Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Tandläkare Viking Melander

Tandläkare Viking Melander

Rörläggarv. 50, 168 33 Bromma — Visa karta

Välkomna till Tandläkare Viking Melanders mottagning på Rörläggarvägen 50 i Bromma. Vi hjälper dig med det mesta inom tandvård och har ett brett kunnande.

Läs vad 16 kunder tycker om Tandläkare Viking Melander

• Peter N
    Peter N skrev om Tandläkare Viking Melander
    Viking är en alldeles utmärkt tandläkare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Tandläkare Viking Melander
    Jag rekommenderar Viking med varm hand. Han är pålitlig och noggrann. Det är lätt att komma överens med honom. Läs mer
  • Anki L
    Anki L skrev om Tandläkare Viking Melander
    Hos tandläkare Viking Melander kan man känna sig trygg. Han vet hur man lugnar och bemöter oss med tandläkarskräck. Jag har gått där i ca 20 år och är supernöjd Läs mer
  • Ylva M
    Ylva M skrev om Tandläkare Viking Melander
    Jag kan rekommendera tandläkare Viking Melander sim hjälpt mig att få vitare tänder genom blekning
    Med vänlig hälsning
    Ylva Melin Läs mer
  • Robert G
    Robert G skrev om Tandläkare Viking Melander
    Besök Tandläkare Viking Melander ! Han förenar kunskap och lång erfarenhet med äkta "göteborgsk" kvickhet. Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Tandläkare Viking Melander
    Alltid snällt vänligt bemötande. Ställde alltid upp vid akuta behov. Även helger. Grundlig information. Begriplig information av röntgenbild t.ex.Samarbetade med skicklig tandteckniker. Mjukt handlag. Bra arbete som visar sig med åren. Goda råd för tandskötsel. Remisser vid behov av specialist samt mediciner för tandhygien. Uppföljning hos egen tandhygienist. Hembesök med egen utrustning till patient med svårighet att besöka kliniken.

Lillemor och Lennart Handell båda för tsndprotesser och allmän tandvård. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Tandläkare Viking Melander
    Menar ni Viking Melander är han en noggrann och bra person Läs mer
  • Ingmar L
    Ingmar L skrev om Tandläkare Viking Melander
    Tandläkare Viking Melander rekommenderas av Ingmar Loo , som har lagat sina tänder
    på hans mottagning de senaste 15 åren
    Mvh.
    Ingmar Loo Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Tandläkare Viking Melander
    Tandläkare Viking Melander är en utomordentligt proffsig och duktig tandläkare med ett genuint och mjukt handlag, dessutom ytterst ärlig och schysst gentemot sina patienter, social och god talförmåga och föredrar att ha ett gott resonemang med patienten framför tidseffektivitet.
    I övrigt en god lyssnare med mycket humor och lyhördhet och förstånde egenskaper ??? Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om Tandläkare Viking Melander
    Viking är en bra och kompetent tandläkare. Läs mer
  • Åke P
    Åke P skrev om Tandläkare Viking Melander
    Har haft Viking Melander som tandläkare sedan han startade sin praktik i Bromma. Det har alltid varit fungerat bra att ha Viking som tandläkare. Mycket bra information om vad som behöver göras med tänderna och mycket bra information för inför varje moment vid behandlingen.
    Vid senaste besöket fick jag en porslinskrona på en trasig tand. Det fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • Runo L
    Runo L skrev om Tandläkare Viking Melander
    Senaste besöket gällde tandundersökning och borttagning av plac. Alltid bra bemötande, Melander har ofta tips om nya rön inom praktisk tandvård.

Melander följer utvecklingen inom ämnesområdet, och använder nya metoder och produkter. Det största generella problemet i tandvården är kostnaderna för behandling. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Tandläkare Viking Melander
    Jag gillar inte tandläkare, men jag gilla Viking.
    Gör det bra och förstår att det inte är kul att sitta i tandläkarstolen. Läs mer
  • Conny S
    Conny S skrev om Tandläkare Viking Melander
    Bra bemötande - har anlitat V Melander som tandläkare.Praktiken ligger på gångavstånd.
    Vad gäller förväntan önskar man ju att inte tandtrollen gått för hårt fram i käften. Det är ju inte gratis att gå till tandläkaren, men V M är en hygglig man som inte överdebiterar.
    Har ett mycket gott förhållande av honom som tandläkare. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Tandläkare Viking Melander
    Bästa tandläkaren jag haft!
    Pålitlig skicklig och sympatisk !
    ?? Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Tandläkare Viking Melander
    Jättenöjd med bemötande och behandling! Läs mer

Bästa tandläkarna i Stockholm:

Madeleine R Madeleine R tycker:
“Enkelt att få kontakt med tand...” Läs mer

Ängsgatan 1B, 15134, SÖDERTÄLJE