Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet TandClinic Östermalm
Rekommenderat företag 2016 - TandClinic Östermalm

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, 115 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till våra nya fina lokaler på Östermalm/Nedre Gärdet. Vi tar emot dig i en avslappnad och trevlig miljö där vi erbjuder högkvalitativ tandvård efter dina individuella behov. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar inom traditionell tandvård och dessutom avancerade behandlingar inom estetisk tandvård och protetik. Vi använder den senaste tekniken inom tandvård och gör allt för att du som patient skall känna dig nöjd med behandlingen.

Läs vad 30 kunder tycker om TandClinic Östermalm

• Matilda L
    Matilda L skrev om TandClinic Östermalm
    Vänligt bemötande. Bra undersökning och kände mig relativt avslappnad under besöket tack vare stämningen på motagningen
  • Rocio P
    Rocio P skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket bra service och bra kvalité
  • Anna K
    Anna K skrev om TandClinic Östermalm
    Absolutely brilliant, efficient and pleasant staff. Practically no waiting time. Excellent!
  • Ulla E
    Ulla E skrev om TandClinic Östermalm
    Fint bemötande, ingen väntetid. Jag fick omedelbart förtroende för min tandläkare.
    Likaså för tandhygienisten, som gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderas i allra högsta grad.
  • Märta K
    Märta K skrev om TandClinic Östermalm
    Lugn atmosfär och avslappnat bemötande. Mycket nöjd med besöket!
  • Lotta R
    Lotta R skrev om TandClinic Östermalm
    Tandhygienisten var trevlig, kunnig och förklarade allt rörande mina tänder på ett bra och konkret sätt
  • Agnieszka K
    Agnieszka K skrev om TandClinic Östermalm
    Jag fick snabbt en tid när jag ringde för att boka akut. Vädigt bra bemötande från trevlig personal. Fick allt förklarat för mig innan ingreppet. Kan varmt rekommendera detta ställe.
  • Hedda L
    Hedda L skrev om TandClinic Östermalm
    Fräsch ren lokal med trevlig och kunnig personal. Fick ett trevligt bemötande och en bra undersökning samt bortagning av tandsten och polering. Kommer absolut gå tillbaka och rekommendera andra om TandClinic.
  • Nooshin S
    Nooshin S skrev om TandClinic Östermalm
    Jag är super nöjd❤️ med mina behandlingar hos dem.
    Personaler är väldigt trevliga.
    Jag kommer att rekomentera alla❤️ min kära och nära vänner till kliniken ,❤️Tandclinic❤️
    Tack💐
  • Tianyang L
    Tianyang L skrev om TandClinic Östermalm
    Good service. Nice and friendly . Dr.Reza Amirkia examined my teeth and gave me advise and a quote as I requested.
  • Artin A
    Artin A skrev om TandClinic Östermalm
    Bra. De hade trevlig personal.
  • Burrows B
    Burrows B skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket bra! Är jättenöjd med hela besöket.
  • Curt N
    Curt N skrev om TandClinic Östermalm
    Bra och trevligt bemötande, håller tiderna på bokad tid. Jag har känt mig väl behandlad och aldrig känt mig missnöjd med behandlingen. Kan rekommendera ett besök och tror att du kommer att känna dig nöjd.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om TandClinic Östermalm
    Bra tandläkare. Tagit bort en visdomstand och vanlig tandsten här ett par gånger.
  • Ifthekhar B
    Ifthekhar B skrev om TandClinic Östermalm
    Det är helt okay. Det finnas för att utveckla lita till med personalen.
  • Birgit B
    Birgit B skrev om TandClinic Östermalm
    Kom till TandClinic som akutpatient, på rekommendation.
    Blev mycket bra bemött och professionellt omhändertagen,är
    nu kvar som patient och är mycket nöjd med det arbete som utförts.
  • Sven H
    Sven H skrev om TandClinic Östermalm
    Är mycket nöjd med mina besök hos Tand Clinic
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om TandClinic Östermalm
    Rent modernt, rart bemötande, men jag hade end 30 stressade minuter där så jag kan inte säga mer.
  • Lotta A
    Lotta A skrev om TandClinic Östermalm
    Bra bemötande, hade köpt undersökning på Lets deal.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om TandClinic Östermalm
    Årligt tandläkarbesök.

Bra bemötande, fick dock inte träffa ordinarie tandläkare.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om TandClinic Östermalm
    Det är en mycket bra klinik där jag fått mycket fint bemötande och bra tandvård.
    Kan varmt rekommendera denna klinik.
    TandClinic Östermalm gillar detta
  • Aina A
    Aina A skrev om TandClinic Östermalm
    Bemötandet var mycket bra, med trevlig och proffsig personal. Jag var där på en vanlig tandläkarkontroll. Fick behandling mot min tandsten.

TandClinic Gärdet levde väl upp till min förväntan, och får ett extra plus i kanten för att de är trevliga, proffsiga, och billiga jämfört med många andra tandläkare.
  • Shugufa D
    Shugufa D skrev om TandClinic Östermalm
    De är super trevliga på Gärdet tandklinik .
    Jag fick ta ut en tand och rengöra tandsten.
  • Behnia A
    Behnia A skrev om TandClinic Östermalm
    Sveriges bästa tandläkare. Fantastisk bemötande och service. Alltid glada och trevliga. Jag och mina barn brukar gå på bland annat årlig tandundersökning hos Tandclinic Gärdet.
  • Börje P
    Börje P skrev om TandClinic Östermalm
    Har nu varit kund hos Reza och Sara, Tandclinic Gärdet i drygt 10 år. Fräscha lokaler, modern teknik, trevligt bemötande och kanske det viktigaste av allt mycket professionellt och fackmannamässigt utförda behandlingar - allt från tandsten, putsningar, porslinskronor till inplantat.

Sara ringer och påminner när det dags för kontroll - man känner sig utvald helt enkelt.

Har rekommenderat Reza och hans team till dom som frågar efter en bra tandläkare och kommer att gör det även i fortsättningen.

Hälsningar
    Börje Pettersson
  • Niklas A
    Niklas A skrev om TandClinic Östermalm
    Har varit där ett antal gånger i samband med ett relativt omfattande ingrepp. Trevliga och kunniga tandläkare och resultatet blev mycket tillfredställande så jag ger dem toppbetyg och en rekommendation.
  • Bengt T
    Bengt T skrev om TandClinic Östermalm
    Helt nöjd med bokning, mottagande, behandling och pris. / Mvh, Bengt Tornvall
  • Lars A
    Lars A skrev om TandClinic Östermalm
    Jag är mycket nöjd med verksamheten på TandClinic. Samtliga befattningshavare är trevliga och förekommande. Doktor Reza Amirkia är kunnig, bra på att förklara saker och ting och inte minst (nog så viktigt i detta yrke) med en hög social kompetens dvs har ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt mot patienterna.
  • CarlGustav S
    CarlGustav S skrev om TandClinic Östermalm
    Jag upplever min tandläkare och tandsköterska som mycket professionella. Ett personlig bemötande och lyhördhet bidra till att jag har det största förtroende för dessa personer.
    Uppskattar också den ordning och reda som råder inklusive tidhållning mm.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med behandling och resultat av denna.
  • Brittmari S
    Brittmari S skrev om TandClinic Östermalm
    Mycket nöjd med den behandling jag fått. Reza hittar bra lösningar på alla problem som kan dyka upp. Lugn atmosfär där jag känner mig trygg. Högsta betyg!

Artillerigatan 89, 115 32 Stockholm