Boporten i Umeå

Boporten i Umeå

Ring 0901-456 10 www.boporten.se

Välkommen till Boporten i Umeå Går du i tankar av att sälja din bostad eller letar du bostad i Umeå, Nydalahöjd, Lilljansberget, Ålidhöjd, Stadsliden, Haga, Teg, Öbacka, Gimonäs eller Grubbe med omnejd? Då kan vi på Boporten hjälpa dig. Vi på Boporten Umeå vill förenkla för dig att köpa och sälja bostad samtidigt som du känner...

235 omdömen om Boporten i Umeå

Annika H
Mariedal

Fantastisk mäklare Sofie Näslund , blev så bra mottagen och hon var kunnig och proffsig Mvh Annika

Anna T
Mariehem

Bra service och trevlig personal

Sune N
Mariehem

På ett förtroendeingivande sätt. Att försäljningen skulle löpa på klanderfritt. Lätt att få kontakt.Redovisade händelse under pågående försäljning. Vi är nöjda med helheten

Desire N

Engagerad. Gav tips om tjänster. Proffsigt besök

Sandra T
Umedalen

Vi har blivit väldigt bra bemötta av våran mäklare från start till mål! Julia har alltid svarat fort då vi undrat efter något. Julia har levt upp till våra förväntningar och har visat att hon är en bra och driven mäklare! Kommer definitivt anlita henne igen om vi behöver och även tipsa andra om henne!

Samuel M
Umedalen

Enkelt och smidigt, tack vare Julia :)

Malin H
Köpte sitt hus med hjälp av
Ersboda

Tycker Helena var helt ok.hon verka kunna sitt jobb på ett bra sett

Alexander W
Västerslätt

Super nöjd. Mäklaren var kommunikativ, trevlig och professionell och allting gällande försäljningen gick smidigt och var över mina förväntningar. Kan starkt rekommendera boporten

Jan O
Sandåkern

Bra bemötande av mäklaren, flexibilitet att se lägenheten flera gånger.

Rickard L
Mariehöjd

Vi blev bra bemött. Vi hade inga höga förväntningar,!men han levde upp till dom och blev nöjd med priset! Försäljningen gick väldigt snabbt och han var alltid kontaktbar och återkoppla direkt

Peter Alexander S
Grubbe

Proffsigt. Snabba. Engagerade. Vi är mycket nöjda.

Anders K
Sandåkern

Känner mig alltid trygg med Helen som min mäklare. Kunnig, lugn och duktig på hålla mig uppdaterad under försäljningen. Rekommenderar henne starkt.

Malin S
Sandåkern

Trevlig, lugn och erfaren. Kan marknaden i stan och vad man kunde förvänta sig i det ekonomiska läget, kändes tryggt. Bara gott att säga.

Malin Å
Sandåkern

Professionellt bemötande. Ser individen.

Alma N
Haga

Ett proffsigt bemötande med lyhördhet och engagemang! Julia levde upp till de förväntningar vi hade och mer där till gällande vår försäljning. Engagemanget i försäljningen känns genuint likaså hjälp i vidare letande av nytt boende. 5/5 Stjärnor!

Johan H
Haga

Professionell mäklare, kunnig och suverän på att kommunicera med oss! Toppbetyg!

Elin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Boporten i Umeå

Fantastiskt bemötande som vanligt!

Malin H
Umedalen

Julia gjorde ett fint jobb. Hon är mycket kompetent, driven och engagerad. Lyhörd och lätt att samarbeta med!

Jon Peter Gunnar M
Holmsund

Vi fick mycket gott stöd av mäklaren under en besvärlig period för bostadsmarknaden. Hon höll oss uppdaterade regelbundet och höll oss även på gott humör. Allt var klart och redigt.

Jimmy Kristoffer Å
Sålde sitt hus med hjälp av Boporten i Umeå

Proffsig och snabb. Bra återkoppling från Sara när det har varit funderingar från köparen.

Karin Marie B
Kronoparken

Bra bemötande,trevlig,påläst,kunnig

Pernilla V
Kronoparken

Toppen mäklare! Alltid artig, alert, saklig o kunnig.

Marina L
Ersboda

Julia är väldigt öppen och trevlig. Förväntningarna vi hade var att få vårt hus sålt, men vi räknade inte med någon stor vinst. Hon var lyhörd under hela resans gång och efter ett tag då vi inte hade fått något napp på utgångspriset vi hade satt, så tog vi action och sänkte priset, då läget var som det var. Detta resulterade i en visning och efter det var det sålt. Hon gjorde det lilla extra utan att vi bett om det. Det vi saknade var dock en bättre kommunikation, lite mer återkoppling och uppdateringar.

Mats Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Kunnig mäklare som verkar veta vad hon håller på med!

Eva N
Tomtebo

Det kunde inte varit bättre. Servicen var fantastisk. Bästa tänkbara service. Köpet resp försäljningen har fungerat fantastiskt bra, tack vare den hjälp jag fått.

Lana B
Tomtebo

Mäklaren hade ett professionellt och vänligt bemötande och levde upp till de förväntningar som fanns. Mäklaren upplevdes engagerad och påläst och fanns lätttillgänglig för frågor som dök upp under försäljningen. Hela processen upplevdes väldigt smidig och bra och mäklaren såg till alla de behov som fanns. Jag skulle varmt rekommendera Boporten vid försäljning/köp av ny bostad!

Anneli B
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Superbra bemötande,. Hon var tydlig, bra på att förklara varje steg och vi kände oss trygga hela vägen.

Ylva W
Öst på stan

Blev trevligt och professionellt bemött av mäklaren. Påläst och kunnig, så fick ett gott intryck av Julia när vi träffades första gången. Försäljningen gick bra god dialog och en snabb affär.

Lisa S
Ersboda

Tycker vi blev bemötta väldigt bra av mäklaren. Hade väl inga förväntningar direkt. Det gick smidigt från visning till försäljning, och snabbt, precis som vi ville.

Sune W
Ersboda

Helt OK, men.............................................................................................

Lena Maria W
Väst på stan

Kunnig lyhörd och trygg Vi hade en bra dialog hela tiden och jag har bara att säga om henne

Håkan B
Centralt

Våra förhoppningar och förväntningar överträffades rejält genom mäklarens (Sara Stenlund) professionella och engagerade arbete. Vi är mycket nöjda.

Micael E
Hemavan

Bra service, högt engagemang och proffsigt bemötande

Liv Ylva Maria S
Centralt

Vi blev positivt och professionellt bemötta av mäklaren, vilket överensstämde med våra förväntningar utifrån tidigare erfarenhet av mäklare från Boporten. Mäklaren var professionell, positiv och gav ett tryggt och erfaret intryck.

Representant för ICA Supermarket
Centralt

Mycket snabb och smidig försäljning av en engagerad och kunnig mäklare. Proffsigt hanterat från start till mål.

Filip N
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Även om informationen kring bostaden var relativt begränsad så gjorde hon sitt yttersta för att besvara mig frågor och ge mig en bra övergripande bild av den; detta gjorde hon även utöver sin vanliga arbetstid.

Inga Birgitta Carola R
Västerslätt

Positivt bemötande. Kunnig, förstående Hon brydde sig om mig som kund.

Jenny Ö
Centralt

Trevlig, förstående och hjälpsam i både mina tankar inför försäljningen samt mitt nästa boende.

Anna-Lena Birgitta B
Täfteå

Är mycket nöjd med min mäklare. Jag fått fint stöd och god hjälp. Har fått svar på mina frågor och funderingar. Har haft en fin kontakt via sms och telefonsamtal där hon alltid återkopplat.

Tuva S
Haga

Professionell och trevlig!, underlättade för smidig och snabb affär!

Karin Maria N
Sålde sitt hus med hjälp av Boporten i Umeå

Allt gick snabbt från att vi tog kontakt med mäklaren tills huset var sålt. Vi hade jättebra kontakt med mäklaren. Som också hade ständig kontakt med oss hur allt gick och vilka som var intresserade. Vi fick också svar på olika frågor vi hade. Allt kändes tryggt o kompetent. Vi kunde påverka både annons och all information och samtidigt få vägledning hur det går till vid försäljning. Tack Sara, för ditt proffsiga jobb.

Sebastian B
Köpte sitt hus med hjälp av
Hörnsjö

Trevligt bemötande, hjälpsam och kunnig.

Ulrika H

Bra information, Bra bemötande

Gunnel Alexandra Kristina O
Sålde sitt hus med hjälp av Boporten i Umeå

Trevlig och mycket effektiv mäklare. Bra bemötande och tillgänglighet. Allt gick smidigt och snabbt, och jag är jättenöjd

Erik G
Skrev om Boporten i Umeå

Jag har både köpt och sålt med Julia och är nöjd!

Julia K gillar detta
Soltan Ali Y
Öst på stan

Var inte nöjd alls jag trodde att man få mycket hjälp än den jag fick

Svar från Julia Karlsson

Hej! Jag lyckades tyvärr inte sälja din lägenhet till de priset du önskade då marknaden vi har idag tyckte priset var alldeles för högt. Önskar att läget var annorlunda! Vänligen Julia Karlsson

Maja N
Mariehem

Eftersom vi hamnade i ett mäklarbyte mitt i vår process av försäljning så vart jag otroligt lättad över att Julia tog över. Hon kom in i processen med en lung och självförtroende så att vi kunnde bli trygg med bytet och det fortsätta arbetet. Vi är mycket nöjda med kommunikationen och sammarbetet med Julia.

Svar från Julia Karlsson

Tack snälla för er fina rekommendation!

Tina S
Mariehem

Fint bemötande. Upplevdes ärlig.var inte för ”på”. Var lätt att få tag på och återkopplade snabbt. Duktig, trevlig tjej.

Svar från Julia Karlsson

Tack snälla, vad glad jag blir!

Marc S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Boporten i Umeå

Sara Stenlund bemötte oss på på ett tryggt och professionellt sätt. Hon har varit kontaktbar även de timmar på dygnet då vi inte förväntat oss svar. Hon känns noggrann och erfaren. Vi hade förväntningar om en snabb och smidig affär, och det var aldrig några bekymmer från Saras sida. Hon jobbade hårt för att lösa alla knutar snabbt och effektivt. Sammantaget har vi bara gott att säga om Sara!

Johanna Maria W
Tomtebo

Julia är proffsig, varm och energisk och vann mitt förtroende direkt! Så nöjd med hennes insats.

Tack snälla Johanna! Så roligt! ☺️