William Gernandt

William Gernandt

William Gernandt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

William Gernandt har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. William Gernandt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. William Gernandt har haft 10 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

8 omdömen om William Gernandt

Mattias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby Centrum

Trevlig och lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling och tydlig. Som köpare hade jag inte så mycket förväntningar direkt, men var en bra erfarenhet från att boka visningar och under påskrift av avtal.

Surafel M
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Husby

William är mycket proffesionellt, tydlig, väldigt bra bemötande glad och trevlig. Vi hade en bra samarbete och båda var nöjda. Jag rekommenderar att ha honom som sin mäklare.

Svar från William Gernandt

Stort tack för det fina omdömet Surafel. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Nu ska vi bara se till att hitta ditt nästa drömhus också.

Svar från William Gernandt

Thank you so much. Very happy to help you! I hope you will like your new apartment.

Eva G
Kista/Ärvinge

Vi hade ett bra samarbete och han var lyhörd för mina önskemål. Han var snabb att svara oxå. Mycket bra bemötande. Tack 🙏

Svar från William Gernandt

Tack för det fina omdömet Eva. Lycka till nu med nya livet på Stora Essingen! :) Mvh William

Sheima S
Köpte sitt hus med hjälp av William Gernandt en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hjulsta

William är mycket proffesionellt, tydlig med positiv inställning. Man skapar rätt kemi eftersom han bemöter sina kunder/köpare väl och är besiktad med kunskap som får en köpare känna trygghet o säkerhet av köpet. William utför utmärk Bra, smidiga affärer. Fem stjärnor till Willy

Svar från William Gernandt

Tack för de fina orden Sheima och jag hoppas verkligen att du ska trivas i ditt nya hus Mvh William

Lars Tobias H
Spånga

William är driven, omtänksam och alltid tydlig med information! En riktig stjärna helt enkelt!

Svar från William Gernandt

Stort tack för det det fina omdömet Tobias. Ett nöje att få hjälpa till. Lycka till med nya lägenheten! :) /William

Leif H
Vällingby

Väldigt bra bemötande glad och trevlig. Bra råd om vad vi skulle göra med lägenheten. Snabb återkoppling, lätt tillgänglig. Mäklaren kan varmt rekommenderas. Lovat att hjälpa oss med deklarationen när det är dags.

Svar från William Gernandt

Stort tack Leffe för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Ha det gott i Spanien och hör av dig om det är något. /William

Oscar A
Råcksta

Efter att ha fått byta mäklare lite plötsligt så gjorde William ett bra jobb för mig. Bra kommunikation och ett bra bemötande.

Svar från William Gernandt

Stort tack Oscar för ditt fina omdöme. Lycka till med ert nya boende i Solna. / William