Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Veho Bil Sverige AB

Veho Bil Sverige AB

Smista Allé 42, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Veho Bil Sverige AB

• Claas O skrev om Veho Bil Sverige AB
    Lämnade in vår vito för fel tanknig . Vh bil saltade notan till nästa 10000 kr kollade vad andra skulle ta mellan 5000-6000kr . deb tankning 10 liter när jag fyllde på gick det in 66 liter i tanken den rymer 70 liter .
    De debiterade 10 liter men tankade in 4 liter. Dessutom fick jag motorfel efter 500 m från verkstaden.

Varning för dessa skojare Läs mer
  • Kenneth T skrev om Veho Bil Sverige AB
    Väldigt oseriöst företag. Köpte en helt ny vito, fick den levererad utan tillval. Dom lovade att åtgärda dom missade tillvalen, men nu har det gått två månader och jag har fortfarande inte fått någon tid ännu. Jag har ringt dom ett flertal gånger utan framgång.
    Blev dessutom felinformerad om funktionen på dieselvärmaren, kostar nu mig 5000 kr extra att få den att fungera som dom sa att den skulle fungera.
    Dessutom var det ett antal mobiler kopplade till bluethooten som inte är mina. Misstänker att jag har fått ett demoex, fastän dom påstår att den kommer direkt från hamnen.
    Det här är ett företag som man ska ta med många nypor salt. Det finns andra återförsäljare, känns som att alla andra alternativ är bättre än detta. Läs mer
  • patrik n skrev om Veho Bil Sverige AB
    Skamligt beteende!
    11/1 köpte jag en begagnad Renault. Skriftligt kontrakt blev upprättat och undertecknat av båda parter. Köpeskillingen i avtalet är; 80000:- + min bil i inbyte.
    14/1 ringer företagets säljchef för begagnade bilar upp och säger att man gjort fel i sin kalkyl, och att jag måste betala ytterligare 10000:- för att de ska kunna genomföra affären!
    De vill alltså häva försäljningen i efterhand om inte jag betalar 10000:- MER än vad som blivit avtalat. Jag vägrar, och hävdar att vi har ett skriftligt, bindande avtal. Jag vill ha leverans av bilen.
    Gentlemens agreement, verkar vara ett okänt begrepp för företaget. Har säkert satt i system att, så snart de i efterhand insett att affären de ingått inte kommer att generera så stor vinst som de vill ha, så skiter de i ingånget avtal. Tänk om alla andra också kunde göra på det sättet. Fantastiskt, alla affärer skulle vara lysande.
    Köp bil av en annan firma, dessa är bilskojare av stora mått, men bakom en välputsad fasad Läs mer
  • rolf l skrev om Veho Bil Sverige AB
    Varning! Anlita inte detta företaget. Usel service, gamla reservdelar och okunnig personal. Läs mer
  • Ola M
    Ola M skrev om Veho Bil Sverige AB
    VARNING, LÄMNA ALDRIG IN DIN BIL PÅ REPARATION TILL VEHO BIL.

Det är en sådan katastrof att jag blir helt vansinnig. Det tog 2 månader att få tid för att reparera några plåtskador. Jag har varit utan min bil i ytterligare 2 månader nu. Idag får jag besked att de inte hinner innan jul. "Det har varit mycket att göra och många sjuka". Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Huddinge:

Västbergavägen 24, 12630, HÄGERSTEN