en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

4.6 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Gabriel Bilir

• Shpend I
    Shpend I skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Köpte nyss en lägenhet ifrån Bilir. Jag tycker själv jag var jobbig då jag ville flytta på datum gällande sign av avtal och jag hade många olika frågor. Bilir löste alla ändringar av datum till mina önskemål och svarade på de frågor han kunde. De frågorna han inte var helt säker på tog han föst reda på svaret innan svarade mig vilket jag kände var väldigt tryggt. Extremt professionell och fick mig som kund att känna mig trygg.

Arbetsmoralen var på topp då jag i stort sett kunde höra av mig 24/7. Det var väldigt viktigt då mitt jobb inte alltid tillåter mig att ha konversationer under normala arbetstider.

Rekommendera STARKT!
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir har varit en fantastik mäklare under hela processen. Han gav oss direkt ett seriöst intryck. Försäljningen gick super. Han höll oss uppdaterade hela tiden och kämpade gediget för att vi skulle få en bra vinst. Jag har i mitt liv flyttat ett flertal gånger. Men en mäklare som Gabriel Bilir har jag aldrig träffat. Engagerad och driven. Ni som överväger att sälja er bostad skall verkligen kontakta Gabriel och sedan kommer ni luta er tillbaka och njuta av en god försäljning.
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Mkt bra och professionellt bemötande. Alltid tillgänglig. Var hjälpsam och gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Vi fock bra betalt för lägenheten. Gabriel var även hjälpsam och gav många bra tips i vår köpprocess vilket var ett stort plus.
    Rekommenderas starkt.
  • Nina P
    Nina P skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevlig och bra service genom processen, dock något dåligt påläst och sålde inte in lägenheten så mycket egentligen.
  • Elie G
    Elie G skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Väldigt serviceinriktad som gjorde mig som kund trygg då återkopplingen kring hela förhandlingsförloppet var utmärkt. Verkligen en mäklare jag kommer välja igen & rekommendera vidare till andra.
  • Safa K
    Safa K skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    En person att känna förtroende för. Mycket trevlig och proffsig. Lätt att prata med vilket är skönt när man är i processen att sälja, det kan kännas stressigt och oroligt annars. Kan rekommendera Gabriel till alla.
  • Okan D
    Okan D skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel är en korrekt , väl informerande, förtroendegivande person därav det yrke som passar honom och hans personlighet. Fantastisk support och informations rik person med förmåga att sälja in en upplevelse på korrekt och yrkesmässigt proffesionellt sätt. Super nöjd!
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Efter ett snabbt husköp behövde vi få ut vår lägenhet snabbt! Gabriel löste såväl fotograf som alla andra delar som behövdes för att allt skulle gå snabbt & smidigt, annonsen skrevs och lades ut inom 48h från första samtal. Tack vare den supersnabba processen lyckades vi sälja lägenheten före ordinarie visning och till ett pris över våra förväntningar i förhållande till den marknad som var då! Gabriel fanns alltid tillgänglig, per mail, telefon och sms, något som vi som säljare verkligen uppskattade mitt i all stress. Vi är så oerhört nöjda med Gabriel och kan varmt rekommendera honom!!
  • Amir A
    Amir A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir sålde vår lägenhet på Kungsholms strand. Gabriel är trots sin ringa ålder en mycket kunnig och professionell mäklare som är närvarande med dig som säljare under hela processen. Han lade verkligen ner mycket tid och engagemang i vår försäljning, allt från fotografering där han och fotografen gick igenom varje vinkel till att han hade "minipresentationer" för spekulanterna på visningarna.

Bostadsmarknaden var något instabil när vi sålde vår lägenhet och det gick lite trögt i början. Men Gabriel gav inte upp utan såg med sitt engagemang till att få upp intresset för just vår lägenhet. Vi är supernöjda med resultatet!

Vi såg faktiskt Gabriel på en visning som vi var på och kände att han var vår mäklare trots att Kungsholmen inte var hans område.
    Vi kan varmt rekommendera Gabriel Bilir som mäklare!
  • Anders G
    Anders G skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Rekord försäljning utan visning, rekommenderar Gabriel starkt!
  • Anders J
    Anders J skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Bra bemötande. gav ett kunnigt intryck och väl påläst om objektet och omgivningen.
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag tyckte Gabriel var rakt igenom trevlig och enkel att jobba med. Han var duktig på att kommunicera de olika stegen i processen, lätt att nå, och gav ett ärligt intryck. Mycket nöjd med Gabriel som mäklare!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag är jättenöjd med Gabriel och hur han hanterade affären. Mycket proffsigt jämfört med Notar som jag var i kontakt med först!
  • David P
    David P skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Han är en väldigt skicklig säljare.
  • Ida N
    Ida N skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel gick verkligen ur sin väg för att hjälpa mig i säljprocessen av min lägenhet och såg till att allt gick smidigt, det kändes väldigt tryggt att lämna försäljningen i hans händer. Han är en riktig stjärna!
  • Gianina O
    Gianina O skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir var mycket hjälpsam och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet. Hans engagemang var stort och vi kommer definitivt att ringa till honom när det blir dags att sälja vår lägenhet.
  • Malin H
    Malin H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Min upplevelse var väldigt bra. Jag är mycket nöjd med Gabriels arbete!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevlig, kunnig, vänlig.
    ..............................
  • John B
    John B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel är en mycket professionell och duktig mäklare som har stor kunskap om bostadsförsäljning. Han har en ödmjuk framtoning och lyssnar ordentligt innan han lägger fram sina förslag som känns mycket väl underbyggda. Jag är utomordentligt nöjd med Gabriel och hur han hanterade försäljningen av min bostadsrätt. Jag rekommenderar honom reservationslöst.
  • Erik I
    Erik I skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag tyckte att Gabriel gjorde ett bra jobb. Han känns ganska junior, men var ärlig med saker han hade dålig koll och återkom alltid med svar när han hade fått input av sina kollegor.
  • Linda B
    Linda B skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Jag rekommenderar varmt Gabriel Bilir på Svenska mäklarhuset i Sundbyberg. Proffsig och påläst med ett mycket trevligt bemötande. Kommer anlita honom helt klart igen!
  • Behrang A
    Behrang A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Högsta graden av professionalitet och transparens! Gabriel skötte sitt jobb utöver förväntan och levererade på alla leverabler under tiden som min mäklare. Jag skulle rekommendera Gabriel till alla som säljer någon form av fastighet/bostad.
  • Brf Kompassen
    Brf Kompassen skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir är väldigt serviceminded som mäklare.Gabriel känner till vårt område väl.
    Han är detaljerad och noggrann.
    Gabriel har på kort tid sålt 6-7 st lägenheter i vårt område dvs Brf Kompassen 1 ,det vill säga ganska mycket.

Med Vänliga Hälsningar Carlo Musella Ordförande Brf Kompassen 1
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Lovar mycket- gjorde fel i uträkningen vilket gjorde mig sömnlös en natt.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Allt med honom var superproffsigt
Josephine Kvist
Victor Aghester