Tandea

Lågt pris. Hög service. Många lediga tider. Det är vad vi på Tandea alltid strävar efter när det gäller våra tandläkartjänster. Vi är ett tandvårdsföretag med förstklassiga tandläkare och tandhygienister, och finns i Norsborg, Skärholmen, Skogås och på Södermalm.
Hos oss kan du få hjälp med allt från allmäntandvård till tandimplantat, tandproteser eller operationer av visdomständer. Dessutom erbjuder vi även estetisk tandvård som tandblekning, för dig som vill ha ett extra vackert leende.
Vi vill alltid ligga i framkant inom tandvård. Därför har vi ett eget tandtekniskt laboratorium, Tandea Lab, och vi jobbar med moderna metoder och den senaste utrustningen. Självklart är vi anslutna till Stockholms läns landsting och Försäkringskassan.
Vill du ha friska tänder för livet? Kontakta oss så hjälper vi dig!
  • 40.000 behandlingar per år

Storholmsgatan 4, Skärholmen
4.7 / 246 recos
Högbergsgatan 93, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar