Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Danderyd Tandläkare Eva Darlington AB

Tandläkare Eva Darlington AB

Auravägen 4C, 182 60 Djursholm — Visa karta

Praktiken startades 1993. Då arbetade vi med vanlig tandvård. Nu är vi ett team som även kan ge Dig ett drömleende!

Vi utför skalfasader, skalkronor, bleker och restaurerar nedslitna nötta tänder och hela bett?
Götgatan 55, 11621, STOCKHOLM
Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf
Niklas H:
Otroligt väl bemött och jättenöjd. Skönt att hittat en bra tandläkare i Stockholm.

Tandläkare nära Tandläkare Eva Darlington AB:

Mörby Centrum, DANDERYD
Välkommen till Mörby Dental Group! Läs mer ›
Annika A:
Jag var på vanlig undersökning hos tandläkaren. Sammantaget blev jag bemött väldigt bra!

Gyllene Hästens Torg 9, SOLNA
Välkommen till oss. Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr Läs mer ›
Donna M:
Fick ett otroligt trevligt och bra bemötande av företaget, de som arbetar där var otroligt snälla och omtänksamma, då jag tycker det är lite...

Artillerigatan 89, Stockholm
Matilda L:
Vänligt bemötande. Bra undersökning och kände mig relativt avslappnad under besöket tack vare stämningen på motagningen

Sveavägen 91, Stockholm
Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara ... Läs mer ›
Helene K:
Ska nu göra mitt andra tandimplantat hos Svea Tandklinik. Är så nöjd med det första. Proffsigt och jag har inte haft några som helst problem...

Läs vad 23 kunder tycker om Tandläkare Eva Darlington AB

• michaela o
    michaela o skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    VARNING! Eva har förstört mina tänder totalt,, hon lagade hål jag inte hade och de hål hon lagade höll bara ngt år och är slarvigt lagade. Luft i hela tänderna och måste nu göra om allt. Hon slipade ner flera tänder på mig helt i onödan och gav mig flera sprutpr med bedövning då jag fortfaradne hade ont, efter 5 sprutor insåg hon att hon bedövat fel tand!? Eva Darlington borde verkligen bli av med sin licens. Hon har inte bara lurat mig på en stor summa pengar utan även förstört mina tänder.
    GÅ ALDRIG DIT!
  • Karin A
    Karin A skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Varning för Eva Darlington! Jag var ovetande kund några år, med bara hål som skulle lagas och det var ju okej. Men för två år sedan slipade hon ner kindtänder på mig för att "det behövdes" och att det skulle bli bättre för mitt bett. Jag fick direkt ont i framtänderna, gick tillbaka men möttes bara av "skratt", och att "Ja men du ska inte bita ihop tänderna så mycket". Hela bettet har ändrats, och skapat mer problem. Jag har nu haft problem i 2 år med mitt bett, och gått till nya tandläkare men har fortfarande inte fått ordning på det. Så är du rädd om dina tänder, gå inte till Eva. Jag ångrar mig något otroligt, att jag inte fick reda på detta innan.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Konstigt att alla de positiva kommentarerna liknar varandra med avhyggna meningsbyggnader etc...
    Jag tar till mig kritiken som skrivs här och väljer en annan.
    Tack!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Jag gick till eva Darlington för ca 10 år sedan eftersom jag visste att jag hade ett hål och hennes praktik låg nära mitt kontor. För det första tror jag att hon lagade en rad "hål" som jag inte hade (har en kompis som var där också och hon sa att han hade massa hål som han sen inte hade när han gick till folktandvården). Men det värsta var att när hon lagade det hålet som jag faktiskt hade så lyckades hon inte lägga någon bedövning. Hon gav mig tre sprutor som alla kickade in ungefär en timma efter mitt besök. Sen borrade hon ur hela tanden och la en lagning ovanpå som hon inte tryckte ner i tanden. Jag hade jätteont och gick tillbaka dagen efter. Då hon inte var där fick jag gå till hennes kollega som upptäckte att jag hade luft i hela tanden och lagningen låg som ett lock ovanpå. Jag fick då laga om hela tanden, men nerven var redan så skadad av detta (hon hade borrat extremt djupt) att jag hade problem med tanden i åratal och inte kunde bita på den och inte tålde kyla. Förrförra året var jag till slut tvungen att rotfylla den eftersom nerven var så irriterad att det enda sättet att sluta ha ont var att ta bort den. Jag fick alltså i slutändan rotfylla en tand som skulle klarat sig med en enkel fyllning, och fick dessutom åratal av smärta från detta. Jag försökte strax efter incidenten att anmäla Eva Darlington för detta, men eftersom hål som ligger på sidan på tänderna inte går att se på röntgen gick det inte att bevisa att hon gjort något fel.
    Jag tycker hon borde bli av med sin licens och jag hoppas att alla som funderar på att gå till henne avskräcks när de läst alla kommentarerna på den här sidan. Hon har förstört fullt friska tänder på mig och jag hoppas att det går åt helvete för henne.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Jag gick till Eva i flera år på rekommendation. Alt hon gjorde var inte dåligt, hon blekte mina tänder med stor framgång och när jag var student kunde jag betala av min dyra rotfyllning under en tid. Men, flera saker gjordes felaktigt, höll inte, dålig rekommendation av ingrepp etc. Intrycket blev inte bättre av att hon och hennes gamla tandsköterska hade en så frostig relation att de fick kalla kriget att framstå som ett spa, hennes lilla pudel var med på mottagningen etc.
  • Pia A
    Pia A skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
  • Heidi
    Heidi skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Jag upplevde henne som vimsig och hårdhänt. Jag fick vänta i 30 minuter innan jag fick komma in. Jag hade ringt några dagar tidigare och frågat hur pass tidigt jag kunde äta efter lagningen, eftersom jag skulle på middag efteråt med mitt jobb. Då sade hon en timme, när vi var färdiga sade hon att jag skulle vänta med att äta i tre timmar. Trots att jag varit hos henne tidigare hade hon inget minne alls av det och jag fick upprepa allt jag sagt och vi gjort förra gången. Någon slags loggbok borde man föra över sina patienter för att kunna bygga upp en bra relation. Jag är nöjd med lagningen men kommer inte att gå tillbaka till henne pga bemötandet.
  • Pia E
    Pia E skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Trevligt bemötande. Bra service.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Mycket bra. Lätt att få tider, mycket flexibel. Nära samarbete med tandhygienist i samma lokal. Bra påminnelsesystem
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Eva ger alltid en proffesionell behandling och ett trevligt bemötande
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Eva är alltid glad och vänlig. Förklarar bra. Inga långa väntetider. Man känner sig trygg i hennes händer.
  • Eric C
    Eric C skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
  • Christina C
    Christina C skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Bra läge, lätt att ta sig dit. Modernt och framåtsträvande företag. Däremot har kallelser sedan våren ej fungerat och jag glömmer bort att själv ta kontakt för att få mina behandlingar slutförda, tyvärr.
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Jag har gått till Eva i två år och är helnöjd med både personalens bemötande och resultatet av behandlingarna. Har även rekommenderat Eva till kolleger och vänner.
  • Sofia
    Sofia skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Hittade Eva Darlington efter att ha läst en artikel i Expressen om tandblekning där hon uttalade sig, gick dit och blev supernöjd!
  • Hans
    Hans skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Har alltid tid och fixar mina problem enkelt, billigt och snabbt. Har snyggat upp mitt smajl med tandblekning som gick jättefort. Bra priser.
  • Karin M
    Karin M skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Läste med största förvåning tidigare negativa inlägg! Har själv varit patient i flera år och är helnöjd, både med bemötande och utfört arbete. Dessutom har jag fått ett riktigt nice smile!
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Duktig tandläkare med trevligt bemötande! Hon har gjort en bettskena till mig som har fått mycket högt betyg av två andra specialisttandläkare. Hon har även utfört avancerad tandvård på mig med gott resultat. Jag rekommenderar henne å det varmaste!
  • Markus S
    Markus S skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Gick till eva på rekommendation efter att min tandläkare försummat flera hål och även orsakat prblem i en tand på grund av en dålig lagning. Fick mycket bra akut hjälp och ett proffesionellt bemötande. Har även senare lagat flera hål smärtfritt, snabbt, och billigt. Rekommenderar eva för dem som vill besöka en seriös och proffsig tandläkare.
  • Lottie O
    Lottie O skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Hej jag hittade eva efter att länge inte varit så nöjd med min tidigare tandläkare. Jag har varit hos henne många ggr nu o både blekt mina tänder o lagat ett flertal fel jag har aldrig varit så nöjd som jag är med Eva.
  • Lina N
    Lina N skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Slipade ner tre friska tänder mot min uttryckliga vilja och satte på plast på dem... Som ramlade ut bara några månader efteråt. Betalade massor av pengar för att få ett fint leende, men allt hon gjorde var förstöra mina tänder och det hon satt på har dessutom ramlat ut i flera omgångar och det ser mer och mer förjävligt ut varje dag.

Gå ALDRIG till denna tandläkare, hon är värdelös, hon lyssnar inte på sina patienter, hon gör allt för att få iväg en, för att få en att känna sig jobbig och pumpa en på pengar!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Passa er för den här tandläkaren. Precis som Ulf säger så är hon inkompetent. Hon gjorde en bettskena som gjorde att jag fick problem med bettet och ont i hela underkäken. En bettfysiolog som jag senare visade upp den för sa åt mig att aldrig mer stoppa in den i munnen. Som sagt, passa er för henne!
  • ulf n
    ulf n skrev om Tandläkare Eva Darlington AB
    Hon är inkompetent. Hon håller låga priser för att locka folk och det behöver hon för man går helst inte dit igen. Särskilt inte jag efter den dåliga behandling jag fick.

Auravägen 4C, 182 60 Djursholm