Emelie Lindblom
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 17 Läs vad Emelie Lindblom

• Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-26

Stavre
    Mycket hjälpsam och trevlig. Köpte en större lägenhet. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Anne W sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Strömslund
    Sålt en bostadsrätt. Emelie var mycket proffsig och återkopplade det hon lovat. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Jeppe G sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Jag har sökt en villa.
    Bra bemötande från mäklaren . Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Adisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sylte
    Jag har köpt en lägenhet, min mäklare är super 😄 Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-11-05

Trollhättan
    Jag och min sambo har köpt ett hus i Skoftebyn. Jag tyckte att vår mäklare var väldigt snabb, svarade alltid i telefon och alltid med ett trevligt bemötande. Var tydlig med vad som hände hela tiden och när hon skulle höra av sig igen. Det kändes genomgående som att hon ville att det skulle bli så bra som möjligt för både oss och säljaren. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Robert B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-10-24

Trollhättan
    Väldigt positiv bemötande när vi såld vårt hus.
    Allt gick så smidigt till. Flexibel med allt så det var verkligen anpassade till våra situation. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Mathias G skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-10-22

Har sålt och köpt Bostadsrätt.
    Mina mäklare har varit grymma, hjälpt mig med alla frågor som dykt upp, och verkligen kämpat med att sälja min bostad.

Var en ganska trög marknad när min lägenhet dök upp på Hemnet men de har verkligen gjort allt för att hjälpa mig med min försäljning. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Baseem J sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-10-22

Kronogården
    Hon är en mycket trevlig person Läs mer
  • Annika O sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-09-24

Sjuntorp
    Sålde ett hus på Bygdevägen 9 i Sjuntorp.
    Emelie gjorde ett utmärkt och proffsigt jobb. Var snabb med att svara på våra meddelanden och alltid trevlig och tillmötesgående. Försäljningen gick över förväntan.
    Mvh Annika och Kenneth Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Ann S
    Ann S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-09-24

Sjuntorp
    Köpte hus.
    En superduktig engagerad mäklare som tar sig tid att hjälpa sina kunder med allt. Och hjälper till att lösa problem. Läs mer
    Sofia S gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan