Toma EL-Service

Toma EL-Service

Ring 073-631 73 73 www.tomaelservice.se

Välkommen till Toma EL-Service! Behöver du en elektriker snabbt? Våra elektriker är redo 24 timmar om dygnet för att lösa dina elbekymmer. Våra tjänster - Inomhusklimat Vi installerar värmepumpar och drar ström, reparerar (Nibe ,IVT m.m) värmepumpar och luftrenare till både företag och privatpersoner. - installations av...

20 omdömen om Toma EL-Service

Victoria R
Skrev om Toma EL-Service

Kom på kort varsel och fixade med trevligt humör! Blev supernöjd och fort gick det. Skulle absolut anställa igen! Tack för hjälpen!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Isse A
Skrev om Toma EL-Service

Fantastiskt bemötande. Och är superhärliga att ha att göra med. Positiva och lösningsorienterade. Har bara hört bra saker om dom och kan bara hålla med alla positiva omdömen jag hört. Väldigt snabba, noggranna och lätta att ha att göra med. Kommer absolut rekommendera dem till vänner. Den den företag vi samarbetar med

Ivan Nazar H
Skrev om Toma EL-Service

Ordning och reda! Bra dokumentation, duktig och hjälpsam elektriker. Rekommenderar!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Anna B
Skrev om Toma EL-Service

Alltid trevlig, gör ett bra arbete för ett bra pris!

Eric k
Skrev om Toma EL-Service

Trevlig och duktig kille som monterade tvättmaskin och torktumlare samt vägguttag. Får min varmaste rekommendationer

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Maha C
Skrev om Toma EL-Service

Bra jobb och bra kvalité! Tack så mycket för arbetet!

Svar från Toma EL-Service

Tack Du är välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp. Hälsningar Toma EL- Service 💡

Zaki D

Snabb bra prrofessionrl rekommendera

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Nicol Y
Skrev om Toma EL-Service

Toma El- service var en väldigt snabb och smidig företag. Jag fick hjälp med det jag hade problem med samt väldigt bra bemötande. Jag rekommenderar detta företag👍🏼

Svar från Toma EL-Service

Tack Du är välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp

Folin G
Skrev om Toma EL-Service

Monterade tvättmaskinen gick hur smidigt som helst toppen service!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Sara N
Skrev om Toma EL-Service

Snabb, trevlig och kunnig! Välutfört arbete.

Vanessa G
Skrev om Toma EL-Service

Otroligt bra bemötande men även fint arbete i köket! Kommer definitivt återkomma i framtiden!

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Martin A
Skrev om Toma EL-Service

Fick hjälp snabbt och smidigt, och fick ett jättetrevligt bemötande. Arbetet var super. Rekomenderar starkt

Kristina A
Skrev om Toma EL-Service

Kunnig och proffsig elektriker som löste alla våra ganska komplex problem i vår villa med elen så att det sen funkade perfekt. Mycket nöjd!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 180 omdömen 4.8 av 180 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Barbro K
Skrev om Toma EL-Service

Mycket vnligt och proffesionellt bemötande. Byte av kontakt i golvlampa.

Miriam A
Skrev om Toma EL-Service

Snabbt svar från Jan och mycket bra utfört arbete där tydlig information hade getts av företaget i förhand om både pris och tidsmässigt. Supernöjd!

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 216 omdömen 4.8 av 216 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Alwandi M
Skrev om Toma EL-Service

Jag har påbörjat en utbyggnad av huset och behövt hjälp med att dra nya kontakter, lampor och allt el mässigt. Elektrikern har varit flexibel och duktig i sitt arbete.

Svar från Toma EL-Service

Du är välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp

K&b F
Skrev om Toma EL-Service

Bra, snabba och pålitliga samarbetspartners

Svar från Toma EL-Service

Hej, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme till Toma EL-Service 🔌 Du är välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp. Hälsningar Toma EL- Service 💡 ☎️Du når oss på 0736 317373

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Anna B
Skrev om Toma EL-Service

Trevlig och hjälpsam. Lätt att ha att göra med!

MNAHEL A
Skrev om Toma EL-Service

Toma el service har varit unika på att svara snabbt och varit på plats i tid samt har ett bra medel pris. Rekommenderar starkt!

Svar från Toma EL-Service

Du är välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Niklas Y
Skrev om Toma EL-Service

Hej! Jag ringde till Toma El-Service på ett akut jour jobb då jag sett deras hemsida och Facebook sida. Elektrikern var här inom 30 min och var väldigt trevlig. Jag förklarade problemet som uppstod och han började felsöka och jobba. Inom 45 min var han klar och skulle iväg. Jobbet blev fint gjort och fungerade bra. Jag är jätte nöjd med elektrikern samt företaget. Skulle lätt rekommendera företaget vidare till andra. Tack!

Svar från Toma EL-Service

Du är välkommen att höra av dig till oss igen ,