Emelie Lindblom
Registrerad mäklare sedan 2018-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Emelie Lindblom

• Dan-erik P sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-25

3:a
    Trollhättan
    Engagerad och proffsigt bemötande samt genomförande av hela processen från visning till försäljning.. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Andrea Marcela S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-08

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt. Emelies bemötande var underbart från första början. Vi fick hjälp med att gå på en privat visning trots att vi begärde det med kort varsel. Hon översteg våra förväntningar och var alltid tillgänglig när vi behövde det. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-08

Centralt
    Sålt bostad. Blev en dålig start med en mäklare som inte gjorde sitt jobb. Men när vi bytte till Johanna och Emelie blev det bra. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-06

Centralt
    Vi anlitade Johanna Tell som mäklare och hade mestadels kontakt med Emelie eftersom Johanna gick på tjänstledigt under tiden vi sålde vår bostadsrätt.
    Övertaget gick mycket smidigt, Emelie var helt insatt i situationen och lägenheten.
    Vi hade önskemål om snabb och smidig återkoppling vid frågor eller funderingar vilket vi fick direkt.
    Mäklaren mötte oss med stor respekt och vänlighet. Hon tog hänsyn till våra önskemål kring text angående lägenheten, bilder, visning osv. Läs mer
  • Martin D sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-30

3:a
    Skogshöjden
    Emelie fick sålt våran lägenhet trots dystra tider. Hon har alltid ett trevligt bemötande och löser alla bekymmer. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Daniel G köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-14

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt där Emelie var mäklare. Hon visade prov på ett gott bemötande och kunnighet. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Roxana J köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-13

Centralt
    Vi har köpt en fastighet via Emelie och jag kan säga att man kände sig trygg och man fick den informationen som var nödvändig för att genomföra köpet. Trevligt och med en känsla av trygghet tycker jag att hon skötte sig utmärkt. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Dzejna W sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-11

Centralt
    Sålde en lägenhet där Emelie fanns tillgänglig precis genom hela processen, alltid positiv, rättvis och tillitsfull. Varje steg kändes välarbetat och genomtänkt. Försäljningen gick kanon och vi är supernöjda! Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-11

Centralt
    Vi sålde en av Trollhättans mest exklusiva lägenheter med hjälp av Emelie. Hon gjorde ett utmärkt jobb igenom hela processen och vi hade en nära dialog hela vägen. I slutändan lyckades vi sälja vår lägenhet till ett mycket bra sista bud.

Därmed kan vi verkligen rekommendera Emelie. Läs mer
    Emelie L gillar detta
  • Felicia M köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-07

Trollhättan
    Köpt vårt första hus. Emilie har vart tillgänglig, hjälpsam och trevlig. Hon har tydligt förklarat hur hela köpet går till och gett tips på vad som är bra att tänka pånoch alltid svarat på våra frågor och dessutom snabbt ! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson