Emelie Lindblom

Emelie Lindblom

Emelie Lindblom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Emelie Lindblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 38 omdömen sedan 2019-04-05. Emelie Lindblom har haft 30 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 38 Läs vad Emelie Lindblom

• positiv, informationsrik, uppmärksam och lätt att prata med och fråga frågor utan att man kände sig besvärlig
    Elin B köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-10-22
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Tingvalla
    2020-10-22
  • Köpt bostad i sylte, radhus. Emelie har varit tillgänglig dygnet runt och ingivit mycket trygghet hos oss som första köpare. Hon levde upp till alla förväntningar, har ingenting att klaga på. Som helhet är vi super nöja med Emelie. Glad och positiv, proffsig och varm.
    Janna H köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-10-20
    • 154.0 m²
    2020-10-20
  • En fantastisk professionell mäklare!! Vi känner oss mycket trygga i att Emelie har hjälp oss. Rekommenderas starkt!
    Hadil G köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-09-22
    • 195.0 m²
    2020-09-22
  • Emelie hjälpte oss att sälja våran villa på ett mycket proffsigt sätt, så vi rekommenderar Emelie till de som skall sälja sina hem
    Clas A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-09-21
    • 195.0 m²
    2020-09-21
  • Emelie har varit helt exemplarisk! Hon har varit ett enormt stöd under hela processen och har skött kontakten med oss utomordentligt bra. Hon har varit rak och ärlig för både oss som säljare och för köparna vilket jag lägger stor vikt på. Jag kan inte tänka mig att den här processen skulle kunna gå till på något annat sätt som hade gjort den bättre. Det har redan varit så bra som det kan bli. En mer professionell mäklare får man leta efter helt enkelt!
    Marcus H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 98.0 m²
    2020-09-18
  • Jag och min man kom i kontakt med Emelie i samband med att vi letade ett hus. Tillslut fann vi ett och från och med den dagen har vi upplevt att Emelie representerade oss lika mycket som hon representerade säljarna. Detta gav oss ett lugnt och säkert intryck av hela affären och att våra intressen bevakades lika väl som säljarnas. Jag vill också rikta ett särskilt tack till Carl-Johan som också spelade en avgörande roll i denna affär. Med sin expertis så blev det en snabb och tydlig affär.
    Micaela L köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 98.0 m²
    2020-09-18
  • Proffsigt och engagerat bemötande vid försäljning av vår villa.
    Linda E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-09-13
    • 178.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-09-13
  • Sålt hus. Proffsigt. Informativt. Trevligt. Att få sålt huset. Bra. Bra info under hela processen.
    Christer A
    Christer A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-08-29
    • 89.0 m²
    2020-08-29
  • har både köpt en villa och sålt en villa av Emelie som har varit fantastisk i båda processerna, hon är lyhörd har både köpare och säljarens perspektiv, har en förmåga att vägleda utan att påverka mitt egna beslut. har jag haft frågor och funderingar får jag snabb återkoppling. tycker att Emelie har marknadsfört min villa på ett utmärkt sätt, hon har sett till att påvisa charmen men varit noga med att se till att eventuella köpare blir varse om vad för slags hus de köper (k-märkt sekelskiftsvilla). så jag är supernöjd med Emelie som både säljare och köpare.
    Karin A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-08-25
    • 85.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-08-25
  • Proffesionell och snabb med återkoppling
    Ahmet H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-07-19
    • 2:a