The Bishop's Arms

The Bishop's Arms

Ligue 08-641 88 90 www.bishopsarms.com
4.3

About company

The Bishop Arms perfekta läge på söder gör det lättillgängligt för så väl turister och stamgäster. Vårt vinnande koncept är att erbjuda en bred publik möjlighet att träffas över en öl och en måltid i en trevlig engelsk pub-miljö. Vi är stolta att kunna erbjuda marknadens bredaste sortiment av öl och single malt wisky. Menyn...

4 omdömen om The Bishop's Arms

Anton J
Escreveu sobre The Bishop's Arms

Bra pub med ett riktigt stort utbud av spännande öl, och med bra guidning av barpersonalen för att hitta en som passar dig.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Jessica I Jessica I
Elina E
Escreveu sobre The Bishop's Arms

Riktigt trevlig pub där man kan få allt från god och spännande öl till god mat. Hit går vi ofta med vännerna eftersom personalen är väldigt kunnig när det gäller olika öl-sorter. Har nog inte varit missnöjd en enda gång när vi varit här, alltid samma underbara stämmning. :)

Kenneth G
Escreveu sobre The Bishop's Arms

Ett mycket bra och trevligt ställe som säkert de allra flesta Bishop Arms. God mat och ett fantastiskt utbud av fantastiskt god öl. Kunnig personal och bra gäster.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7937 omdömen 4.3 av 7937 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Conny E
Escreveu sobre The Bishop's Arms

Rekommenderas starkt. God och billig krog mat, kunnig personal som ger mycket bra rekommendationer baserat på vad man ska äta, och man behöver inte skämmas ifall man är på budget.