Tandea - Södermalm

Tandea - Södermalm

En del av Tandea - www.tandea.se
Tandea Södermalm är en av Stockholms mest prisvärda tandläkare.
Vi utför all typ av tandvård och kan hjälpa dig att uppnå en god tandhälsa och ett fint leende.

Vi vill hjälpa dig med din tandhälsa genom hela livet. Tandvården utförs i nyrenoverade lokaler med modern utrustning. Dina önskemål går först och vi planerar allting i samråd med dig.

Alla som ska utföra en behandling hos oss får först ett kostnadsförslag och en plan på hur behandlingen ska gå till.

Vi hoppas att vi kan göra ditt tandläkarbesök till en trevlig upplevelse där du känner dig väl omhändertagen och trygg.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 283 kunder tycker om Tandea - Södermalm 2

2021-06-21
    Duktig tandhygienist både i hantering, information under behandling och rådgivning efteråt. En extra bonus var att hon tänkte till när nästa bokning skickas ut så rabatterna kan tas med. Jag kan varmt rekommendera Tändes Södermalm
    Tack för kommentaren Britt-Marie, det glädjer oss att du är nöjd med besöket. Vi ses igen nästa år! Tandea - Södermalm
    2021-06-17
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Tandläkaren var lyhörd och besöket gick snabbt och smärtfritt.
    Tack för de vänliga orden Latifa, på återseende! Tandea - Södermalm
    2021-06-05
    Basundersökning med airflow. Alla var trevliga och professionella. Tandläkaren Julian var mycket noggrann. Hela besöket kändes tryggt och bra.
    Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök hos oss Anna. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-05-28
    Var mitt första besök på Tandea för en undersökning. Blev trevligt och professionellt bemött. Kommer med all säkerhet gå dit igen😊
    Tack för kommentaren Lena, det var så trevligt att ha dig hos oss, vi ses! Tandea - Södermalm
    2021-05-24
    Trevligt och proffsigt. Ingenting att klaga på.
    Tack Elin för kommentaren, på återseende! Tandea - Södermalm
  • Carina E
    2021-05-20
    Blev väl emotagen av trevlig och kompetent personal så jag blir en återkommande kund
    Tack för kommentaren Carina, det gläder oss att du är nöjd. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-05-18
    Kompetent personal som levererade det de lovat. Kommer att fortsätta hos dem.
    Tack Kristina för att du tog dig tid att lämna en kommentar, det uppskattar vi. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-05-05
    I received excellent care at Tandea. Very professional and helpful staff.
    Thank you for the comment Maria, we appreciate it and enjoyed having you. Have nice day! Tandea - Södermalm
    2021-05-05
    Södermalm: Fick tid snabbt, proffesionellt bemötande och flexibla. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack för de vänliga orden Camilla, det var ett nöje att ha dig hos oss :) Tandea - Södermalm
    2021-04-29
    Mycket trevlig personal. Kände mig välkommen.
    Det var ett nöje att ha dig hos oss Eira och få ta del av din livserfarenhet. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-20
    Undersökning och tandrengöring.
    Proffsigt och supertrevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar för jag har sett marknadsföring på tv skärm i ett av deras skyltfönster.
    Tandea höll vad de lovade och mer därtill. Kommer absolut fortsätta vara kund där.
    Är mycket nöjd med tandläkaren
    Julian Loubani och tandsköterskan.
    Hälsningar Marie Karlsson
    Tack Marie för de vänliga orden! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-13
    Lugn och fin stämning på kliniken. Personalen är snäla och professionella. Rekomenderas.
    Tack Julian-Daniel för de snälla orden. Så trevligt att ha dig hos oss. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-13
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd
    Hej Marie, tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, det uppskattar vi. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-09
    nappade på erbjudande om undersökning och rengöring. väldigt nöjd - bra bemötande hela vägen, förtroendeingivande, behagligt. återkommer säkert.
    Tack för kommentaren Pär. Vi ser fram emot att träffa dig igen nästa år! Tandea - Södermalm
    2021-04-09
    Konsultation. Bra bemött. Besöket levde upp till förväntningarna. Seriöst intryck.
    Tack Håkan för kommentaren. Ha en trevlig helg. Tandea - Södermalm
  • Kim Q
    2021-04-08
    Bra bemötande på Tandea Södermalm. Tandläkare saghar plus tandsköterska gjorde ett utmärkt arbete. Är mycket nöjd.
    Tack Kim för din kommentar. Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Tandea - Södermalm
    2021-04-08
    Kändes jättebra och tryggt. Varmt bemötande och proffsigt!
    Hej Angela, tack för omdömet. Vad roligt att höra att du har haft ett bra besök hos oss. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-07
    Alltid bra bemötande på denna klinik.Alltid ett leende när man besöker tandläkaren Saghari.Mycket trevliga och glada är dem.Hjälpsama och bra priser.
    Hej E, tack för dina vänliga ord. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-07
    Fantastiskt bemötande. Den bästa tandläkaren jag varit hos.
    Hej Ulrika, Tack för de vänliga orden vi är så glada att du är nöjd. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-04-01
    Erbjudande på FB. Undersökning, hygienist behandling och tandblekning.
    Kom dit och gick in när annan kund gick ut och pga. Av det visste de inte att jag kommit så jag fick vänta en kvart. Det var inga problem och de bad om ursäkt.
    Bemötandet var jättebra och professionellt, jag är jätte nöjd och kände mig väl omhändertagen.
    Snyggt och fint i lokalen, trevlig personal och ett väldigt angenämt besök.
    Tack snälla!
    Hej Marie, vi är ledsna att du fick vänta. Kul att höra att du var nöjd med besöket. Tack för kommentaren och på återseende! Tandea - Södermalm
    2021-03-31
    Tagit bort karies, lagat tänder, rotfyllt, dragit ut tänder och säkert något mer. Jag har blivit bemött med respekt, och ett professionellt arbete har utförts varje gång. Jag har haft väldigt låga förväntningar för mina tidigare dåliga erfarenheter av andra tandläkare. Bewar och Emma har överträffat mina rädslor och bevisat att det finns riktigt duktiga och engagerade tandläkare som vet vad dem gör. Jag kan stort rekommendera alla, gammal som unga att besöka Tandea, då speciellt Bewar och Emma för alla olika tandutmaningar.
    Tack Felicia för de vänliga orden. Vad roligt att höra att du är nöjd. På återseende! Tandea - Södermalm
    2021-03-17
    Det som var för mig väldigt positiv är dom dom människor som jobba där, var väldigt vänlig och glad
    Tack för kommentaren Michael, på återseende! Tandea - Södermalm
    2021-03-02
    Konsultation för tandimplantat. Träffade en fantastiskt trevlig tandläkare.
    Tack för omdömet Håkan. Ta din tid att fundera på allt som sas, vi ser fram emot att höra från dig. Tandea - Södermalm
  • Annika M
    2021-02-28
    Undersökning, tandstensborttagning och airflow, gick som en dans och innan jag gick så bokade jag en tandblekning också. Så trevligt mottagande och jag som har lite tandläkarskräck klarade det alldeles galant
    Vad kul att höra att besöket gick bra Annika, på återseende:) Tandea - Södermalm
    2021-02-28
    Mycket bra bemött av personalen samt en bra undersökning och tydlighet i vad som behövs åtgärdas!
    Tack för kommentaren Djalmar! :) Tandea - Södermalm
    2021-02-23
    Rotfyllning, tog ut en tand, bra bemötande 👌
    Tack för omdömet Sara, på återseende! Tandea - Södermalm
    2021-02-23
    Vänligt bemötande och saklig och tydlig information. Får tid att tänka igenom förslagen. Fick en plan över hur det ska gå till.
    Tack för omdömet Siw, ha en fortsatt trevlig kväll! Tandea - Södermalm
    2021-02-23
    Otroligt kunniga, pedagogiska och behagliga. Rekommenderar starkt!
    Tack för de vänliga orden Ulrika! Tandea - Södermalm
    2021-02-22
    Tandundersökning. Trevligt och professionellt bemötande.
    Tack Carina för de snälla orden, på återseende! Tandea - Södermalm
    2021-02-15
    Tandundersökning- gick bra, snabbt och smidigt.
    Tack för kommentaren Sarah, på återseende! :) Tandea - Södermalm
    2021-02-10
    Årliga undersökningen.
    Trevlig och proffsig personal
    Mycket nöjd
    Hej Karina, tack för de vänliga orden:) Kul att du är nöjd! Tandea - Södermalm
  • Janne N
    2021-02-10
    En mycket bra tandläkare som jag går till på Tandea.. jag känner mig trygg hos honom.
    Det är Tandläkare Bewar på Tandea Södermalm.
    Hej Janne, vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för kommentaren! Tandea - Södermalm
    2021-02-08
    Vänliga konkreta o positiva! Uppmuntrande pålitliga.Jag kommer gärna igen.De inger förtroende!!
    Hej Birgitta, tack för de vänliga orden. På återseende:) Tandea - Södermalm
  • 2021-02-05
    Välkomnande och väldigt professionella! Aldrig dömande. För er som inte är så förtjusta i tandläkarbesöken eller har lite tandläkarskräck är Tandea Södermalm perfekt.
    Tack för de fina orden Suzanne :) Tandea - Södermalm
    2021-02-04
    Som nyinflyttade hade vi ännu inte hittat ” vår” tandläkare. När vi en dag promenerade förbi Tandea högbergsgatan, kikade vi in för en akut tid. Super trevligt bemötande från första ögonblicket. Vi blev snabbt uppringda för ett återbud och fick tid hos Bewar. Vi kände direkt att vi hittat rätt! Vänlig, proffsig, med stor kunskap (och lite humor som vi tokgillar ) guidade personalen oss genom ett myller av formalia med tandvårdsstöd.
    Stort tack, vi kommer att bli kunder hela familjen!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda, tack för de vänliga orden Mats! :) Tandea - Södermalm
  • 2021-02-04
    Det här var mitt första besök på Tandea. Proffessionalismen och seriositeten kändes direkt, kombinerat med ett vänligt och inkännande mottagande. Mycket positiv upplevelse.
    Tack för dina fina ord Pontus, på återseende! :) Tandea - Södermalm
    2021-02-03
    Jag varit hos Dr Bewar
    Underbart tandläkare,är mycket nöjd 😌
    Vad roligt att höra Azeez, på återseende! :) Tandea - Södermalm
    2020-12-22
    Väldigt professionella, trevlig personal. Jag kommer definitivt tillbaka och kommer rekommendera detta till hela min släkt.
    Tack Paula för de fina orden, varmt välkommen tillbaka:) Tandea - Södermalm
    2020-12-07
    Great staff and quick appointments
    Thank you for the comment Andres, take care:) Tandea - Södermalm
    2020-11-19
    Bra patientmottagandet. Professionell vårdpersonal. Är hel nöjd!
    Härligt att höra att du är nöjd Julian! Ta hand om dig:) Tandea - Södermalm
    2020-11-16
    Gjort tandreglering med Clearcorrect som är något billigare än Invisalign, gick snabbt att komma igång. Tandläkaren känns kompetent. Blivit trevligt bemött. Tandsköterskorna känns kanske inte lika kompetenta och ibland har något blivit fel. Ibland har vi stött på problem som gjort att det tagit längre tid men ser detta som naturliga problem.
    Hej Elin, tack för ditt omdöme. På återseende:) Tandea - Södermalm
    2020-11-14
    Produkt: tjänst tandhygienist
    Bemötande: gott
    Förväntningar: råd om tandvårdsrutiner
    Fick mycket bra råd.
    Hej Jan, tack för omdömet. På återseende! Tandea - Södermalm
    2020-11-12
    För första gången i mitt liv ser jag numera ”fram emot” mina tandläkarbesök. För jag vet alltid att jag kommer gå därifrån supernöjd. Trevlig & proffsig personal så Tandea Södermalm rekommenderas varmt!
    Hej Linn, det gläder oss att höra att du är så nöjd. På återseende:) Tandea - Södermalm
    2020-11-10
    Undersökning och rotfyllning
    Bra bemötande på alla sätt och Ali rekommenderas.
    Dock lite förvånande att bara själva undersökningen debiterades med nästan 3000 kr.
    Hej Daniel, vad kul att höra att du är nöjd med ditt besök. Priset avser undersökning samt påbörjad behandling hos specialisttandläkare. Ta hand om dig! Tandea - Södermalm
    2020-07-15
    Bra bra bra bra bra bra bra Bra bra bra bra bra bra bra Bra bra bra bra bra bra bra Bra bra bra bra bra bra bra
    2020-07-08
    Akutbesök.
    Väldigt bra bemötande.
    2020-07-07
    Hade inte varit hos tandläkaren på några år.
    Fick tid dagen efter jag ringde för undersökning, gick smidigt och proffsigt.
    Fick tid för rengöring dagen efter denna var också proffsig och smidig.
    2020-06-24
    Bedömning och förberedelse inför tandblekning. Professionellt och trevligt bemötande. Kommer gärna tillbaka :)
    2020-05-20
    Borttagning av tandsten och missfärgning
    Mycket väl bemött
    Trevlig personal
    Kommer fortsätta gå dit
    2020-05-19
    Jätte seriöst företag och ansvariga tandläkare.