Gabriel Bilir

Gabriel Bilir

Gabriel Bilir är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Gabriel Bilir har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Gabriel Bilir har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Bilir har haft 29 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

56 omdömen om Gabriel Bilir

Suzan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan - Hagastaden

Bästa Gabriel, levererar alltid och under alla omständigheter!

Fredrik D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Södermalm

Gabriel var så oerhört trevlig och hjälpsam från start. Hans mål vara att göra alla nöjda och det lyckades han med till fullo. Han gick ur sin väg för att dubbelkolla saker, han tvekade inte att kontakta mig, informera mig om allting och han svarade snabbt när jag ville ta kontakt. Tack vare hans engagemang blev köpet av Brännkyrkagatan 93 en snabb affär eftersom han var så duktig och tog iniativ för att snabbt kunna göra affären möjlig. Dessutom var han allting trevlig och rolig vilket jag uppskattade enormt, och han uppmanade...

Hedro A
Kungsholmen

Gabriel visade verkligen för oss varför han är en toppmäklare och att han förtjänar att vara bland eliten. Redan från första mötet fram till kontraktskrivning så visade han att han gjorde det lilla extra. Han var sjukt ärlig och rak med oss vilket vi uppskattade då det också gav oss förtroende för honom. Fanns inga tider han inte var tillgänglig, han svarade på oss alla tider på dygnet. Och bäst av allt var att han lyckades genomföra en försäljning i dessa tider på ett väldigt smidigt sätt vilket inte är det lättaste....

José M
Råsunda

Very flexible and attentive. Also very helpful in understanding what the seller wanted and explaining it properly. Also very timely with all communication

Fredrica  S
Vasastan - Hagastaden

Imponerande insats av Ronnie och Gabriel! De är trevliga, pedagogiska och effektiva i sitt mäklararbete.

Filip H
Vasastan - Hagastaden

Väldigt påläst om objektet samt tillmötesgående och kunnig. Responsiv samt tillmötesgående i all kommunikation samt mån om att hitta den bästa möjliga lösningen samt affären för bägge parter. Utöver det, extremt trevlig samt professionell, en toppenmäklare!

Oskar W
Vasastan - Hagastaden

Efter en tuff erfarenhet med en tidigare mäklare som inte lyckades stänga någon affär kom vi i kontakt med Gabriel. Vilken skillnad! Professionell, dedikerad, tydlig och allt kändes väldigt tryggt. Gabriel leverarade konsekvent övertydlage svar på mina frågor och funderingar vilket är precis det man vill att ens mäklare ska kunna leverera till potentiella köpare. Inte konstigt att Gabriel lyckades få vår lägenhet såld så snabbt till ett pris vi är mycket nöjda med.

Emelie B
Råsunda

Positiv kunnig och engagerad mäklare!

Vincent Bror Georg F
Råsunda

Gabriel förmedlade vår lägenhet i Solna och vi är verkligen nöjda. Väldigt kommunikativ, lyhörd men han skapade framförallt en enorm trygghet. Gabriel lyssnar på önskemål och är väldigt öppen och ärlig genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt 💫

Gustav R
Råsunda

Trevlig, inte för på som mäklare kan vara.