Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Vintage touch

Vintage touch

Östgötagatan 89, 116 64 Stockholm — Visa karta

Efter att ha jobbat tre år på Sivletto så har jag nu förflyttat mig till Salong Somduvill på Östgötagatan 89. Jag har en passion för 20-50 talsfrisyrer och uppsättningar. jag gör klippningar, färg och hårförlängningar. Välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Vintage touch

• Åsa L
    Åsa L skrev om Vintage touch
    Cajsa har klippt och inspirerat mig till nya frisyrer över ett år och jag är supernöjd! Mysig stämning och om man har tur får man huxflux en smarrig hemmagjord äppekaka i sin hand! Rekommenderar varmt detta ställe! Läs mer
  • Crille T
    Crille T skrev om Vintage touch
    Behövs bara ett ord "BÄST" Läs mer
  • Måns J
    Måns J skrev om Vintage touch
    Stockholms trevligaste och duktigaste frisör, Cajsa, har öppnat eget! Läget är bättre och mer centralt än där hon jobbade tidigare, och lokalen är definitivt ljusare. :)

Oavsett om du vill ha rockabilly-stuk, 50/60-talsuppsättning eller bara en riktigt bra klippning går det inte att få bättre service än du kommer att få av Cajsa! Läs mer
  • Sirje R
    Sirje R skrev om Vintage touch
    Kul att vara den första som rekommenderar den här salongen. Den här sidan kommer snart att vara full av positiva omdömen. Cajsa kan verkligen konsten att klippa in lite oomph och boop-oop-a-doop i håret. Jag är jättenöjd med min bob! ***** Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Riddargatan 19, 11457, Stockholm