Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Tolvans Flytt och Städ

Tolvans Flytt och Städ

Hanögatan 3, 211 24 Malmö — Visa karta

Företaget kan inte ta emot omdömen då de tidigare fabricerat omdömen.

Läs vad 6 kunder tycker om Tolvans Flytt och Städ

• Rasmus A
    Rasmus A skrev om Tolvans Flytt och Städ
    5/5. Anlitade Tolvans för distansflytt, Lund till Uppsala. Helnöjd med allt. Professionella, effektiva och trevliga flyttkillar som kom i tid och snabbt körde upp godset som var urpackat och klart i nya lägenheten samma kväll som flytten. Även flyttstädarna skötte sitt jobb exceptionellt bra. Mycket låga priser. Kommer att rekommendera firman till andra! Läs mer
    Ola L gillar detta
  • Ulrika R skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Helt enkelt den bästa flyttfirman jag nånsin anlitat. Vilka hjältar och samtidigt så billiga. De är verkligen de snällast, snabbaste och mest effektiva jag nånsin anlitat. Kommer aldrig mer flytta utan dem. Läs mer
    Ola L gillar detta
  • Ylva R skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Väldigt långsam och ineffektiv flytt. Tidsåtgången uppskattades i offerten till 8 h, i verkligheten tog det ca 13 och de tog betalt för 16,5 h! Dyrt och riktigt dåligt skött. Läs mer
  • Henrik L skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Flyttade från Malmö till Stockholm och fick ett bra pris och två superambitiösa och jättetrevliga slitvargar som lastade in mina grejor snabbt och med ett leende. Tusen tack Pavel och Nejat, ni var grymma! Läs mer
    Jonas S gillar detta
  • anna z skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder också användning av det här företaget. Dom arbetar sakta för att sedan ta ordentligt betalt. Trots bättre förutsättningar med avstånd, hiss än vid inflyttningen och dessutom 2 personer fler. Trots att dom arbetade sakta så skadade dom flera nya möbler. Det erbjöd dom 300 kr att betala för eftersom dom hävdade att det var gamla skador! Helt maktlös är jag! Läs mer
  • Ur Q skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder bestämt från användning av denna firma. De erbjuder ett ‘lågt’ dagspris på bil + 2 personer och sedan maskar de och hävdar att de aldrig kommer att hinna med att flytta utan att det blir extratimmar. Var rädda att gå i trappor och satte på sig bärsele för den minsta bokhyllan. Ville dessutom ha kontant betalning – HUH! Precis samma upplevelse som Kalle och KP skriver på http://www.flyttkonsumenter.se/2013/10/tolvans-flytt-stad-ab/ – undvik dem! Bättre att köpa in timmar av lokal flyttfirma eller anlita vänner! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Malmö:

Dillgränd 10, 21374, Malmö