Thulins Bil

Thulins Bil

Ring 08-660 60 00 www.thulinsbil.se
4.5

Välkommen till oss på Thulins Bil! Vi har handlat med bilar i över tio år och vet därför att en missnöjd kund är en dålig affär. Därför fokuserar vi alltid på att förmedla rätt bilmärken till riktigt bra priser. Alla våra bilar är i gott skick och väl kontrollerade och rekondade, allt för att du ska känna dig helt nöjd med...

8 omdömen om Thulins Bil

ANDREAS T
Skrev om Thulins Bil

Proffsiga och alltid bra bemötande! Mina senaste fyra bilaffärer har skett på Thulins bil. Finns ingen tvekan om att även den femte kommer ske där när det blir dags!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

NIKLAS M
Skrev om Thulins Bil

Har de senaste åren tagit hjälp av killarna på Thulins bil för att sälja och få hjälp att hitta ny bil till mig och familjen, jag kan bara rekommendera dem och deras professionalitet. Speciellt vill jag framhäva Andreas och hans service som är på en helt annan nivå. MVG

Alexandra Therese B

Köpt och sålt samtliga bilar med Thulins Bil. Känner mig alltid trygg i affärerna och blir professionellt bemött. På min senaste bil krånglade motorlampan vid köp, Thulins bil stod för kostnaderna utan krångel. Rekommenderar varmt!!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Carl Erik Wilhelm B

Köpte nyligen återigen bil av Daniel på Thulins Bil, min sjunde i ordningen från deras firma. Antalet köp talar väl för sig själv, är supernöjd med deras service och både Andreas och Daniel har ofta ställt upp med bra rådgivning och jag känner mig nöjd med mina affärer.

Patrik Carl-Gustav B

Jag har både köpt och sålt flera bilar hos Thulins bil. Har fått ett riktigt bra bemötande från alla på firman. De var firman som även betalade bäst för mina inbyten. Daniel hjälper oss nu att hitta vår nästa bil.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

JOAKIM K

Köpte min 4:e bil hos Thulins och är alltid lika nöjd! Väl rekommenderat

Rasmus Johan G
Skrev om Thulins Bil

Välkomnade och kunniga, jag har köpt flera bilar via Thulins. Den senaste hade ett dolt fel, som de utan diskussion åtgärda. Snyggt jobbat!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

BENJAMIN N
Skrev om Thulins Bil

Vill varna samtliga där ute köp inte bil av dom oseriösa står inte för det dom säger ljuger om att bilarna är testade har valt & polisanmäla dom samt använda ARN