Synsam

Call 08-556 025 50 www.synsam.se
1.6

5 omdömen om Synsam

Julia karolina B

Otroligt besviken på Synsams abonnemangstjänst. Betalar multum för mina glasögon och då fick jag bara välja mellan ett fåtal bågar. Hörde på radio att det heller inte går att säga upp abonnemanget utan man får då lämna tillbaka glasögonen. Bristfällig information och luddiga regler. Är arg och frustrerad och kommer aldrig rekommendera Synsam till någon.

Bålsta Optik AB
4.8/5 i betyg av 406 omdömen 4.8 av 406 omdömen
BadgeThreeYears

Helt enkelt ett bemötande i toppklass. Lungnt och metodiskt vid syntest och utprovning av glasögon bågar. Man känner sig väl omhändertagen

Ulf johan E
Wrote about Synsam

Skickade mig en sten i Ray-ban kartongen för att hålla samma vikt. De tar inget ansvar.

Katarina K
Wrote about Synsam

Synsam i Huddinge C, förtjänar inte ens en cirkel. Men de kan få ett omdöme här: Jag sa upp mitt Lifestyle-avtal, de bekräftar att det är 30 dagars uppsägning. Men de ska ha fortsatt betalt för ytterligare 12 månader framåt. Avtalet är alltså uppsagt och de ska ha betalt för ett avtal som inte finns. Vad heter den juridiska termen där företag kräver betalt av folk utan att ha ett giltigt avtal..? Bedrägeri. Lurendrejeri, scam...

City Optik Stockholm
4.9/5 i betyg av 1758 omdömen 4.9 av 1758 omdömen

Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,

Nancy A
Wrote about Synsam

Personalen i butiken ljuger för att få 1000 kr extra, kundservice hjälper inte o dålig kvalitet Very cheap place!

Leif M
Wrote about Synsam

Det absolut bästa med Synsam är att de alltid har ett väldigt bra utbud när det gäller märkesbågar. Jag letade länge efter rätt bågar, och hos Synsam på Hornsgatan fanns det massor att välja på. Mycket trevligt bemötande från personalens sida.

Optikboden
4.8/5 i betyg av 472 omdömen 4.8 av 472 omdömen

Toppen bra servis snygga glasögon, duktig personal