Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Tolvans Flytt och Städ

Hanögatan 3, 211 24 Malmö — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Tolvans Flytt och Städ

• Jörgen K K
    Jörgen K K skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag flyttade den 7 december 2017. Tolvansflytt AB kom punktligt, jobbade snabbt och väl organiserat. Alla möbler var på plats blixtsnabbt och utan det minsta missöde på vägen dit. Killarna var dessutom trevliga och priset för flyttet var skäligt. Om jag någonsin ska behöva flytta, kontaktar jag Tolvansflytt AB Malmö igen. Jörgen. Läs mer
  • Jonas  p
    Jonas p skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Sicket härligt gäng som gjorde vår flytt till en upplevelse istället för en stressig dag. Nedjad var grym på och stuva och Pavel var en underbar påg på att packa allt. Rekommenderas super!!! Läs mer
  • jan h
    jan h skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Var lite skeptisk till dom sist när dom bara pratade och maskade tid.
    Men nu kom det 3 rappa"gubbar" och nu gick det undan.
    Chefen lovade mig 3 gubbar som inte bara stod och gapade denna gång och rätt fick han.
    Ett stort tack Tolvans flytt o tack också till städfirman som gjorde ett mycket gediget jobb.
    Hälsningar Jan & Ulla. Läs mer
  • Ylva R
    Ylva R skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Väldigt långsam och ineffektiv flytt. Tidsåtgången uppskattades i offerten till 8 h, i verkligheten tog det ca 13 och de tog betalt för 16,5 h! Dyrt och riktigt dåligt skött. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Riktigt bra utfört och härlig stämning flytten igenom. Rekommenderas stark! Läs mer
  • Narmin  j
    Narmin j skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Grymma från början till slut!
    Tack för ni rädda mig när inte min andra flytt firma kom som jag hade bokat! Läs mer
  • Alexander  E
    Alexander E skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Bra bemötande från början till slut. Blev lite dyrare än vad jag trodde men jag hade nog lite mera saker oxå än vad jag trodde:) Läs mer
  • Jonas  S
    Jonas S skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag var lite nervös om firman skulle vara rädda om mina saker eller hur det skulle det gå men mina farhågor la sig direkt när Patrik visade var skåpet ska stå!
    Riktigt proffsigt agerande från början till slut.Tack. Läs mer
  • mikaela  r
    mikaela r skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Allt gick som smort när Tolvans boys kom och lastade in allt och for iväg med ett jehojj till Stockholm. Riktigt bra priser med sam lastningar! Rekommenderas grymt!

Hälsningar Mikaela och Johan! Läs mer
    Jonas S, Johan e gillar detta
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Flyttade från Malmö till Stockholm och fick ett bra pris och två superambitiösa och jättetrevliga slitvargar som lastade in mina grejor snabbt och med ett leende. Tusen tack Pavel och Nejat, ni var grymma! Läs mer
  • Tore N
    Tore N skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Tack för ett gedigen insats med vår flytt, packning och städ från Stockholm-Malmö!!!

Hälsningar Sixten o Kerstin från Täby Läs mer
    Jonas S, Tore N gillar detta
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Totalt överlägsen service och känsla mot kunden!
    Ett extra beröm till Einar som löpte som en iller i trappen trots det var 28 grader i skuggan!
    Tack Tolvans Boys!
    You are incredibble! Läs mer
    Niklas J gillar detta
  • Karin D
    Karin D skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Vilket härligt gäng!
    Kämpade och slet i 8 timmar från 4 våningen utan hiss till 5 våningen utan hiss!
    Till slut var jag ju tvungen att bjuda dom på lite vatten men det tog ju emot!
    Man vill ju inte att dom ska maska och pausa!
    Tack Tolvans än en gång! Läs mer
    Jonas S, Tore N, Niklas J, Karin D gillar detta
  • Jens  N
    Jens N skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Överlägset den bästa firman i Malmö som vi anlitat till våra företags flyttar!
    Alltid glada och ha och göra med och kan oftast ställa upp med kort varsel!

Vänliga Hälsningar Jens på Akka Frakt! Läs mer
  • Johan e
    Johan e skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Överlägset bäst i Malmö! Har alla tillstånd och försäkringar som krävs. Gick även och betala med kort. Många av dom andra vill bara ha kontant!!!! Läs mer
  • Anita Z
    Anita Z skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Omdömena under Tolvans flytt och städ i Malmö är manipulerade. Jag utgick ifrån bra omdömen på Rejta (som går nu under Eniro) och läste där om Tolvans flytt och städ i Malmö. Nu när jag vill skriva något dåligt om Tolvans så har Tolvans flytt och städ blockerat mig. Dom kan stänga av så att personer inte kan skriva omdömen. Dom öppnar endast när dom vet att någon ska skriva bra omdömen. Lita INTE på omdömen på Rejta/ Eniro!
    Tolvans flytt och städ gör reklam för billig flytt men jobbar så sakta och tar rejält betalt. När jag påpekar det under flytten så hotar dom med att ta ut möblerna från flyttbilen och lämna på gatan. Trots sakta arbete skadar dom på flera ställen nya möbler. Fy för Tolvans flytt och städ! Läs mer
  • anna z
    anna z skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder också användning av det här företaget. Dom arbetar sakta för att sedan ta ordentligt betalt. Trots bättre förutsättningar med avstånd, hiss än vid inflyttningen och dessutom 2 personer fler. Trots att dom arbetade sakta så skadade dom flera nya möbler. Det erbjöd dom 300 kr att betala för eftersom dom hävdade att det var gamla skador! Helt maktlös är jag! Läs mer
  • Ur Q
    Ur Q skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder bestämt från användning av denna firma. De erbjuder ett ‘lågt’ dagspris på bil + 2 personer och sedan maskar de och hävdar att de aldrig kommer att hinna med att flytta utan att det blir extratimmar. Var rädda att gå i trappor och satte på sig bärsele för den minsta bokhyllan. Ville dessutom ha kontant betalning – HUH! Precis samma upplevelse som Kalle och KP skriver på http://www.flyttkonsumenter.se/2013/10/tolvans-flytt-stad-ab/ – undvik dem! Bättre att köpa in timmar av lokal flyttfirma eller anlita vänner! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Malmö:

Fredrik O Fredrik O tycker: