Vintage touch

Vintage touch

Ring 08-642 00 05 www.facebook.com

Efter att ha jobbat tre år på Sivletto så har jag nu förflyttat mig till Salong Somduvill på Östgötagatan 89. Jag har en passion för 20-50 talsfrisyrer och uppsättningar. jag gör klippningar, färg och hårförlängningar. Välkommen!

4 omdömen om Vintage touch

Åsa L
Skrev om Vintage touch

Cajsa har klippt och inspirerat mig till nya frisyrer över ett år och jag är supernöjd! Mysig stämning och om man har tur får man huxflux en smarrig hemmagjord äppekaka i sin hand! Rekommenderar varmt detta ställe!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen
BadgeTwoYears

Crille T
Skrev om Vintage touch

Behövs bara ett ord "BÄST"

Måns J
Skrev om Vintage touch

Stockholms trevligaste och duktigaste frisör, Cajsa, har öppnat eget! Läget är bättre och mer centralt än där hon jobbade tidigare, och lokalen är definitivt ljusare. :) Oavsett om du vill ha rockabilly-stuk, 50/60-talsuppsättning eller bara en riktigt bra klippning går det inte att få bättre service än du kommer att få av Cajsa!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sirje R
Skrev om Vintage touch

Kul att vara den första som rekommenderar den här salongen. Den här sidan kommer snart att vara full av positiva omdömen. Cajsa kan verkligen konsten att klippa in lite oomph och boop-oop-a-doop i håret. Jag är jättenöjd med min bob! *****