Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Veho Bil Sverige AB

Smista Allé 42, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Radiovägen 19, 13548, Tyresö
Volkswagen Tyresö - Trygg Bil
Graham F:
The most helpful customer service, and quality work.

Försäljare av begagnade bilar nära Veho Bil Sverige AB:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Goran F:
Jättebra bil och fantastisk serveminded staff

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Välkommen! Läs mer ›
Magnus S:
Eftersom min bil ännu inte är såld vill jag vänta med omdömet:Beträffande mitt köp av bil hos bilförmedlingen är det enbart positivt.Jag åte...

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Ahmed H:
Jag tycker ni gör en jätte bra arbete och hoppas ni blir bättre varje dag

Läs vad 3 kunder tycker om Veho Bil Sverige AB

• patrik n
    patrik n skrev om Veho Bil Sverige AB
    Skamligt beteende!
    11/1 köpte jag en begagnad Renault. Skriftligt kontrakt blev upprättat och undertecknat av båda parter. Köpeskillingen i avtalet är; 80000:- + min bil i inbyte.
    14/1 ringer företagets säljchef för begagnade bilar upp och säger att man gjort fel i sin kalkyl, och att jag måste betala ytterligare 10000:- för att de ska kunna genomföra affären!
    De vill alltså häva försäljningen i efterhand om inte jag betalar 10000:- MER än vad som blivit avtalat. Jag vägrar, och hävdar att vi har ett skriftligt, bindande avtal. Jag vill ha leverans av bilen.
    Gentlemens agreement, verkar vara ett okänt begrepp för företaget. Har säkert satt i system att, så snart de i efterhand insett att affären de ingått inte kommer att generera så stor vinst som de vill ha, så skiter de i ingånget avtal. Tänk om alla andra också kunde göra på det sättet. Fantastiskt, alla affärer skulle vara lysande.
    Köp bil av en annan firma, dessa är bilskojare av stora mått, men bakom en välputsad fasad
  • rolf l
    rolf l skrev om Veho Bil Sverige AB
    Varning! Anlita inte detta företaget. Usel service, gamla reservdelar och okunnig personal.
  • Ola M
    Ola M skrev om Veho Bil Sverige AB
    VARNING, LÄMNA ALDRIG IN DIN BIL PÅ REPARATION TILL VEHO BIL.

Det är en sådan katastrof att jag blir helt vansinnig. Det tog 2 månader att få tid för att reparera några plåtskador. Jag har varit utan min bil i ytterligare 2 månader nu. Idag får jag besked att de inte hinner innan jul. "Det har varit mycket att göra och många sjuka".

Smista Allé 42, 141 74 Segeltorp