Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Våtrumsteknik i Skandinavien AB

Stångholmsbacken 1, 127 40 Skärholmen — Visa karta

Våtrumsteknik AB är ett företag som utför stambyten och renoveringar på totalentreprenad i flerbostadshus. Arbetena utförs med egna rörmontörer, byggnadsarbetare och platschefer. Vi renoverar ca 700-800 lägenheter om året.

Läs vad 4 kunder tycker om Våtrumsteknik i Skandinavien AB

• Josefine L
    Josefine L skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Hon/han som var platsansvarig för bygget var den mest nonchalanta vi någonsin mött.
    Efter vårat stambyte har det blivit så lyhört att vi hör när grannarna spela musik, pratar, städär, tvättar, spolar när de varit på toaletten mm. Innan stambytet hörde vi inte våra grannar på det här sättet.
    Vi har fått märken efter stambytet intill vårat vardagsrum som aldrig varit där förut.
    Om ni hade varit tillmötesgående så hade man till slut varit nöjd tror jag. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Om man kunde ge 0 i poäng så skulle jag.
    Noll kommunikation mellan chefer och de som arbetar. Det är även noll kommunikation ut till de boende. Så fort något drar ut på tiden så kommer man med de sämsta bortförklaringarna och lögner man kan tänka sig. Dom verkar dessutom vara underbemannade eller för snåla för att anställa mer folk då det krävs.

Jag är extremt missnöjd med dessa och jag skulle aldrig någonsin rekommendera dem. Läs mer
  • martin e
    martin e skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Intern kommunikation mellan chefer och de som utför arbetet = 0. Många inhyrda tillfälliga underhuggare - resultat hönsgård. Kontakten med kunden är till en början tillmötesgående, vilket övergår till undflyende och om problem uppstår möts man till slut av rena lögner. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Våtrumsteknik i Skandinavien AB
    Företaget verkar inte ha någon fast struktur, mycket tillfälliga arbetstagare och ofta byten av basar.
    Företaget har tydligen inriktat sig på att ta bra betalt för tilläggsarbeten/tillval. Läs mer
    Representant för Våtrumsteknik i, Malinsbo B gillar detta

Bästa rörmokarna i Stockholm: