Tolvans Flytt och Städ

Läs vad 8 kunder tycker om Tolvans Flytt och Städ

• Eva W

2020-09-26

Eva W skrev om Tolvans Flytt och Städ
    VARNING!! Jag avråder mer än starkt från att använda dem!! Dåliga skydd för grejerna, de spräckte min TV, backade in i min stillastående bil och vill inte ta ansvar utan skyller på mig, sabbade mina nyslipade golv fast jag lagt ut skydd (nu efterbehandlat ytterligare tre gånger). De ville inte ge mig uppgifter på den som backat in i mig förrän de insåg att det skulle bli polisärende annars. Nu får jag ingen kontakt. Bilen är ett försäkringsärende och det andra får jag fortsätta kämpa med. Inte troligt att det kommer funka. Fy fan så dåligt!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    TR Miljöservice AB
    4.4 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)"
    Rosalina D
  • 2020-05-31

ANDREAS N skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Snabba och flexibla men kommunicerar inte problem/olyckor. Städfirman som de anlita gjorde ett dåligt jobb. Läs mer
  • Rasmus A

2018-05-01

Rasmus A skrev om Tolvans Flytt och Städ
    5/5. Anlitade Tolvans för distansflytt, Lund till Uppsala. Helnöjd med allt. Professionella, effektiva och trevliga flyttkillar som kom i tid och snabbt körde upp godset som var urpackat och klart i nya lägenheten samma kväll som flytten. Även flyttstädarna skötte sitt jobb exceptionellt bra. Mycket låga priser. Kommer att rekommendera firman till andra! Läs mer
    Ola L gillar detta
  • Reco tipsar!
    MB Flytt och Städ AB
    4.6 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2020
    "Vi flyttade från Sundbybergs till Stockholms innerstad Trevliga och noggranna. Vi är jätte nöjda Kan varmt rekommendera MB flytt och städ"
    Christina N
  • 2018-04-23

Ulrika R skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Helt enkelt den bästa flyttfirman jag nånsin anlitat. Vilka hjältar och samtidigt så billiga. De är verkligen de snällast, snabbaste och mest effektiva jag nånsin anlitat. Kommer aldrig mer flytta utan dem. Läs mer
    Ola L gillar detta
  • 2017-06-07

Ylva R skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Väldigt långsam och ineffektiv flytt. Tidsåtgången uppskattades i offerten till 8 h, i verkligheten tog det ca 13 och de tog betalt för 16,5 h! Dyrt och riktigt dåligt skött. Läs mer
  • 2016-12-14

Henrik L skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Flyttade från Malmö till Stockholm och fick ett bra pris och två superambitiösa och jättetrevliga slitvargar som lastade in mina grejor snabbt och med ett leende. Tusen tack Pavel och Nejat, ni var grymma! Läs mer
    Jonas S gillar detta
  • 2015-07-17

anna z skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder också användning av det här företaget. Dom arbetar sakta för att sedan ta ordentligt betalt. Trots bättre förutsättningar med avstånd, hiss än vid inflyttningen och dessutom 2 personer fler. Trots att dom arbetade sakta så skadade dom flera nya möbler. Det erbjöd dom 300 kr att betala för eftersom dom hävdade att det var gamla skador! Helt maktlös är jag! Läs mer
  • 2014-12-09

Ur Q skrev om Tolvans Flytt och Städ
    Jag avråder bestämt från användning av denna firma. De erbjuder ett ‘lågt’ dagspris på bil + 2 personer och sedan maskar de och hävdar att de aldrig kommer att hinna med att flytta utan att det blir extratimmar. Var rädda att gå i trappor och satte på sig bärsele för den minsta bokhyllan. Ville dessutom ha kontant betalning – HUH! Precis samma upplevelse som Kalle och KP skriver på http://www.flyttkonsumenter.se/2013/10/tolvans-flytt-stad-ab/ – undvik dem! Bättre att köpa in timmar av lokal flyttfirma eller anlita vänner! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Malmö:

Cecilia N Cecilia N tycker:
“Vårt företag behövde hjälp med...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte