Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
2.1

Om företaget

Våtrumsteknik AB är ett företag som utför stambyten och renoveringar på totalentreprenad i flerbostadshus. Arbetena utförs med egna rörmontörer, byggnadsarbetare och platschefer. Vi renoverar ca 700-800 lägenheter om året.

8 omdömen om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Visar 8 omdömen med 2.1 i snittbetyg
Patrik R
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Flera år efter ett katastrofstambyte, där mycket var fel och bristfälligt, och efter att Våtrumsteknik bara vägrat åtgärda eller ersätta fel i besiktningsprotokollet utfört av en oberoende besiktningsman, kommer nu en lapp i brevlådan där våtrumsteknik kräver tillträde till lägenheten en hel, av dem bestämd dag, för "inspektion av kallvattenrörisolering". Visar sig att de slarvat med isoleringen (också, det är inte precis det enda...), så rör har frusit och föreningen har vattenskador. Men istället för att be om ursäkt tycker...

Sponsor
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 39 omdömen 4.8 av 39 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Mario M
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Varning för oseriöst företag. Stambytet blev en mardröm. Lågt kvalitet, klantigt arbete, försäningar och ETOR.

Stefan A
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Ganska nöjd i slutändan. Jobbigt med stambyte överlag speciellt under rivningsveckan. Trevlig personal och bra hantering med tillval. Tilläggsbeställningar och val görs via deras webbportal, det tyckte jag om. Och det fanns möjlighet med tillvalsmöten för dom med mindre datorvana.

Reco tipsar!
Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 105 omdömen 4.4 av 105 omdömen
BadgeFiveYears

Tack Andreas för ett trevligt bemötande både vid offerten och uppföljningen av installerad utrustning. Utrustningen levererades enligt öve

Sebbe L
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Bra kommunikation via webbportal, där man kunde göra sina val och skicka meddelande. Svar inom 24 timmar säger dom, gick fortare än så. Cheferna fanns alltid på plats som man kunde diskutera med. Överlag så gick det bra, ganska jobbigt under första veckorna då badrummet skulle rivas. Nöjd i slutändan med fint badrum.

Josefine L
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Hon/han som var platsansvarig för bygget var den mest nonchalanta vi någonsin mött. Efter vårat stambyte har det blivit så lyhört att vi hör när grannarna spela musik, pratar, städär, tvättar, spolar när de varit på toaletten mm. Innan stambytet hörde vi inte våra grannar på det här sättet. Vi har fått märken efter stambytet intill vårat vardagsrum som aldrig varit där förut. Om ni hade varit tillmötesgående så hade man till slut varit nöjd tror jag.

Reco tipsar!
Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 202 omdömen 4.5 av 202 omdömen
BadgeFiveYears

They are always prompt in replying to my emails to make and appointment. Service agents are always friendly, polite and helpful.

Jacquie M Jacquie M
Läs mer omdömen
Martin M
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Om man kunde ge 0 i poäng så skulle jag. Noll kommunikation mellan chefer och de som arbetar. Det är även noll kommunikation ut till de boende. Så fort något drar ut på tiden så kommer man med de sämsta bortförklaringarna och lögner man kan tänka sig. Dom verkar dessutom vara underbemannade eller för snåla för att anställa mer folk då det krävs. Jag är extremt missnöjd med dessa och jag skulle aldrig någonsin rekommendera dem.

martin e
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Intern kommunikation mellan chefer och de som utför arbetet = 0. Många inhyrda tillfälliga underhuggare - resultat hönsgård. Kontakten med kunden är till en början tillmötesgående, vilket övergår till undflyende och om problem uppstår möts man till slut av rena lögner.

Sponsor
Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen
Badge2021

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Björn L
Skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Företaget verkar inte ha någon fast struktur, mycket tillfälliga arbetstagare och ofta byten av basar. Företaget har tydligen inriktat sig på att ta bra betalt för tilläggsarbeten/tillval.

Representant för Våtrumsteknik i och Malinsbo B gillar detta

Filtrera omdömen