Västerorts Städservice AB

Västerorts Städservice AB

www.vasterortsstadservice.com
  • BadgeFourYears

Välkommen till Västerorts Städservice AB! Vi är din städfirma med över 50 års erfarenhet inom städbranschen. Har du inte tid för städning eller känner att du vill få ut annat av din vardag än att bara städa? Då är du inte ensam. Det blir allt vanligare med städhjälp och många av våra kunder har insett nyttan och hur billigt...

335 omdömen om Västerorts Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2021

Erica N
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi är så nöjda, väldigt bra kvalitet och vänliga. Rekommenderar!

Naprapathälsan i Sollentuna A
Skrev om Västerorts Städservice AB

Snabbt och pålitligt. Seriöst och proffsigt bemötande av Anita när vi bad om offert. Mycket nöjd! Rekommenderas.

Lars E
Skrev om Västerorts Städservice AB

Nora gjorde en stor städning (inte storstädning!) alldeles utmärkt bra! Även fönsterputsen var mycket bra!

Jeanette M
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi har ett avtal om städning varannan fredag på vårt kontor. Städningen sköts utomordentligt av den ursprungliga personalen Så fort det kommer en ersättare så märks det skillnad. Golven blir inte svabbade och hyllor och bord inte torkade. Verkar som att ersättare endast använder dammsugare. Vi har ringt och påpekat detta tidigare. Vill poängtera att den ursprungliga personalen städar mycket bra!

Peter  G
Skrev om Västerorts Städservice AB

Som ny kund hos Västerorts Städservice och köpare av tjänsten hemstädning så kan jag varmt rekommendera dem. Mycket trevligt, bra och seriöst bemötande vid upphandlingen och en utförare av tjänsten som är noggrann, arbetar effektivt samt är positiv och glad.//Peter

David A
Skrev om Västerorts Städservice AB

Det blir ordentligt städat, pålitliga och smidigt kontakt vid ev förändringar

Erik Ove R
Skrev om Västerorts Städservice AB

Trevlig personal, städning på utsatt tid och extrastädning vid långhelger fungerar mycket bra.

Tina N
Skrev om Västerorts Städservice AB

Noggrann effektiv städning. Snabb och flexibel kundservice. Prisvärda. Rekommenderar verkligen!

Linda F
Skrev om Västerorts Städservice AB

Det är helt ok städning. Bra att det är samma person som återkommande gör städningen nu.

Maria H
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi är nöjda med Västerorts städservice, dels för att vi har en fast person som kommer varje gång och gör ett bra jobb samt snabb återkoppling när man mejlar.

Cecilia Elizabeth R
Skrev om Västerorts Städservice AB

Jättebra städning Flexibla med tider och upplägg

Lars I
Skrev om Västerorts Städservice AB

Ägarna är super bra att ha göra med, hederligt folk. Vi har en super bra städare som vi haft väldigt länge.

Inger J
Skrev om Västerorts Städservice AB

Har bara bra erfarenheter Dom är lätta att få kontakt med Alltid trevliga Hjälper till att lösa problem Levererar alltid vad dom lovat Trevliga och duktig på plats och snabba och effektiva

Gunnel B

Allt funkar enl överenskommelse

Åsa S
Skrev om Västerorts Städservice AB

Fick snabb respons när jag kontaktde och även väldigt snabbt hanterat så jag fick min första städning samma vecka. Jag har höga förväntningar och tycker den första städningen levde upp till den. Kom hem till en rent hem som kändes välstädat.

Ingegerd L
Skrev om Västerorts Städservice AB

Fick utmärkt fönstertvätt. Snabbt och enkelt och en trevlig person som det var enkelt att samverka med.

Jennie Z
Skrev om Västerorts Städservice AB

Trevligt bemötande och väldigt lätt kring allt praktiskt med flyttstädet som jag bokade. Bra med kollektivavtal. Jag kommer tillbaka!

Erling N
Skrev om Västerorts Städservice AB

Noggrann och proffsig personal (Ella) Effektivt utfört arbete. Är mycket tacksam för insatsen. Erling Nordlund

Inga-britt E
Skrev om Västerorts Städservice AB

Alltid trevligt bemötande och lätt att nå MIna förväntningar på städningen, dvs rent och effektivt uppfylldes väl. Tjänsten har innefattat städning var 4:e vecka och fönsterputsning 1-2 ggr / år. Har varit helt nöjd med båda.

Ulla R
Skrev om Västerorts Städservice AB

Lätta att ha konakt med. Vår städerska är snabb och duktig. Jag har rekommenderat företaget till bekanta

Bo D
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi är mycket nöjda med den hjälp vi får!

Jan-Eric T
Skrev om Västerorts Städservice AB

Bra bemötande och bra utförda bestrålning

Kenneth M
Skrev om Västerorts Städservice AB

Alltid trevligt bemötande . Städning var annan vecka. Allt har fungerat jättebra.

Magnus L
Skrev om Västerorts Städservice AB

Enkelt att boka Ingen väntetid för att få fönsterputs utförd Bra kommunikation innan och under själva putstillfället Proffsigt och snabbt utfört Rekommenderas verkligen!

Eva-Britt N
Skrev om Västerorts Städservice AB

Företaget återkopplar alltid snabb när man vill ha kontakt. Jag har månatlig städning, samma person kommer varje gång. Är verkligen nöjd med städningen. Har haft samma bolag säkert i över 20 år De ordnar städning och fönsterputs

Tack Eva-Britt för bra feedback och gott samarbete. Mvh Tilda

Ingrid Margareta R
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vänlig och konstruktiv information. Städning o fönstertvätt som jag är nöjd med.

Tack för bra feedback! Mvh Tilda

Britt Linnéa K
Skrev om Västerorts Städservice AB

Lätta att få kontakt med. Återkopplade snabbt efter förfrågan. Noggrannt utförande av jobbet (fönsterputsning). Kom den tid som var bestämt. Kommer absolut anlita dem igen.

Frida M
Skrev om Västerorts Städservice AB

Pålitliga & noggranna. Känner mig trygg & alltid nöjd med resultatet.

Anita H
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vänligt och proffsigt bemötande Städningen utfördes över förväntan

Madelen K
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi har använt oss av Västerorts städservice AB både för städning varannan vecka och flyttstädning. Vi har varit kunder hos dem i drygt 15 år och varit nöjda. Det är lätt att få kontakt med företaget och städningen genomförs på ett jättebra sätt. Vi är mycket nöjda.

Tack för bra feedback och gott samarbete! Mvh Tilda

Mona F
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi är mycket nöjda med städning varannan vecka. Doris som städar hos oss är trevlig, noggrann och effektiv. Högsta betyg från oss i Hässelby.

Svar från Västerorts Städservice AB

Tack Mona för feedback! Jag ska föra fram de fina orden till Doris också. Mvh Tilda

Siv J
Skrev om Västerorts Städservice AB

Jag anlitade Västerorts Städservice före pandemin och var helt nöjd. Därför tvekade jag inte att anlita dem igen nu. Det gick snabbt och smärtfritt.

Ann-marie S
Skrev om Västerorts Städservice AB

Vi är mycket nöjda 🤗 kommer hem till en välstädad lägenhet är så skönt

Birgitta J
Skrev om Västerorts Städservice AB

Hej! Är mkt nöjd med de två städningar jag hittills haft. Birgitta Jädervall Quas

Inger J
Skrev om Västerorts Städservice AB

Pålitliga och bra. Gör ett utmärkt jobb.

Agneta W
Skrev om Västerorts Städservice AB

Har alltid blivit väl bemött Jag har köpt tjänsten hemstädning varannan vecka

Angela Å
Skrev om Västerorts Städservice AB

Bra att ha samma person som kommer. Alltid i tid. Pålitligt.

Per Nicklas S
Skrev om Västerorts Städservice AB

Snabb och bra hjälp, trevligt och professionellt bemötande.

Vera B

Snabb Tillgänglig Tillmötesgående

Fredrik L
Skrev om Västerorts Städservice AB

Allt funkar som det skall och de är trevliga och lätta med att göra.

Peter G
Skrev om Västerorts Städservice AB

Seriöst och välorganiserat företag som är lätta att komma i kontakt med vid behov och som är flexibla vid ev ändringar. Vår lokalvårdare Natia är mkt professionell i sin yrkesroll och dessutom alltid Trevlig. Natia och Västerorts Städsevice AB får av oss högsta betyg

Svar från Västerorts Städservice AB

Tack Peter för bra feedback. Jag ska se till att Natia får ta del av dessa fina ord också! Mvh Tilda

Elisabeth L
Skrev om Västerorts Städservice AB

Det funkar bra, jag är nöjd Personalen är ordentlig och vänliga.

Inga-Lill B
Skrev om Västerorts Städservice AB

Jag har hjälp med städning var fjärde vecka sedan något år tillbaka. Är mycket nöjd med bemötandet och personerna. Den som kommer och städar är trevlig och noggrann. .

Åza O
Skrev om Västerorts Städservice AB

Städning en gång per vecka. Har fungerat väldigt bra och är nöjd med städningen. Kan varmt rekommenderas

Gunnar N
Skrev om Västerorts Städservice AB

Mycket trevlig och noggrann städerska.

Anastasia A
Skrev om Västerorts Städservice AB

We ordered a flyttstädning and later get a faktura for 65 m2 (even though the apartment is 52 m2). The price was 3441 SEK!! When we call and ask to correct it, they said ok, but the price will be the same, we will just increase price per m2. Horrible! The cheat! Don't deal with them, there are so many cleaning companies with reasonable prices and who doesn't change the price after the work is done.

Svar från Västerorts Städservice AB

Hej Anastasia, det är något som har blivit fel. Vi ska självklart kika på detta och återkomma omgående, det går alltid bra att mejla till info@vasterortsstadservice.se alternativt ringa mig på 070-231 99 99, eller någon annan på kontoret vid. Alla telefonnummer finns på våran hemsida vasterortsstadservice.se Mvh Tilda

Per L
Skrev om Västerorts Städservice AB

Bra, städar o fixar som de ska

Anita G
Skrev om Västerorts Städservice AB

Väl genomfört uppdrag, och vänligt bemötande

Inger D
Skrev om Västerorts Städservice AB

Jag har städning en gång per månad sedan snart 10 år tillbaka. Allt fungerar perfekt. Kommer punktligt och städar bra. Inga problem att komma i kontakt med företaget. Svarar alltid på mail och telefonsamtal. Jag är med andra ord mycket nöjd..

Tack för bra feedback och tack för gott samarbete :) Mvh Tilda

Eva Charlotte R
Skrev om Västerorts Städservice AB

Utmärkt bemötande! Uppfyllda förväntningar med råge! Professionellt och seriöst bemötande, utomordentligt utfört arbete. Kan verkligen rekommendera företaget!