Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Stångholmsbacken 1, 127 40 Skärholmen — Visa karta

Våtrumsteknik AB är ett företag som utför stambyten och renoveringar på totalentreprenad i flerbostadshus. Arbetena utförs med egna rörmontörer, byggnadsarbetare och platschefer. Vi renoverar ca 700-800 lägenheter om året.
Girovägen 11, 17562, JÄRFÄLLA
Kyl & Värmepumpservice IVT Center
Lars E:
Mycket proffsigt och trevlig personal Är mycket nöjd och rekommenderar Detta företag varmt

Rörmokare nära Våtrumsteknik i Skandinavien AB:

Höglandstorget 1, BROMMA
Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar! Läs mer ›
Karl B:
Vi har sålt huset för ett år sedan Dessförinnan mycket goda erfarenheter

Box 11097, Bromma
Vi har jourberedskap för stopp i avlopp och andra akuta situationer rörande avlo... Läs mer ›
Mats B:
Jag har bara positivt att säga om Stockholms Avloppssanering AB, löser alltid problemet, har bra och uppdaterad utrustning, är duktig! En an...

Årsta skolgränd 10, ÅRSTA
Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifi... Läs mer ›
Lena B:
Jättebra proffsigt arbete, rekommenderas varmt!

Masugnsvägen 30, BROMMA
Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, e... Läs mer ›
Ida-Maria G:
Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!

Läs vad 4 kunder tycker om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

• Josefine L
    Josefine L skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Hon/han som var platsansvarig för bygget var den mest nonchalanta vi någonsin mött.
    Efter vårat stambyte har det blivit så lyhört att vi hör när grannarna spela musik, pratar, städär, tvättar, spolar när de varit på toaletten mm. Innan stambytet hörde vi inte våra grannar på det här sättet.
    Vi har fått märken efter stambytet intill vårat vardagsrum som aldrig varit där förut.
    Om ni hade varit tillmötesgående så hade man till slut varit nöjd tror jag.
  • Martin M
    Martin M skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Om man kunde ge 0 i poäng så skulle jag.
    Noll kommunikation mellan chefer och de som arbetar. Det är även noll kommunikation ut till de boende. Så fort något drar ut på tiden så kommer man med de sämsta bortförklaringarna och lögner man kan tänka sig. Dom verkar dessutom vara underbemannade eller för snåla för att anställa mer folk då det krävs.

Jag är extremt missnöjd med dessa och jag skulle aldrig någonsin rekommendera dem.
  • martin e
    martin e skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Intern kommunikation mellan chefer och de som utför arbetet = 0. Många inhyrda tillfälliga underhuggare - resultat hönsgård. Kontakten med kunden är till en början tillmötesgående, vilket övergår till undflyende och om problem uppstår möts man till slut av rena lögner.
  • Björn L
    Björn L skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Företaget verkar inte ha någon fast struktur, mycket tillfälliga arbetstagare och ofta byten av basar.
    Företaget har tydligen inriktat sig på att ta bra betalt för tilläggsarbeten/tillval.
    Representant för Våtrumsteknik i, Malinsbo B gillar detta

Stångholmsbacken 1, 127 40 Skärholmen