Vanadis Care

Vanadis Care

Call 08-31 36 05 www.vanadiscare.se
4.3

About company

VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flytt och transport till omfattande renoveringsarbeten. Vårt sätt att arbeta präglas av ett noggrant, lyhört, korrekt och flexibelt...

577 omdömen om Vanadis Care

Johan H
Wrote about Vanadis Care

VARNING, VARNING, VARNING!! Hantverkarna stjäl!!

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

CARL-PHILIP R
Wrote about Vanadis Care

Jag är mycket nöjd med Vanadis Care. De har genomfört en totalrenovering (dragit om vatten från kök, tagit ner bärande vägg, renoverat hela badrummet, byggt platsbyggda garderober och bokhyllor i världklass). Prisvärda och effektiva i sitt arbete. Mariana, Jonas har varit tillmötesgående och lyhörda på mina önskemål. Kommer definitivt anlita Vanadis Care igen. Rekommenderas.

KARIN MARIA P
Wrote about Vanadis Care

Hej! Anlitade Vanadis städ för en storstädning av huset. De gjorde ett toppenbra jobb. Rent från golv till tak och trevligt bemötande.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Kristoffer W

Bra helhetsupplevelse. Målade om två sovrum som de gjorde noggrant och slutresultatet blev bra. Byggde även ett räcke i trä på befintlig uteplats. Allt tog ca 2 veckor. De städade bra efter sig och hämtade upp allt överblivet material efter arbetet blev klart.

Ing-Marie P

Jag anlitade Vanadis Care för att bygga om min råa 40-tals källare till en trivsam bostadsyta. Hela källargolvet bilades upp och isolerades enligt gällande regler. Vattenburen värme lades in. All el och alla vattenledningar drogs om och bilades in i tak och väggar där det var möjligt. Gammal tvättstuga förvandlades till kombinerat badrum/tvättstuga och pannrum för ny bergvärmepump. Med den mycket fint gjorda plattsättningen upplevs nu rummet som ett spa. Gamla pannrummet med oljetank och oljepanna blev fint sovrum och garaget...

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Olle L

Vanadis Bygg renoverade vår källare. DE har varit mycket professionella och måna om att kvaliteten ska vara hög. hellre bra än för fort. Diskussioner med dem har varit mycket bra, de är tillmötesgående och är måna om att kunden är nöjd. Det går inte alltid så fort som man hoppas, men slutresultatet är värt att vänta lite längre på. Det enda som skulle hindra mig från att helhjärtat rekommendera dem är att jag vill att de ska göra mer åt mig!

Ann H
Wrote about Vanadis Care

Beställde flyttstädning av en mindre lägenhet. Syntes knappt att dom varit där. Tror inte dom använde medel och skrubbade något utan kanske endast torkade med trasa. Skickade massa bilder och dom kom tillbaka och åtgärdade några saker som de fått klagomål på men det var fortfarande inte vad man tänker efter en flyttstäd.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Monica P
Wrote about Vanadis Care

Övertygad om att visningsstädningen jag köpte från Vanadis bidrog till att jag snabbt kunde sälja min lägenhet till rätt pris. Tack! :)

Sofia J
Wrote about Vanadis Care

Snabba, smidiga, trevliga och riktigt bra resultat!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Catharina F

Jag har ett antal gånger renoverat i min lgenhet. Efter några undersökningar med vissa parametrar som är viktiga för mig så har jag ALLTID kommit fram till att VANADIS CARE BYGG Visat sig vara FRÄMST. Alla mina parametrar har uppfyllts. En para meter som mycket viktig är helhetsplanering och koncept som VANADIS har om Du vill. Dvs bestäm Du och VANADIS Hämtar. VANADIS kan hämta, använda och lämna tillbaka om något blev fel el inte passar. Det finns mycket positivt att säga om VANADIS CARE BYGG. Mycket vi inte rymmer...

Johan S

Väldigt duktiga och pragmatiska. Lätta att arbeta med. Kommer att använda dem igen vid behov.

Marianne v

Rekommenderar inte. Strul i kontakt och lyssnar inte till kundens önskemål. Själva städerskans arbete utfördes bra dock.

Katarina E

Vi kontaktade Vanadis Städ via Servicefinder. Jag fick en bra offert för en storstädning av Vanadis Care. Jag fick ett väldigt bra och personligt bemötande direkt. Och de var mycket tillmötesgående, då jag tyvärr var tvungen till att ändra datum med ett par dagars varsel men det gick som tur är bra att byta dag. De gjorde ett helt fantastiskt jobb, det blev så välstädat överallt. Vi är jättenöjda.

Daniel G

Beställde flyttstäd från Vanadis Care och är väldigt nöjd med upplevelsen. Bra kommunikation, punktliga, gjorde ett väldigt bra jobb och det var prisvärt.

Marita A

Lätt att ha kontakt med allt löstes enligt mina önskningar.

Teresa H

Storstädning! Jättebra. Allt toppen men svårt att kommunicera med städerskan som inte kunde engelska eller svenska.

Jennifer B

Väldigt tydliga. Vi var nöjda med städningen. Rekommenderas

Svar från Städ

Hej Jennifer! Tack för fina omdöme.

Cornel A

Badrumsrenovering hemma hos mig. Mycket bra bemötande, bra pris, top hantverkare. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Vanadis.

Fredrik L

5 stjärnig utförd städning av min lägenhet. Full pott i min bok :) +++++

Leif G

Vi har gjort en omfattande badrums renovering inklusive sovrum och byggt ett dressing room. Mycket bra bemötande i sålväl planering som genförande och ett gott slutresultat. Kan varmt rekommenderar Vandis som även hjälpte till med idéer vilket gav ett mycket bra resultat.

Svar från Bygg

Tack Leif för fina rekommendationer!

Simona S

Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal . Stort tack för pålitlig och professionell hjälp! Vi är mycket nöjda Jag rekommenderar Vanadis Care.

Shokofen J

Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Aria Z

Bra och seriöst. En totalrenovering utfördes av min lägenhet och samtliga moment var väl förberedda och hantverkarna på plats hade koll på vad de höll på med. Viktigast av allt var det bra ordning på deras verktyg och liknande. En annan viktig sak var att de respekterade mina grannar och minimerade klagomål på grund av borrande och andra jobbiga ljud och moment. Bra jobbat!

Johnny O

Jobbet var utfört till perfektion, det var inte så rent ens när vi flyttade in då det var nybyggt. Spisen, kylen och frysen glänste och allt annat också. Ett perfekt utfört arbete och jag kommer verkligen att rekommendera er i framtiden.

Daniel L

Efter renovering har flera brister och mycket slarv upptäckts, t.ex. ofullständig läggning av golv och målning (trots beställning av genomgående arbete), löst eluttag, lös sockel, fönsterhandtag som är felvända, undermålig spackling m.m. Vanadis har återkommit för att åtgärda enstaka brister, medan andra har de inte återkommit till mig om på tre månader trots flera kontaktförsök. Hörde av mig mitten på juni, fick svar i början på juli att det är stängt till mitten på augusti och har inte fått återkoppling efter senaste...

Jamie W
Wrote about Vanadis Care

Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Marie B

Mkt trevlig o kompitent personal både flytt & städfirman.Var mkt försiktiga med pakningen trevligt bemötade lungna .Städfirman mkt Professionellt städat från golv till tak.kommer verkligen tipsa om företaget..

Mia E

Verkligen nöjd med stöd flyttstädningen!!

Lena  S

Ersätter ej förstörda föremål som de lovat. Svarar ej på mail. Även om städningen är bra så går det inte anlita ett sånt företag.

Jesper L

Fick förtroende att montera och installera komplett kök åt oss. Allt gick planenligt och hantverkare och ledning var trevliga och tillmötesgående. De svarade på frågor och löste allt till vår belåtenhet. Gav en service utöver det vanliga och löste oväntade problem. Bra pris och köket blev fantastiskt fint!

Christin Z

Mycket bra. Ordentligt arbete och väldigt trevliga och tillmötesgående.

Johanna H
Wrote about Vanadis Care

Professionella! Mycket smidig kontakt, enkel och tydlig med utförlig information, i samband med bokning.

Philip M
Wrote about Vanadis Care

Mkt väl utfört arbete och smidig bokning.

Ewa G

Jag har anlitat de för flytt och städ 2015. Jag var nöjd med resultatet, hjälpsamma killar som flyttade och bra flyttstädning. Jag kommer att anlita dem igen för både flytt, städ och packhjälp under 2017.

Kristoffer P
Wrote about Vanadis Care

Levde väl upp till de förväntningar vi hade. Rekommenderas!

Eva B

Jag beställde både flytt o flyttstädhjälp. Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera detta företag. Killarna som flyttade var helt otroligt hjälpsamma o pålitliga. flyttstäd var jag också supernöjd med.

Mikael A

Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

Faltin F

Hög kvalitet på städningen (har endast haft städning vid ett tillfälle än). Lite krånglig i kontakten, tar ibland lång tid på sig att svara på mail och så.

Frida F

Jag är jättenöjd med flyttstädningen utförd av Vanadis Care. Klinisk rent!

Emelie A

I tid och väl utförd flyttstädning. Prisvärd också pluspoäng!

Melody C

Sämsta städning jag har haft någonsin. Väggarna, ugnen, kontakter, bakom toalett stollen etc var ej avtorkade, köket var ej rengjort ordentligt och ett (och ända skåpet som fanns i lägenheten) missades helt. Städerskan fick säkert panik då hon skulle hinna flyttstäda själv på 5 tim.

Tony B
Wrote about Vanadis Care

Fantastiskt trevlig personal. Nogran och kompetent. Jag har för avsikt att använda dem igen i framtiden.

Berit L

Jag har en liten fastighet på Södermalm. På rekommendation kontaktade jag Vanadis Care när jag ville byta ut min gamla städfirma för löpande trappstädning. Oj så glad jag blev när de kom och gjorde sin första städning här. Vår fastighet har aldrig blivit så fint städad som nu. De som kom och utförde arbetet var så trevliga och serviceinriktade. Jag förstår varför jag blev rekommenderad att ta kontakt med denna firma. Jag kommer rekommendera alla detta företag om de söker någon bra städfirma. Nu kommer jag även låta...

Svar från Städ

Hej Berit! Vad glada vi blev att ni var nöjda med våran insatser.tack, det värmer o mycket. MVH Mariana

Per H

Mycket bra städning och mycket trevlig och duktig tjej! Rekommenderas varmt! 😀

Maria H

Bra utför arbete. kunniga personal som kom med bra tips. Marian är duktigt projektledare!

Behzad G

Fick mycket bra bemötande och därefter konkurrenskraftig offert för begärt arbete som genomfördes utomordentligt bra och noggrant av Vanadis Care:s duktiga hantverkare som var dessutom väldigt artiga och trevliga. Efter slutfört arbete storstädades huset så allt spår av damm, på grund av renovering, var helt borta. Jag kommer definitivt att anlita Vanadis Care för fler byggprojekt och jag rekommenderar dem varmt också. Med vänlig hälsning Behzad Golrang Täby, september 2016

Tack för fina ord och omdöme. MVH Mariana

Anne W

Anlitade Vanadis Bygg för en diskmaskinsinstallation och kan rekommendera dem. De kom på utsatt tid, och gjorde jobbet både när det gäller att plocka ut skåp samt koppla på vatten och el. En av killarna kom enkom förbi och lämnade nyckeln nu på kvällen, +-poäng!

Tarane F

Renovering av badrum. Riktigt duktiga killar som jobbade hos mig, lyhörda på önskemål och noga i sitt arbete.

Mansour S

Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering. Arbetet har utförs på bästa sätt, noggrant och slutresultatet är mycket bra. Trevlig och hjälpsam personal. I processen hade jag dock behövt mer kommunikation om de olika steg och framförhållning. Men allt blev jätte bra - bedömer att firman jobbar ständigt med att vara lyhörd för kundernas behov. Jag rekommenderar Vanadis Care.

Anna U

Bästa städfirman! Noggranna och trevliga. Inga klagomål!