Zax Salong 2000

Kistagången, 164 91 Kista — Visa karta

4.0 i betyg av av 10 omdömen

Välkommen, vi har allt inom hårvård och skönhetsbehandling och massor med specialerbjudanden på varor och behandlingar.

Läs vad 10 kunder tycker om Zax Salong 2000

• 2019-11-23

VANESSA K skrev om Zax Salong 2000
    GÅ INTE HIT! FRISÖREN HELENA KLIPPTE 8 CM ISTÄLLET AV 1-3 CM

Jag sa att ta litet (mitt hår var i bra skick). Det var en kvinna som heter Helena som klippte mig. Jag gick tillbaka efter klippningen och sa att hon har klippt rejääält utan en anledning. Hon tyckte inte det. Jag gick hem och tog en bild så att dom kommer fatta skillnaden. Nu var chefen där så jag fick mina pengar tillbaka men kommer ta en lång tid att håret växer tillbaka typ år eller mer. Hon fattade inte ens att hon hade klippt för mycket, tycker hon borde sluta där jobba som frisör om man inte ser skillnaden mellan 1-3 cm och 8 cm. DET TAR ETT ÅR ATT VÄXA TILLBAKA - NÅGOT EN FRISÖR BORDE VETA. Min tid var på en lördagsmorgon så vet inte om hur var så bakis eller hur fan annars kan man klippa så dåligt. Tack och lov så hade jag bilder på mitt hår innan så jag kunde visa dom och chefen var där på plats och fattade hur läget var. Gå inte dit, jag kommer att ångra mitt beslut länge men vad gör man. Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2015-02-17

Therese L skrev om Zax Salong 2000
    Jag är supernöjd och är kund til Enki på Salong Zax sedan 2 år tillbaka, han är grymt duktig! Innan jag hittade till denna salong så har jag bytt frisör mellan mina klippningar, besök för färgning etc. detta då jag aldrig varit nöjd tidigare efter något salongbesök. Jag bytte frisör aktivt mellan mina 4 besök per år sedan 15 år tillbaka och nu har jag äntligen hittat en grymt bra och proffsig frisör. Mitt förtroende avseende både klippning och färgning finns, ett mycket trevligt bemötande från både Enki och hans kollegor gör att ett besök hos salongen känns trevligt och som att komma "hem" till en gammal vän. Jag kommer aldrig byta frisör! Jag rekommenderar Salong Zax varmt! Läs mer
    Luz L gillar detta
  • 2015-02-17

Therese L skrev om Zax Salong 2000
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2014-05-20

Hagmany H skrev om Zax Salong 2000
    Jättenöjd! Särskilt med Nora som är bäst på att färga snyggt. Trevlig personal och bra service. Mvh Yvonne Läs mer
    Luz L, Therese L gillar detta
  • Åsa S

2013-12-03

Åsa S skrev om Zax Salong 2000
    Igår besökte jag Salong Zax med stora förhoppningar och fick tid hos en kvinna jag tror heter Nora.
    Frisören var fruktansvärt dålig. Jag bad om något ganska enkelt, toppning och utväxtbehandling. Frisören gav mig gult hår i botten, lämnade en rand av min egna färg och sen kom den gamla färgen. Jag var väldigt missnöjd men frisören vägrade inse att det hade blivit fel och tyckte att det blev "jättefint". Jag pratade med ägaren men fick beskedet att de inte gjorde återbetalningar för behandlingar, de kunde däremot "fixa det lite fort". Dum som jag är går jag på deras övertygande övertalning och sätter mig i stolen igen med tron att de kan fixa det. Den nya frisören lägger då i en mörkbrun färg trots min önskan att ha kvar den kopparblonda färgen för att dölja tidigare färgning. Hon lyckas inte dölja den gula randen i hårbotten utan det syns fortfarande att den delen är ljusare. När hon fönar håret säger jag att färgen är mörkare än vad vi diskuterade varva hon säger "jag förstår inte varför topparna blev så mörka för men det är ju en jättefin höstfärg". Jag är fortfarande inte nöjd varav hon ber mig att sätta mig i tvättstolen så att hon kan "fixa till det lite till", den här frisören passar då på att slänga i en snabb avfärgning.
    Jag blev alltså färgad tre gånger på tre timmar och det ser verkligen hemskt ut. Det är första gången jag gått ut från frisören med mer slitet hår än när jag gick in.
    Jag går aldrig tillbaka! Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"
  • 2013-08-23

Jerry P skrev om Zax Salong 2000
    Bra bemötande, utförandet blev efter förväntan, upplevelsen var förväntad, väldigt prisvärt, kan rekommendera detta till mina vänner. Läs mer
    Alexander D gillar detta
  • 2013-08-22

Tina P skrev om Zax Salong 2000
    Mycket nöjd med mina besök på zax salong 2000 Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2011-11-29

Mårten G skrev om Zax Salong 2000
    Kan inte bli bättre. Rekommenderas till alla som vill ha en mycket erfaren och förtroendeingivande frisör som vet vad hon håller på med.
    Mycket prisvärt!!!
    Mycket trevlig personal och glatt bemötande med mycket humor. :-)

Bäst! Läs mer
  • 2011-10-11

Gunnar A skrev om Zax Salong 2000
    Jag hade vägarna förbi i all hast när jag sprang in på Zax för att klippa mig.

I stan har jag alltid klippt mig tidigare där det tagit lång tid och kostat mycket pengar.

Catte som arbetar där klippte mig på acceptabel tid, till bra pris och mycket gott resultat.

Tacksam kund Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 427 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • Ulf B

2010-10-17

Ulf B skrev om Zax Salong 2000
    Lilian är en grym frisör som dock ibland blir väldigt engagerad i vad och hur de andra frisörerna ska göra. Alltid nöjd m klippning och idéer. 250 kr är en bra prisnivå. Läs mer
    Nikke L gillar detta

Bästa Frisörerna nära Zax Salong 2000:

Eva G Eva G tycker:
“Får alltid ett väldigt varmt o...” Läs mer
Salong Cupcake (8.4km)
O Frisör (8.4km)
Kameleonten (9.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte