge, samt hadde en flott menneskelig tilnærming i hele prosessen. Dette ga oss en trygghet i at salget ble godt ivaretatt.
    Vi er kort sagt kjempefornøyd med Kristoffer og hele hans kontor. Vi vil strekt anbefale å bruke denne megleren i Strømstad området til andre. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Jonas B
    Tack för förtroendet och det goda omdömet Jonas! Mvh Kristoffer M
  • 2019-08-21

Gunilla C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Jag har sen dag 1 när jag besökte kontoret haft en engagerad och affärsmässig mäklare som har på ett utmärkt sätt tagit hand om min bostadsförsäljning , etta 26 m2. Han har överträffat mina förväntningar när det gäller all kontakt och min upplevelse är att han har haft både säljare o köpare i focus vilket är beundransvärt.
    Sammanfattning: helnöjd kund. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Gunilla C
    Tack för det fina omdömet Gunilla! Hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten!
    Mvh Kristoffer
  • 2019-07-08

Irene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Salg av sommerstuga.
    Hyggelig og hjelpsom . God til å gi informasjon underveis i prosessen Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Strömstad svarar Irene S
    Tack för det fina omdömet Irene!
    Mvh Kristoffer
  • 2019-06-19

Terje Espen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Har kjøpt en sommedrstuga ved strømstad. Mäklaren var hurtig, pålitelig, hyggelig og åpen/ærlig. Han er alt man ønsker fraen mäklare. Läs mer
  • David O

2019-05-26

David O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Hej, jag har sålt en bostadsrätt och är nöjd.
    Jag känner stort förtroende för mäklarens kunskap och erfarenhet.
    Det var alltid lätt att få svar via telefon och sms så kommunikationen var toppen!
    Så mycket nöjd är jag och skulle verkligen rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • 2019-05-22

Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kristoffer Mellberg har haft hand om försäljningen av en sommarstuga. Han får högsta betyg - kunnig, trevlig och har alltid varit snabb med återkoppling.
    Kan rekommendera honom och önskar honom lycka till i framtiden i mäklarbranschen.
    Carina Johansson
    Hammarö Läs mer
  • 2019-04-14

Ulla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kanontrevlig mäklare. Var trevlig mot oss säljare och norska köpare. Affären gick igenom med 15 000 000. Vi är nöjda och även de norska köpare. Läs mer
  • 2019-04-10

Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Äldre fritidshus på arrendetomt såld.
    Kristoffer Mellberg har skött allt på ett mycket profissionellt sätt under hela processen. Även försäljningspriset blev klart över förväntat. Läs mer
  • Espen Paulseth A

2019-01-09

Espen Paulseth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Vi har solgt huset vårt på Kungback vollen 1.
    Megleren har hele tiden opptrådt vennlig, imøtekommende og proffosjonelt.
    Megleren har levd opp til våre forventninger veldig bra.
    Alltid presis og lydhør. Läs mer
  • 2018-12-10

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    megleren viste godt initiativ og var meget informert om salgsobjekter som han formidlet på beste måte. Meget rask og effektiv. Font prospekt/fotos på kort tid.
    Håndterte budangivnig på beste vis og styrte til god pris over prisantydning.
    Godt innsatt i alle forhold rundt fastigheten/salget. Läs mer
  • 2018-11-13

Jan Petter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kjøpt landsted.
    Litt ukjent område, men vi føler oss vel tatt hånd om, raske svar og vel gjennomført arbeid av megler. Vi er godt fornøyd!! Läs mer
  • 2018-09-09

Jan Olov H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Försäljning av fritidsfastighet på ö. Bemötande, genomförande och slutresultat helt till vår belåtenhet. Läs mer
  • Torunn H

2018-07-12

Torunn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Vi har både kjøpt og solgt fritidsbolig via Svensk Fastighetsformedling v /Leif Fourong.
    I begge tilfellene har de vist god oppfølging og har vært veldig tilgjengelig også utenfor vanlig arbeidstid.
    Vider har de stor faglig kompetanse og oppleves veldig behagelig Läs mer
  • Frode M

2018-04-17

Frode M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Fikk den hjelpen vi trengte og litt til. Spesiell takk til Kristoffer også for alltid å stille opp og svare på alle spørsmål. Läs mer
  • 2017-11-13

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kunnig, korrekt och uppfyllde förväntningarna.
    Bra med återkopplingar från säljprocessen.
    Givit köparen rätt information. Läs mer
  • Folke P

2017-01-19

Folke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Mycket nöjd med Leif Fourong insatts och kan stark rekomendera honom! Läs mer
    2017-01-24 Leif F svarar Folke P
    Jag tackar för det fina berömmet:)

Med bästa hälsningar

Leif Fourong
  • 2016-09-09

DNB Bank A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    DNBs ferieteder har hatt et meget bra samarbeid med Jesper i forbindelse med salg av ukeandeler i Seglarbyn. Läs mer
  • 2016-09-05

Reidun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Bra sevice og hyggelige mekler. Läs mer
  • 2016-09-05

Bernt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Svært positivt, profesjonelt og behagelig. Läs mer

Karlsgatan 2, 452 22 Strömstad