Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm The Bishop's Arms

The Bishop's Arms

Folkungagatan 105, 116 30 Stockholm — Visa karta

The Bishop Arms perfekta läge på söder gör det lättillgängligt för så väl turister och stamgäster. Vårt vinnande koncept är att erbjuda en bred publik möjlighet att träffas över en öl och en måltid i en trevlig engelsk pub-miljö. Vi är stolta att kunna erbjuda marknadens bredaste sortiment av öl och single malt wisky. Menyn består av klassisk vällagad mat till rimliga priser och interiören är unikt inredd där föremålen är inköpta i England.
Kom förbi baren och prova en ny öl eller slå er ner för att få magarna mättade av vår fenomenala personal!
Öppet just nu
Sön: 14:00-22:00

Läs vad 4 kunder tycker om The Bishop's Arms

• 2015-10-25

Anton J skrev om The Bishop's Arms
    Bra pub med ett riktigt stort utbud av spännande öl, och med bra guidning av barpersonalen för att hitta en som passar dig. Läs mer
  • Elina E

2011-03-17

Elina E skrev om The Bishop's Arms
    Riktigt trevlig pub där man kan få allt från god och spännande öl till god mat. Hit går vi ofta med vännerna eftersom personalen är väldigt kunnig när det gäller olika öl-sorter. Har nog inte varit missnöjd en enda gång när vi varit här, alltid samma underbara stämmning. :) Läs mer
  • Kenneth G

2010-10-01

Kenneth G skrev om The Bishop's Arms
    Ett mycket bra och trevligt ställe som säkert de allra flesta Bishop Arms. God mat och ett fantastiskt utbud av fantastiskt god öl. Kunnig personal och bra gäster. Läs mer
  • 2008-12-08

Conny E skrev om The Bishop's Arms
    Rekommenderas starkt.

God och billig krog mat, kunnig personal som ger mycket bra rekommendationer baserat på vad man ska äta, och man behöver inte skämmas ifall man är på budget. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Bastiaan F Bastiaan F tycker:
“We had a great evening, thanks...” Läs mer
4.2 i betyg av 2086 omdömen

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM