Tessin Dental

Tessin Dental

Ring 08-411 42 26 tessindental.se

Välkommen till Tessin Dental! Din tandläkare på Gärdet och Östermalm. Vi är din personliga tandläkarklinik som erbjuder allt från Tandhygienistisk behandling till tandblekning och estetisk tandreglering. Vår filosofi är att ge dig en förstaklassig helhetslösning, helt skräddarsydd efter dina önskemål. Vi arbetar endast med leverantörer...

158 omdömen om Tessin Dental

HUSSEIN A
Skrev om Tessin Dental

Jag har så länge jag kan minnas stört mig på att mina tänder varit väldigt osymmetriska. Jag valde att köra invisalign och är så himla nöjd med mitt val av tandklinik. All personal som jag har varit i kontakt med under processen har varit exemplarisk, lyhörda, omtänksamma och otroligt proffsiga i sitt arbete. Så nöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera denna klinik! Extra stort tack till tandläkaren Nathalie, hands down bästa tandläkaren jag har varit hos! Tack!

Svar från Tessin Dental

Tack Hussein, för ditt omdöme. Glad Påsk önskar vi dig och familjen.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Kevin A
Skrev om Tessin Dental

Mycket proffsigt bemötande och väldigt tydlig information kring kostnaden samt kommande kostnader. Bra rådgivning och tacksamt med det centrala läget.

Lars L
Skrev om Tessin Dental

Värme, humor och bra proffsigt bemötande

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Hanna R
Skrev om Tessin Dental

Så nöjd med tessin dental! Första gången jag upplever att tandläkaren verkligen sätter av tid för en, kan ens namn när man kommer och bryr sig om en som patient! Genomför behandling av invisalign och har fått bra information, guidning för bästa resultat och snabb hantering. När jag pratar med vänner som genomför samma behandling hos andra tandläkare har dem inte alls samma upplevelser gällande information och snabbhet. Kan varmt rekommendera Tessin dental!

Svar från Tessin Dental

Stort tack Hanna för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat.

Lars H

Undersökning, utmärkt bemötande

Caroline K
Skrev om Tessin Dental

Trevligt bemötande. Dock finns en känsla av att kostnaden för undersökningar är väl tilltagen.

Svar från Tessin Dental

Hej, Vi ser att du denna gång i samband med undersökningen, även behandlades hos tandhygienisten. Då blir kostnaden förstås högre. I framtiden kan vi lägga besöket enbart hos tandläkaren om så önskas. Med vänlig hälsning, Natalie, Gunilla och Emma

Henrietta K
Skrev om Tessin Dental

Professionellt och personligt bemötande! Transparent kring priser och metod :-)

Jessica S
Skrev om Tessin Dental

Proffsigt och väldigt trevligt. Rekommenderar varmt!

Sanna N
Skrev om Tessin Dental

Professionellt bemötande och kompetenta medarbarbetare.

Susanna W
Skrev om Tessin Dental

Alltid trevligt och professionellt bemötande. Tydlig information kring behandlingsalternativ. Jag känner mig trygg som patient hos Tessin Dental, både vad det gäller nödvändig och estetisk tandvård.

Marielle E
Skrev om Tessin Dental

Bästa tandläkarmottagningen jag varit på. Alltid ett varmt och fint bemötande av alla som jobbar där. Jag är också väldigt nöjd med resultatet. :)

Camilla B
Skrev om Tessin Dental

Liten, personlig mottagning där det känns som man blir omhändertagen av ett professionellt och vänligt team av tandläkare, tandsköterska och tandhygienist. Har fixat & lagat, men framför allt har jag fått mitt leende tillbaka genom två halvkronor. SÅ NÖJD! Tror de är lite dyrare, men tror de även är lite bättre. Rekommenderas varmt!

Berit S
Skrev om Tessin Dental

Jag fick genast ett gott intryck vid mitt första besök. Proffsig personal, trevligt bemötande, modern utrustning och fina fräscha lokaler.

Thomas K
Skrev om Tessin Dental

Mycket professionell tandläkarpraktik. Mycket trevlig och kvalificerad personal. Sammanfattning, över förväntan ! Bästa hälsningar, Thomas Karlén

Claes C
Skrev om Tessin Dental

Tandestetik där en tand förlängdes för att skapa symmetri. Rimligt pris, jättetrevlig klinik och supergo personal! Personligt bemötande och omhändertagande. Rekomenderas!

Susanne H
Skrev om Tessin Dental

Snabba, professionella, noggranna och serviceminded! Jättebra

Pontus B
Skrev om Tessin Dental

Ta bort tandställningen. Jag blev väldigt bra mottagen!

Charlotte W
Skrev om Tessin Dental

Vänligt och personligt bemötande. proffsigt och modernt i och under behandlingen. Lätt att få kontakt och bra tider för besöken. jag kan och har rekommenderat Tessin Dental till andra . jag är väldigt nöjd!

Regina B
Skrev om Tessin Dental

Jag hade problem med tandfickor som var infekterade och tänder som var sönderbiten. Tandhygienisten och tandläkaren tog väl hand om mina tänder. Jag är väldigt nöjd med behandlingen.

Henrik Y
Skrev om Tessin Dental

Tandhygienist vanlig rengöring och polering. Korrekt men lite opersonligt bemötande. Resultatet bra efter ganska kort behandling.

Helene I
Skrev om Tessin Dental

Undersökning och lagning av spricka i tand. Mycket professionellt och proffsigt.

Rolf A
Skrev om Tessin Dental

Lagade ett par gamla fyllningar med plast. Det blev bra o tandläkaren gjorde det varsamt. Det var första gången i mitt liv, som jag var hos en tandhygienist. Det var bra, men det räcker med en gång per år

Bengt W
Skrev om Tessin Dental

Allmän tandkontroll samt behandling av tandhygienist. Utmärkt bemötande och såvitt jag kan bedöma ett bra resultat.

Agneta L

Trevligt bemötande Proffsigt Fräscht

Christoffer H
Skrev om Tessin Dental

Proffsiga och lyhörda, jag med extrem tandläkarskräck har gått dit och fått så mycket hjälp. Superbra att ha och göra med.

Cissi M
Skrev om Tessin Dental

Proffsig och kunnig personal som är hjärtliga och empatiska.

Lena R
Skrev om Tessin Dental

Supernöjd!!! Snabb och kompetent behandling. Alla mkt trevliga. Rekommenderas förbehållslöst!

Kjellin S
Skrev om Tessin Dental

Kompetent personal. Trevligt bemödande.ingen stress. Inspirerande råd. Bra läge. Lugna trevliga lokaler.

Maria G
Skrev om Tessin Dental

Långsiktig och proffsig tandvård känns tryggt

Sophie S
Skrev om Tessin Dental

Fantastiska tandläkare och professionell service!

Maria L
Skrev om Tessin Dental

Tandläkare och tandsköterska är mycket samspelta och det är lätt att komma i kontakt med kliniken. Nathalie, som är tankläkare, är mycket kompetent och branschuppdaterad i sitt utövande. Mycket gott bemötande.

Ramin N
Skrev om Tessin Dental

Trevligt bemötande och väldigt bra utfört arbete.

Calle Å
Skrev om Tessin Dental

Vård av tänder, lagning och förebyggande åtgärder Bra bemötande Känner en mindre delaktighet vid val av åtgärder och dess ekonomiska konsekvenser ’

Svar från Tessin Dental

Tack Calle för din feedback. Du fick en kostnadsberäkning av oss innan sommaren och då behandlingen gjordes efter sommaren var det nog lite för lång tid mellan och minnet kan svika vem som helst. Med vänlig hälsning, Natalie C

Göran H
Skrev om Tessin Dental

Jag har alltid blivit väl bemött och fått goda råd. De uppträder proffsigt och har uppfyllt alla mina förväntningar om en bra tandvård. /Göran

Carina E
Skrev om Tessin Dental

Jätte nöjd med bemötandet. Trevlig,kunnig och lugn personal som tog sig tid

Victor Q
Skrev om Tessin Dental

Bara positivt att säga om alla på Tessin Dental!

Andreas H
Skrev om Tessin Dental

Bra och informativ service, modernt, ny teknik, och trevlig personal. Nackdelar är möjligtvis att de är dyrare än snittet.

Svar från Tessin Dental

Tack för din feedback AH. Tyvärr blir det lite dyrare för patienter när man inte är bosatt i Sverige och inte får ersättningen från Försäkringkassan.

Eva E
Skrev om Tessin Dental

Jag får alltid ett mycket bra bemötande när jag är hos tandläkaren. Mina tänder har blivit bättre och jag får tipps om hur jag ska sköta mina tänder för att de ska hålla längre.

Magnus F
Skrev om Tessin Dental

Rotfyllning Trevligt o proffsigt bemötande Är helt nöjd med behandlingen Jag är helt nöjd med tessin dental.

Maud L
Skrev om Tessin Dental

Toppentrevlig personal jag känner mig väl omhändertagen.

Louise N
Skrev om Tessin Dental

Har bara varit där vid två tillfällen, hos tandläkaren och tandhygienisten. Blev utmärkt bemött. Väldig proffitionell tandvård med största noggrannhet. Mitt ända minus var att det var dyrt.

Agneta H
Skrev om Tessin Dental

Var hos tandhygienist samt tandläkare Båda mycket noggranna trevligt bemötande!

Ann Katrin L
Skrev om Tessin Dental

Tandhygienist behandlade fickor. Blev mycket bra bemött, både professionellt och trevligt. Besöket motsvarade mina förväntningar fullt ut.

Ulrika G
Skrev om Tessin Dental

Har gjort en ”envis” tandreglering som tagit lång tid. Trots många besök så blir man alltid vänligt bemött. Dom är proffsiga och effektiva vilket gör att det faktiskt är trevligt att gå tandläkaren :)

Åsa S
Skrev om Tessin Dental

Jag går hos både tandläkare och tandhygienist som jag är mycket nöjd med. De har ett trevligt bemötande och proffsigt utförda behandlingar med modern teknik. Jag kan verkligen rekommendera Tessin Dental.

Karin S
Skrev om Tessin Dental

Akut, första besök utan tidsbokning någon dag före julhelgen. Åtgärdat med vänligt bemötande, mycket nöjd med det. Sakkunnigt besked angående fortsatt vård. Tessinparken dental verkar vara en fullgod ersättare för min långvariga tandläkare som gått i pension. Jag upplever kliniken som personlig och professionell ochtror att min tandvård är i mycket goda händer hos Tessin Dental.

Linus C
Skrev om Tessin Dental

Extremt proffesionellt ställe med snygga och proffsiga tandläkare. Ett ställe man vill gå till varje dag.

Ylva E
Skrev om Tessin Dental

Trevliga, ärliga, kunniga. Årlig koll plus tandsten. Och offert för bättskena. Visste att dem var något dyrare men blivit rekommenderad pga duktiga på bättskena. Tyvvär valde jag att avvakta m bättskena pga ekonomi.

Wiviann A
Skrev om Tessin Dental

Behandling med respekt, vänlighet och medkänsla

Jan M
Skrev om Tessin Dental

Ny krona Mycket bra bemött Snabbt tid för besök Höga förväntningar som uppfylldes