Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Tandea Tandea - Södermalm

Tandea - Södermalm

En del av Tandeawww.tandea.se

Högbergsgatan 93, 118 54 Stockholm — Visa karta

Tandea Södermalm är en av Stockholms mest prisvärda tandläkare.
Vi utför all typ av tandvård och kan hjälpa dig att uppnå en god tandhälsa och ett fint leende.

Vi vill hjälpa dig med din tandhälsa genom hela livet. Tandvården utförs i nyrenoverade lokaler med modern utrustning. Dina önskemål går först och vi planerar allting i samråd med dig.

Alla som ska utföra en behandling hos oss får först ett kostnadsförslag och en plan på hur behandlingen ska gå till.

Vi hoppas att vi kan göra ditt tandläkarbesök till en trevlig upplevelse där du känner dig väl omhändertagen och trygg.

Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 08:00-19:00

tandvård
    snabbt och effektivt Läs mer
  • Tonio F
    Tonio F skrev om Tandea - Södermalm
    Var där på en allmän undersökning. Blev bemött väldigt bra. Företaget levde upp långt över mina förväntningar. Läs mer
  • Maivor H skrev om Tandea - Södermalm
    Min tandläkare Kevin är så duktig och får mig att känna mig trygg när jag ligger i stolen helt utlämnad. Han är bäst Läs mer
  • Nicole G
    Nicole G skrev om Tandea - Södermalm
    Roligt och uppiggande . Mindre läskigt och bra resultat ! Väldigt trevlig personal Läs mer
  • Felix A skrev om Tandea - Södermalm
    Trevlig och kompetent tandläkare. Läs mer
  • Sara H skrev om Tandea - Södermalm
    Jag skulle bara göra en undersökning, slutade med en större insats. Billiga och mycket trevliga!! Läs mer
  • Magnus Å skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket trevligt bemötande. Professionella och avslappnade tandläkare.
    Jag drog ut två tänder. Kände ingenting utan låg mest och skrattade. Läs mer
  • Sofia L skrev om Tandea - Södermalm
    Bra tandläkare och bemötande av honom. Kunde ev ha berättar mer om vad han gjorde i munnen. Fick tid snabbt. Hon i rec såg mig inte på 10 min så inte bra bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Tandea - Södermalm svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack för din recension. De rutiner vi följer i receptionen är de samma som det är på de flesta tandvårdskliniker/vårdcentraler, dvs vi förlitar oss på att man kommer in och presenterar sig i receptionen. Det är många som sitter i väntrummet hos oss dagligen och många gånger är det anhöriga till de som blir behandlade. Det händer att vi ibland dubbelkollar för säkerhetsskull men inte alltid, då vi som sagt förlitar oss på att man "checkar in" sig. Vi hoppas i vilket fall att du var nöjd med behandlingen och de som utförde behandlingen. Det är vår önskan att alla känner sig väl bemötta och välkomna till vår klinik, och vi är ledsna över att vi inte mötte dina förväntningar helt och hållet denna gång. Mvh Tandea Södermalm
  • Kirsitytti C skrev om Tandea - Södermalm
    Vänligt, proffsigt snabbt- alldeles utmärkt vård Läs mer
    Tandea gillar detta
  • Eva E
    Eva E skrev om Tandea - Södermalm
    Bästa tandläkaren, noggrann, tydligt och trevlig. Får mina bästa rekommendationer Läs mer
  • Storfeldt Y skrev om Tandea - Södermalm
    Undersökning +rengjort tandsten+fyllt i fickor och skenor till blekning.blev bra bemött hade inga förväntningar.var mycket nöjd med allt Läs mer
  • Inger S skrev om Tandea - Södermalm
    Filler. Såå trevlig Tandl.blev bra bemött. Kan verkligen rekommendera Tandea Läs mer
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Tandea - Södermalm
    Gick dit genom en rekommendation från min syster. Har nog aldrig blivit så väl omhändertagen hos en tandläkare tidigare. De är hjälpsamma, trevliga men ärliga med vad som behöver göras. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fabiola B skrev om Tandea - Södermalm
    So grateful for Kevin's support today... he listens to patients, describes what's doing and why and gives you assurance that he cares about and your concerns. He made a temporary crown in no time with excellent results (color and shape in less than 30 min). I could definitely go back again. Läs mer
  • Sandro S skrev om Tandea - Södermalm
    Bra service samt trevligt personal Läs mer
  • Marie W skrev om Tandea - Södermalm
    Behandling på söder och skogås Läs mer
  • Robert T skrev om Tandea - Södermalm
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Andersson A skrev om Tandea - Södermalm
    Jag blev proffsigt och vänligt bemött och min tand blev bra lagad.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Fadel F skrev om Tandea - Södermalm
    Bra service och bästa tandläkaren. Fina och rena lokaler. Modern utrustning. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Dahlqvist D skrev om Tandea - Södermalm
    Gjorde inplantat. Blev underbart bemött.
    Förstående och trevlig personal.
    Blev så gott som av med min tanläkarskräck.
    Mycket duktig och professionell personal Läs mer
  • Meyler M skrev om Tandea - Södermalm
    Fick en avbiten tand snabbt, trevligt och prisvärt åtgärdad. Fräsch mottagning. Rekommenderas! Läs mer
  • Kamblad K skrev om Tandea - Södermalm
    Trevligt bemötande och bra tandvård. Det blir kul att gå till tandläkaren. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Miriam T skrev om Tandea - Södermalm
    Gick till Tandea Södermalm för första gången denna sommar och var nervös inför utdrag av två visdomständer. Blev jättefint och lugnt bemött av all personal. Tandläkare Daniel gjorde ett jättebra jobb och allt gick snabbt och smidigt utan bekymmer. Dessutom togs tandsten bort, en framtand som det gått en flisa i fixades till och jag fick en anpassad bettskena. Fick tydliga och raka svar på alla mina frågor. Kommer absolut fortsätta gå dit framöver. Läs mer
  • Helena D skrev om Tandea - Södermalm
    Snabbt, trevligt med glimten i ögat! Jag kommer absolut gå tillbaka! Läs mer
  • Line K skrev om Tandea - Södermalm
    Tandutdragning. Smidigt och professionellt.
    Supertrevliga personal men bra bemötande Läs mer
  • Anders W skrev om Tandea - Södermalm
    Det gick smärtfritt och smidigt.
    Trevlig personal. Känns bra att gå tillbaka. Läs mer
  • Thomas D skrev om Tandea - Södermalm
    ................................................... Läs mer
  • Severin L
    Severin L skrev om Tandea - Södermalm
    Gick för första tandläkarbesöket på flera år. Blev mycket väl bemött, fick besök och behandling samma dag och upplever att allt sköttes bra! Tandläkaren var tydlig och tak och de satte ett rimligt uppföljningsprogram. Läs mer
  • Ali Q
    Ali Q skrev om Tandea - Södermalm
    Gjorde en undersökning och träffade tandhygienist. Proffsigt bemötande och perfekt resultat. Väldigt prisvärt också.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Stina Å
    Stina Å skrev om Tandea - Södermalm
    Jättefin klinik, fantastisk trevlig personal och väldigt hjälpsamma.
    Super nöjd! Läs mer
  • Roberto M skrev om Tandea - Södermalm
    Topp! Från bokning, kommunikation till utförande.
    Ung personal med fin inställning och trevligt bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-07-24 Kevin M svarar Roberto M
    Hej Roberto, vi är glada att du är nöjd med oss och kan tänka dig rekommendera oss till andra.
    Vi ser att du dock gett oss det lägsta betyget, vi hoppas på att det bara råkade bli så :).
    Trevlig sommar!
  • Josef V
    Josef V skrev om Tandea - Södermalm
    Jag gick till Tandea Södermalm när en av mina tänder hade gått sönder.
    Redan från början blev jag bemött med ett stort leende och en vilja av att hjälpa mig må så bra som möjligt.
    Jag hade fått höra att de inte bara är väldigt trevliga och professionella utan också att de verkligen vill hjälpa sina kunder att må bättre, och det stämde till 100 procent.
    Det var nog den bästa och bekvämaste upplevelsen jag någonsin haft hos en tandläkare.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    Kevin M gillar detta
  • Neviana S skrev om Tandea - Södermalm
    Kom i kontakt med Tandea för några år sedan och har sedan dess varit trogen kund. Uppskattar det vänliga bemötandet och professionalismen. Super nöjd. Läs mer
  • Jan G skrev om Tandea - Södermalm
    Trevligt o vänligt mottagande. Bra behandling. Läs mer
  • Anneli S skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket fint bemötande. Kände mig trygg och lyssnad på. Upplevde att tandläkare Kevin och sköterskorna brydde sig om mitt välbefinnande och att det skulle bli bra för mig.
    Kan jag varmt rekommendera.
    Annelie Läs mer
  • Julia W skrev om Tandea - Södermalm
    Tandläkarundersökning. Jag blev bemött mycket bra, speciellt med tanke på att jag tyvärr blev lite sen. Läs mer
  • Martin S skrev om Tandea - Södermalm
    Trevligt bemötande & kunnig personal Läs mer
  • Tarja H skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket bra bemötande.
    Lätt att få tider.
    Professional arbete!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Madeleine S skrev om Tandea - Södermalm
    Tandläkarbesök, blev väl bemött och kommer gå tillbaka då jag fått ett stort förtroende för både klinik och tandläkare! Läs mer
  • Magdalena S skrev om Tandea - Södermalm
    Toppen. Personalen berättade hela tiden vad de gjorde=bra. Rent och fint. Duktig tandläkare och sköterska. Läs mer
  • Amanda N skrev om Tandea - Södermalm
    Trevlig personal, bra lokal. Snabbt och smidigt men ändå personligt. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Tandea - Södermalm
    Alltid väl bemött
    Tandläkaren alltid lugn och ej stressad och lyssnar alltid vad man känner
    En toppentandläkare för mig som har tandläkarskräck
    👍👍👍 Läs mer
  • Kevin E skrev om Tandea - Södermalm
    Very clean and friendly service. All the sraff were helpful and polite. Läs mer
  • Anne-christine J skrev om Tandea - Södermalm
    Vänligt bemötande
    Alltid i tid
    Skicklig tandläkare
    Lätt på handen
    Beslutar om behandling tillsammans med kund
    Estetik
    Lungn Läs mer
  • Amanda R skrev om Tandea - Södermalm
    Gjorde vanlig rutinundersökning och möttes av väldigt trevliga och glada medarbetare! Dessutom var lokalen fin och fräsch. Är supernöjd! Läs mer
  • Eva E skrev om Tandea - Södermalm
    Omtänksamma
    Duktiga
    Och att få tid så snabbt
    Trevliga lokaler
    Uppdaterad utrustning
    😊 Läs mer
  • Susanne E skrev om Tandea - Södermalm
    Hade gett en femma om det inte var för en brygga som jag blev missnöjd med. Läs mer
    2018-06-27 Tandea - Södermalm svarar Susanne E
    Hej Susanne,
    Tack för din kommentar. Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar kring bron. Du får gärna kontakta oss för att diskutera frågan. Kanske finns det något vi kan göra för dig?

Vänligen,
    Tandea Södermalm
    08-506 621 05
    sodermalm@tandea.se
  • Berivan J skrev om Tandea - Södermalm
    Bästa bemötande fick jag Tndea Södermalm !!! Läs mer
  • Lisa W skrev om Tandea - Södermalm
    Jag fixade mina tänder ordentligt efter 10 års frånvaro från tandläkare. Det var rotfyllning, lagning av hål, ta bort tandsten, tandblekning, bytte ut en skadad tand mot en krona. Jag led av tandläkarskräck, dock har den försvunnit efter ett bemötande av min tandläkare som var så respektfullt. Han fick mig att känna mig trygg och lugn. Han var noggrann i sitt jobb med tänderna. Han var alltid tillgänglig på telefon vid frågor eller besvär som jag hade. Högsta betyg får Tandea helt enkelt. Läs mer
  • Frida K skrev om Tandea - Södermalm
    Mycket bra bemötande både från tandläkare och tandsköterska. Fick implantat och även rotfyllning m.m. Allt gick väldigt bra och jag kände mig väldigt trygg trots jobbiga behandlingar. Var mycket där en tid och idag känns det fantastiskt skönt att jag sökte mig till dem. Supernöjd! Läs mer

Högbergsgatan 93, 118 54 Stockholm