VBC-Sportcenter

VBC-Sportcenter

4 omdömen om VBC-Sportcenter

Tove Katrin F
Skrev om VBC-Sportcenter

Blev tipsad av golvleverantör för nya kablagedragningar, elmaterial, omkopplingar och renovering av elcentral. Blev proffsigt och vänligt bemött, snabbt och väl genomfört arbete och i synk med övriga hantverkare. Återkommer mer än gärna till denna elektriker - bäst helt enkelt.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Anders L
Skrev om VBC-Sportcenter

En polare tipsade om Vbc, bara tacka, skönt å köra skiten ur sig efter en dag med mobilen i örat. Jag blir nog ingen Kruth men kul är det!!

Marc N
Skrev om VBC-Sportcenter

Som man säger, smakar det - så kostar det. I fallet VBC så smakar det riktigt bra, värt varenda krona! Extremt bra miljö att utvecklas i, med bra fighters, riktigt pedagogiska och kamratliga (men även hårda) instruktörer samt ett relativt litet medlemsantal. Kan inte tänka mig att träna någon annanstans.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 423 omdömen 4.6 av 423 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Emil M
Skrev om VBC-Sportcenter

Har tränat på klubben i ungefär en månad. Trivs grymt bra då alla i personalen är trevliga. Tränarna ger en mycket uppmärksamhet, helt klart värt 6000 för ett år. Tränade på Figher Centre förut. Har lärt mig mer under en månad än vad jag lärde mig på F.C på en termin!

Marc N gillar detta