Gabriel Bilir
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om Gabriel Bilir

• Anna D skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir lyckades att sälja min lägenhet med mycket kort varsel. Jag var otydlig med den snäva tidsplanen men han lyckades lösa det ändå. Rekommenderar honom varmt! /Anna Läs mer
  • Jasmine L skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Vi använde oss utav Gabriel för försäljning av vår lägenhet. Han gjorde ett utmärkt jobb, vi skulle utan tvekan använda oss utav honom igen! Läs mer
  • Shpend I
    Shpend I skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Köpte nyss en lägenhet ifrån Bilir. Jag tycker själv jag var jobbig då jag ville flytta på datum gällande sign av avtal och jag hade många olika frågor. Bilir löste alla ändringar av datum till mina önskemål och svarade på de frågor han kunde. De frågorna han inte var helt säker på tog han föst reda på svaret innan svarade mig vilket jag kände var väldigt tryggt. Extremt professionell och fick mig som kund att känna mig trygg.

Arbetsmoralen var på topp då jag i stort sett kunde höra av mig 24/7. Det var väldigt viktigt då mitt jobb inte alltid tillåter mig att ha konversationer under normala arbetstider.

Rekommendera STARKT! Läs mer
  • Alexander T skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel Bilir har varit en fantastik mäklare under hela processen. Han gav oss direkt ett seriöst intryck. Försäljningen gick super. Han höll oss uppdaterade hela tiden och kämpade gediget för att vi skulle få en bra vinst. Jag har i mitt liv flyttat ett flertal gånger. Men en mäklare som Gabriel Bilir har jag aldrig träffat. Engagerad och driven. Ni som överväger att sälja er bostad skall verkligen kontakta Gabriel och sedan kommer ni luta er tillbaka och njuta av en god försäljning. Läs mer
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Mkt bra och professionellt bemötande. Alltid tillgänglig. Var hjälpsam och gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Vi fock bra betalt för lägenheten. Gabriel var även hjälpsam och gav många bra tips i vår köpprocess vilket var ett stort plus.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Nina P skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Trevlig och bra service genom processen, dock något dåligt påläst och sålde inte in lägenheten så mycket egentligen. Läs mer
  • Elie G skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Väldigt serviceinriktad som gjorde mig som kund trygg då återkopplingen kring hela förhandlingsförloppet var utmärkt. Verkligen en mäklare jag kommer välja igen & rekommendera vidare till andra. Läs mer
  • Safa K skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    En person att känna förtroende för. Mycket trevlig och proffsig. Lätt att prata med vilket är skönt när man är i processen att sälja, det kan kännas stressigt och oroligt annars. Kan rekommendera Gabriel till alla. Läs mer
  • Okan D skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Gabriel är en korrekt , väl informerande, förtroendegivande person därav det yrke som passar honom och hans personlighet. Fantastisk support och informations rik person med förmåga att sälja in en upplevelse på korrekt och yrkesmässigt proffesionellt sätt. Super nöjd! Läs mer
  • Mimmi S skrev om Gabriel Bilir en del av Svenska Mäklarhuset Sundbyberg
    Efter ett snabbt husköp behövde vi få ut vår lägenhet snabbt! Gabriel löste såväl fotograf som alla andra delar som behövdes för att allt skulle gå snabbt & smidigt, annonsen skrevs och lades ut inom 48h från första samtal. Tack vare den supersnabba processen lyckades vi sälja lägenheten före ordinarie visning och till ett pris över våra förväntningar i förhållande till den marknad som var då! Gabriel fanns alltid tillgänglig, per mail, telefon och sms, något som vi som säljare verkligen uppskattade mitt i all stress. Vi är så oerhört nöjda med Gabriel och kan varmt rekommendera honom!! Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a