Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Strömstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

Karlsgatan 2, 452 22 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strömstad!

Här i Strömstad- och Tranumstrakterna kan du hitta allt från lägenheter till villor eller lantbruksfastigheter. Vi på mäklarkontoret har stor erfarenhet av vackra Bohuslän och hjälper dig mer än gärna att komma tillrätta här på Västkusten.

Vi har ett arbetssätt som lett oss fram till engagemang, omtänksamhet, affärsmässighet och nytänkande. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering kan du vara säker på att processen sker med kvalitet!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad

• Jan Petter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kjøpt landsted.
    Litt ukjent område, men vi føler oss vel tatt hånd om, raske svar og vel gjennomført arbeid av megler. Vi er godt fornøyd!! Läs mer
  • Jan Olov H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Försäljning av fritidsfastighet på ö. Bemötande, genomförande och slutresultat helt till vår belåtenhet. Läs mer
  • Torunn H
    Torunn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Vi har både kjøpt og solgt fritidsbolig via Svensk Fastighetsformedling v /Leif Fourong.
    I begge tilfellene har de vist god oppfølging og har vært veldig tilgjengelig også utenfor vanlig arbeidstid.
    Vider har de stor faglig kompetanse og oppleves veldig behagelig Läs mer
  • Frode M
    Frode M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Fikk den hjelpen vi trengte og litt til. Spesiell takk til Kristoffer også for alltid å stille opp og svare på alle spørsmål. Läs mer
  • Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Kunnig, korrekt och uppfyllde förväntningarna.
    Bra med återkopplingar från säljprocessen.
    Givit köparen rätt information. Läs mer
  • Folke P
    Folke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Mycket nöjd med Leif Fourong insatts och kan stark rekomendera honom! Läs mer
    2017-01-24 Leif F svarar Folke P
    Jag tackar för det fina berömmet:)

Med bästa hälsningar

Leif Fourong
  • DNB Bank A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    DNBs ferieteder har hatt et meget bra samarbeid med Jesper i forbindelse med salg av ukeandeler i Seglarbyn. Läs mer
  • Reidun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Bra sevice og hyggelige mekler. Läs mer
  • Bernt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strömstad
    Svært positivt, profesjonelt og behagelig. Läs mer

Karlsgatan 2, 452 22 Strömstad