Tandläkare Peter Malmberg

Tandläkare Peter Malmberg

Ligue 08-21 39 40 www.smile.se

About company

Välkommen till Peter Malmbergs tandläkarmottagning! Hos oss möts du av engagemang, kunskap och kvalitet där du som patient alltid står i centrum. Här kan du få hjälp med de flesta tand- och mjukvävnadsproblem. Från enkla konsultationer och lagningar till mer komplicerad behandling av tandlossning, tandförluster eller estetiska...

83 omdömen om Tandläkare Peter Malmberg

Johnny T
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Proffsig o trevlig oC förtroendefull

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Magnus M
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Gjorde en helrenovering med bl.a kronor i hela överkäken. Blev bra bemött och fick ett nogrant och professionellt intryck. Mycket nöjd!

Torbjörn W
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Peter uppfattar jag som en mycket trevlig och positiv person som inger ett stort förtroende. Vilket är en viktig egenskap som tandläkare tycker jag. Jag har letat efter en ny fast tandläkare sedan min tidigare tandläkare pensionerade sig och jag är mycket glad att få bli Patient/klient hos Peter. En god vän till mig rekommenderade varmt Peter. Sedan så upplever jag Peter som en mycket duktig och erfaren och noggrann tandläkare vilket också hamnar på plussidan. //Torbjörn

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Gunnar R
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Hej Tack för en professionell behandling igår som vid alla tidigare besök under många år! Trevligt bemötande gör tandläkarbesöket till rent nöje. Kan verkligen rekommendera alla att bli patient På denna klinik! Gunnar Rylander

Erik H
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Enligt min bedömning genomför Peter Malmberg adekvata behandlingar utan att föreslå onödigt kostsamma åtgärder.

Stefan M
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Upplever professionalism och noggrannhet samt en lyhördhet för hur jag upplevde behandlingen. Tryggt, helt enkelt. Har varit kund/patient i många år och, som vanligt, levde de upp till mina förväntningar. Kungstandläkarna verkar leva i och med utvecklingen och det gör att jag känner mig trygg i att få uppdaterad service och behandling. Fick en krona implanterad. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Carl Olof Daniel A
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Trevlig, bra och kunnig . Känner mig omhändertagen och får bra information

Suzanne C
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Så otroligt proffsig och vänlig! Den bästa tandläkare jag någonsin besökt. Hela min familj går hos Peter. Jag kan varmt rekommendera Peter och hans team.

Otto C
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Kompetent, noggrann och trevlig tandläkare!!

Ingemar S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Peter Malmberg med kollegor har alltid ett mycket trevligt och engagerat bemötande! De är kompetenta, effektiva men ändå avslappnade och lugna. Mina bästa rekommendationer!

Shadi A
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Proffsigt och vänligt bemötande! Peter är saklig och duktig och jobbar strukturerad. Han är lite hårdhänt men det ingår i jobbet antar jag.

Oskar E
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Snabbt, vänligt och proffesionellt. Rekommenderas!

Mårten S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Alltid personligt bemötande och oerhört professionell behandling. Rekommenderas varmt!

Taina R
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Min framtand drogs ut o ersattes av en tillfällig. Tanden som jag fick var ju klart bättre än vad jag hade förväntat mig, tandläkaren Peter använder sig bara av de bästa leverantörerna o samarbetspartners o gör alltid sitt bästa för att det ska se så bra ut som möjligt o bli så bra som möjligt. Hans staff kompletterar också honom väldigt bra med deras omtanke o omvårdnad.

Tomas V
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Peter är min tandläkare sen 25år. Önskar att han väljer att förutsätta i många år till. Den kunskap och skicklighet han besitter är för mig ovärderlig.

Inger G
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Behövde Två nya kronor , bettskena. Alltid trevligt bemötande. Fantastisk jobb som alltid , haft Peter som tandläkare under 30 år ock kommer att fortsätta . Peters sköterska är bäst .

Vanessa N
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Bästa tandläkaren jag varit på. Tandhygienisten Sabrina är verkligen oxå den bästa.

Rolf G
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Utmärkt kombination av yrkesskicklighet och hög servicenivå. Detta gäller allt ifrån tidsbokning till bemötande, stor hantverksskicklighet, förklaring och information om nödvändiga åtgärder etc. Duktiga medarbetare såsom sköterska, hygienist bidrar till en trevlig stämning och till att besöken blir en mycket bra upplevelse.

Salvatore N

Väll mottagande av Sabrina , kommer gärna tillbaka till trevliga Sabrina

Peter M gillar detta
Caroline M
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Gick på en årlig undersökning hos tandläkare Peter Malmberg blir alltid utmärkt bemött av både Peter och tandhygienisterna, de håller hög standard är mycket skickliga, professionella och alltid trevliga!!

Svar från Tandläkare Peter Malmberg

❤❤❤ ❤❤❤

Johanna D
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Kan varmt rekommendera tandläkare Peter Malmberg på Kungshus tandläkarna. Fina lokaler, bra läge och trevligt bemötande från personalen. Jag har alltid fått bra hjälp angående mina tand relaterade problem och Peter med personal känns kompetenta och benägna att göra ett så bra jobb som möjligt. Proffesionellt förhållningssätt tillämpas och man kan känna sig trygg under behandlingen. Det brukar vara smidigt att komma i kontakt vid bokning, frågor eller ändring av tid.

Svar från Tandläkare Peter Malmberg

❤❤❤ 😍😍😍

Alf S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Jag kom första gången med hemsk tandvärk till mottagningen. Man lyssnade noga på vad jag sa innan man gjorde nåt(bara det var lugnande) Arbetet har dom gjort bra! Hela resan lyhörda för om man har obehag. Det uppskattas, jag kan lugnt rekommendera dom, för andra som i allmänhet tycker tandläkarbesök är jobbiga. Alf Sjöström.

Helena S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Proffsigt och trevligt bemötande när jag fick min tandkrona

Mauro N

Peter och Sabrina är dom bästa tandläkarna i stan! 5/5

Lars W
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Mycket bra bemötande och proffsig behandling

Fredrik K
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Ringde på morgonen och fick tid samma dag innan lunch. Oerhört proffsig och effektiv. Väldigt erfaren och skicklig. Mkt bra!

Eva N
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Bedömning av tand o senare extraktion av denna. Ett mycket proffsigt o trevligt bemötande som gjorde att jag känt mig väldigt trygg o nöjd.

John H
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Jag hade problem med en sprucken rotfylld tand. Det blev lite akut när andra tankläkare misslyckades och drog ut på tiden. Jag fick snabbt hjälp av Peter, Sabrina och Fredrik att först ta bort tanden och senare ersätta den med implantat samt krona. De var väldig nogranna med undersökningar och behandlingarna, det kändes betryggande. De var trevliga och hjälpsamma med tider. Resultat blev också jättebra. Jag är nöjd med min nya fina tand.

Bengt E
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Det är alltid trevligt att komma till Peter som hjälper en med de svårigheter man har som amatör då det handlar om odontologiska problem men hos Peter får du hjälp.

Ronny W
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Jag har anlitat Peter Malmberg för normal tandvård under flera års tid. Bemötandet har alltid varit korrekt, professionellt och tillmötesgående. Jag blev rekommenderad Peter av en annan tandläkare när jag flyttade och hade höga förväntningar baserat på den kvalitet av service jag var van från tidigare. Under det närmare årtiende jag nu varit kund hos Peter har jag aldrig blivit besviken, aldrig upplevt något annat än högsta omsorg om min tandhälsa. Peter är öppen med sina bedömningar och beskriver problem i detalj innan...

Peter M gillar detta
Per-Olov S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Blir som vanligt mycket bra bemött. Mina förväntningar håller alltid. Skickliga på det dom gör. Det märks att Peter kan sitt yrke. Gillar den rosa färgen😃

Unnimor S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Bra dialog om behandlingen. Mycket nöjd.

Anna B
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Årlig kontroll av tandstatus. Vänligt o professionellt bemötande.

Kristina A

Precis lika bra som vanligt Lugn och trivsam miljö! 😃

Rikard S
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Snabb och bra service. Rekomenderas.

Irene M
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Årlig tandläkarkontroll + lagning av 2 trasiga lagningar. Alltid trevligt bemötande. Tillmötesgående om man har behov att byta tid med kort varsel.

Susanne H
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Jag har gått hos Peter i många år och är alltid lika nöjd. De är trevliga, proffsiga och väldigt noggranna. Rekommenderas varmt!

Terese E
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Alltid trevligt och vänligt bemötande. Denna gång var jag där fler omgångar för att gjuta och sätta in en tandkrona. Både Peter och Sabina är tydliga och informativa med vad som kommer ske under behandlingens gång. Man känner sig trygg och välbehand med dem.

Lasse A
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

En lagning i en framtand var mitt senaste besök som Peter o tandsköterskan Sabrina fixade galant. Är en ganska ny patient hos Peter men jag är otroligt nöjd med mina besök där.Man får alltid ett trevligt bemötande. Man känner sig bekväm i tandläkarstolen helt enkelt.Känns inte som om man går till tandläkaren utan som om man ska träffa några trevliga bekanta.Dom försöker alltid få till mina önskemål om att få komma kvällstid. Är jätte nöjd med alla mina besök där, 100% på en skala. Jag rekommenderar o berömmer Peter o Sabrina...

Claes A
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Väldigt kunnig, lyhörd, moderna lokaler och utrustning vilket förhöjer upplevelsen ytterligare. Övrig personal också väldigt kunniga och trevliga. En proffsig tandläkare helt enkelt! //Claes

Erik F
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Alltid trevligt och proffsigt bemötande och hatering

Katarina V
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Bytte till Peter efter att ha haft otur med tandläkare, många omgörningar och nästintill fobi. Litar helt på hans omdöme och yrkesskicklighet. Det enda är kanske att prislappen är hög, men eftersom jag sluppit omtag har det ändå varit värt det.

Monica B
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Professionella, duktiga och trevliga, både tandläkare och tandhygienist.

Hans V
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Varit Peters patient i över 20 år. Vänlig, trevlig och hjälpsam personal. Man känner sig väl omhändertagen och får utmärkt vård/hjälp. Snabb återkoppling vid behov av akut hjälp.

Nils F
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Jag tog ut en tand och hela upplevelsen var mycket bra.

Anders C
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Peter har varit min tandläkare sedan jag flyttade till Stockholm 2008.

Barbro M L
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Tandläkare Peter Malmberg har utfört mina tandimplantat, gett vård o löpande tillsyn, samarbetat m kirurg och regelbundet m tandhygienist. Kallar till undersökning, påminner via sms, mycket bra. Alltid vänligt, trevligt bemötande, känns tryggt och välkomnande. Noggranna undersökningar och rådslag om åtgärder.

Martina H
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Vanlig kontroll, har fullt förtroende för Peter. Trevlig och mycket bra.

Claes N
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Regelbunden undersökning. Kom in i tid. Trevligt bemötande. Väldigt nöjd!

Inger N
Escreveu sobre Tandläkare Peter Malmberg

Proffsigt o trevligt bemötande o dessutom en fin miljö när man väntar på din tur Jag lyckas alltid få hjälp när jag har problem med mina tänder