Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Tandea Tandea - Södermalm

Tandea - Södermalm

En del av Tandeawww.tandea.se

Högbergsgatan 93, 118 54 Stockholm — Visa karta

Tandea Södermalm är en av Stockholms mest prisvärda tandläkare.
Vi utför all typ av tandvård och kan hjälpa dig att uppnå en god tandhälsa och ett fint leende.

Vi vill hjälpa dig med din tandhälsa genom hela livet. Tandvården utförs i nyrenoverade lokaler med modern utrustning. Dina önskemål går först och vi planerar allting i samråd med dig.

Alla som ska utföra en behandling hos oss får först ett kostnadsförslag och en plan på hur behandlingen ska gå till.

Vi hoppas att vi kan göra ditt tandläkarbesök till en trevlig upplevelse där du känner dig väl omhändertagen och trygg.

Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Tandea - Södermalm

• Helena D
    Helena D skrev om Tandea - Södermalm
    Snabbt, trevligt med glimten i ögat! Jag kommer absolut gå tillbaka! Läs mer
  • Line K
    Line K skrev om Tandea - Södermalm
    Tandutdragning. Smidigt och professionellt.
    Supertrevliga personal men bra bemötande Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Tandea - Södermalm
    Det gick smärtfritt och smidigt.
    Trevlig personal. Känns bra att gå tillbaka. Läs mer
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Tandea - Södermalm
    ................................................... Läs mer
  • Severin L
    Severin L skrev om Tandea - Södermalm
    Gick för första tandläkarbesöket på flera år. Blev mycket väl bemött, fick besök och behandling samma dag och upplever att allt sköttes bra! Tandläkaren var tydlig och tak och de satte ett rimligt uppföljningsprogram. Läs mer
  • Ali Q
    Ali Q skrev om Tandea - Södermalm
    Gjorde en undersökning och träffade tandhygienist. Proffsigt bemötande och perfekt resultat. Väldigt prisvärt också.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Stina Å
    Stina Å skrev om Tandea - Södermalm
    Jättefin klinik, fantastisk trevlig personal och väldigt hjälpsamma.
    Super nöjd! Läs mer
  • Roberto M
    Roberto M skrev om Tandea - Södermalm
    Topp! Från bokning, kommunikation till utförande.
    Ung personal med fin inställning och trevligt bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-07-24 Kevin M svarar Roberto M
    Hej Roberto, vi är glada att du är nöjd med oss och kan tänka dig rekommendera oss till andra.
    Vi ser att du dock gett oss det lägsta betyget, vi hoppas på att det bara råkade bli så :).
    Trevlig sommar!
  • Josef V
    Josef V skrev om Tandea - Södermalm
    Jag gick till Tandea Södermalm när en av mina tänder hade gått sönder.
    Redan från början blev jag bemött med ett stort leende och en vilja av att hjälpa mig må så bra som möjligt.
    Jag hade fått höra att de inte bara är väldigt trevliga och professionella utan också att de verkligen vill hjälpa sina kunder att må bättre, och det stämde till 100 procent.
    Det var nog den bästa och bekvämaste upplevelsen jag någonsin haft hos en tandläkare.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    Kevin M gillar detta
  • Neviana S
    Neviana S skrev om Tandea - Södermalm
    Kom i kontakt med Tandea för några år sedan och har sedan dess varit trogen kund. Uppskattar det vänliga bemötandet och professionalismen. Super nöjd. Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Tandea - Södermalm
    Trevligt o vänligt mottagande. Bra behandling. Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket fint bemötande. Kände mig trygg och lyssnad på. Upplevde att tandläkare Kevin och sköterskorna brydde sig om mitt välbefinnande och att det skulle bli bra för mig.
    Kan jag varmt rekommendera.
    Annelie Läs mer
  • Julia W
    Julia W skrev om Tandea - Södermalm
    Tandläkarundersökning. Jag blev bemött mycket bra, speciellt med tanke på att jag tyvärr blev lite sen. Läs mer
  • Martin S
    Professional arbete!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Tandea - Södermalm
    Tandläkarbesök, blev väl bemött och kommer gå tillbaka då jag fått ett stort förtroende för både klinik och tandläkare! Läs mer
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Tandea - Södermalm
    Toppen. Personalen berättade hela tiden vad de gjorde=bra. Rent och fint. Duktig tandläkare och sköterska. Läs mer
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Tandea - Södermalm
    Trevlig personal, bra lokal. Snabbt och smidigt men ändå personligt. Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Tandea - Södermalm
    Alltid väl bemött
    Tandläkaren alltid lugn och ej stressad och lyssnar alltid vad man känner
    En toppentandläkare för mig som har tandläkarskräck
    👍👍👍 Läs mer
  • Kevin E
    Kevin E skrev om Tandea - Södermalm
    Very clean and friendly service. All the sraff were helpful and polite. Läs mer
  • Anne-christine J
    Anne-christine J skrev om Tandea - Södermalm
    Vänligt bemötande
    Alltid i tid
    Skicklig tandläkare
    Lätt på handen
    Beslutar om behandling tillsammans med kund
    Estetik
    Lungn Läs mer
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Tandea - Södermalm
    Gjorde vanlig rutinundersökning och möttes av väldigt trevliga och glada medarbetare! Dessutom var lokalen fin och fräsch. Är supernöjd! Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Tandea - Södermalm
    Omtänksamma
    Duktiga
    Och att få tid så snabbt
    Trevliga lokaler
    Uppdaterad utrustning
    😊 Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Tandea - Södermalm
    Hade gett en femma om det inte var för en brygga som jag blev missnöjd med. Läs mer
    2018-06-27 Tandea - Södermalm svarar Susanne E
    Hej Susanne,
    Tack för din kommentar. Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar kring bron. Du får gärna kontakta oss för att diskutera frågan. Kanske finns det något vi kan göra för dig?

Vänligen,
    Berivan J skrev om Tandea - Södermalm
    Bästa bemötande fick jag Tndea Södermalm !!! Läs mer
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Tandea - Södermalm
    Jag fixade mina tänder ordentligt efter 10 års frånvaro från tandläkare. Det var rotfyllning, lagning av hål, ta bort tandsten, tandblekning, bytte ut en skadad tand mot en krona. Jag led av tandläkarskräck, dock har den försvunnit efter ett bemötande av min tandläkare som var så respektfullt. Han fick mig att känna mig trygg och lugn. Han var noggrann i sitt jobb med tänderna. Han var alltid tillgänglig på telefon vid frågor eller besvär som jag hade. Högsta betyg får Tandea helt enkelt. Läs mer
  • Frida K
    Frida K skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket bra bemötande både från tandläkare och tandsköterska. Fick implantat och även rotfyllning m.m. Allt gick väldigt bra och jag kände mig väldigt trygg trots jobbiga behandlingar. Var mycket där en tid och idag känns det fantastiskt skönt att jag sökte mig till dem. Supernöjd! Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Tandea - Södermalm
    Det var kort väntetid, jag fick gott bemötande. Fräscha lokaler. Tandläkaren verkade duktig och professionell och och var mjuk och fin till sättet. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Tandea - Södermalm
    Renovering av gamla kronor där kariesangrepp fanns under. Även en gammal plomb som lossnar har lagats. Läs mer
  • Eila K
    Eila K skrev om Tandea - Södermalm
    Årlig tandläkare undersökning.
    Vänligt och trevligt bemötande.
    Enligt förväntan.
    Högsta förtroende.
    Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Tandea - Södermalm
    senast rutinundersökning, allt bra, tidigare en tand dras ut pga spricka, allt professionellt
    bemötandet proffsigt Läs mer
  • Carl K
    Carl K skrev om Tandea - Södermalm
    Årlig tandläkar kontroll.
    Alltid mycket trevligt bemött.
    Allt enligt förväntan.
    Rekommenderar gärna till alla i behov av god tandvård. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Tandea - Södermalm
    Jättenöjd med tändläkaren Kevin väldigt duktig Rekommenderar starkt Tandea i Södermalm p Läs mer
  • Ingabirgitta W
    Ingabirgitta W skrev om Tandea - Södermalm
    Jag bytte till Tandea efter en flytt från Nacka till Södermalm.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Fina fräscha lokaler och inte minst väldigt prisvärt. Iallafall om man jämför med min förra tandläkare. Läs mer
  • Kirsi B
    Kirsi B skrev om Tandea - Södermalm
    Har blivit bemött med 100% förståelse samt att dom är väldigt omhändertagande och kommer leda till att jag antagligen vågar gå till dom igen när jag är klar med det påbörjade
    Tusen tack Läs mer
  • Greta W
    Greta W skrev om Tandea - Södermalm
    Kan varmt rekommendera Tandea Södermalm. Mycket lyhörda, kunniga, händiga, tydliga och bra. Jag känner mig väldigt bra bemött, tryggt behandlad och supernöjd med resultatet. Tack Kevin mfl! Läs mer
  • Philippe E
    Philippe E skrev om Tandea - Södermalm
    Professionellt utförande och modern och bra utrusning. Väldigt fräscha lolaer. Läs mer
  • Svensson E
    Svensson E skrev om Tandea - Södermalm
    Tandläkaretjänst . Professionellt och lyhörd för patitiente. Genom att dokumentera och redovisa var dem gö för tjänsten och kostnader. Upplever jag som patienten att man älskar sin yrken. Det är mest viktigastes för patienter . Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Tandea - Södermalm
    Väldigt bra bemött får full poäng Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Tandea - Södermalm
    Jag är otroligt nöjd med mitt besök på Tandea Södermalm. Trevlig, hjälpsam och proffesionell personal! Tandläkare Kevin mohseni var otroligt duktig och fick mig att känna att jag var i trygga händer.

Rena fräscha lokaler med modern utrustning! Läs mer
  • Ingeborg L
    Ingeborg L skrev om Tandea - Södermalm
    Uppsökte Tandea södermalm för en årlig kontroll hos tandläkare. Trevligt och profesjonelt bemötande. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Tandea - Södermalm
    Bra och trevlig personal/tandläkare Läs mer
  • Dorothy Z
    Dorothy Z skrev om Tandea - Södermalm
    Behandling: Langningar , kronor proteser m.m. .
    Min förväntning är att konstruktionen och funktion kommer att anpassas fungera bra i munnen. Tandea praktiken (Tandläkaren) är noggran kompetent tydlig och vad som bör åtgärdas, även priserna är fördelaktig om man jämför mot andra mottagningar , bra öppettider som anpassad bra utefter dagens samhälle . Även trevligt bemötande man känner sej mycket väll omhändertagen i en trygg lugn miljö. Därför rekommenderar jag mottagningen varmt jämfört mott andra. Läs mer
  • Nasabi J
    Nasabi J skrev om Tandea - Södermalm
    Fantastisk tandläkare med gott bemötande. Förklarar pedagogiskt vad som sker under besöket och hur man i framtiden bör sköta sin tandvård. Läs mer
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Tandea - Södermalm
    För andra året i rad har jag varit hos Tandea Södermalm och tandläkaren Kevin. Kliniken som sådan är liten, ren och modern - som de flesta andra kliniker jag varit på. Jag har däremot aldrig känt mig så bekväm och väl omhändertagen som av Kevin. Han är otroligt professionell och jag känner stor tillit och respekt för det arbete han utför. Och detta från en som tidigare hatat att gå till tandläkaren. Läs mer
  • Sanne W
    Sanne W skrev om Tandea - Södermalm
    Tycker det kändes seriöst och bra. Man fick en bra genomgång och fick ta del av röntgenbilder osv för att se hur tänderna mår. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Tandea - Södermalm
    Bra, trevig, bra info om kostnadsbedömning, bra genomförd behandling.
    Ev saknas info om ev följeffekter tex på övriga proteser som jag har i kroppen. Borde ha fått info om förebyggande penecilin. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Tandea - Södermalm
    Tandvårdsrädd går numera med lätta steg till tandea.aaligenom vänligt bemötande och med respekt för min rädsla Läs mer
  • Lorik Z
    Lorik Z skrev om Tandea - Södermalm
    Jag lagade mina visdomständer som jag fick proffessionell hjälp med och blev väldigt bra bemött! Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Tandea - Södermalm
    Jag har gjort en rutin undersökning samt lagat ett hål. Det var första gången som jag lagade hål och jag var väldigt nervös innan.
    Men det gick långt mycket bättre än väntat, snabbt och helt smärtfritt. Proffsig tandläkare och övrig personal med modern fräsch lokal.
    Även mina två barn har gjort undersökning här utan problem och jag känner mig väldigt trygg i deras händer.

Rekommenderas! Läs mer

Högbergsgatan 93, 118 54 Stockholm