Zax Salong 2000

Zax Salong 2000

4.0

Välkommen, vi har allt inom hårvård och skönhetsbehandling och massor med specialerbjudanden på varor och behandlingar.

16 omdömen om Zax Salong 2000

Kimberly Stephanie M
Skrev om Zax Salong 2000

Jag rekommenderar starkt att alla går till Salong 2000! Du kommer absolut inte komma missnöjd ut därifrån utan tvärtom. Du kommer komma riktigt nöjd ut därifrån, en riktig fet bonus för personalen med! Sjukt trevliga och sjukt bra service

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

First-Name L
Skrev om Zax Salong 2000

Helt okej! Hade inte höga förväntningar men blev ok.

Anna V
Skrev om Zax Salong 2000

Kan varmt rekommendera Nora, är mycket nöjd efter varje gång jag har varit till henne och gjort slingor och klippning.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Lisa J
Skrev om Zax Salong 2000

Jag har gått Zax 3 år och kunde inte varit nöjdare. Resultatet är alltid fantastiskt. De är alltid väldigt nöjd och lyssnar verkligen på kundens önskemål. Dessutom informera innan de använder en viss produkt som behövs, men som inte ingår i priset. Det gör att priset blir aldrig en chock, som andra frisörsalonger gör. På min tidigare salong använde de en produkt och sen informerade mig. Det gjorde att man inte har annat val än se glad ut och betala vad än de begärde. Blev tipsad av en vän att gå till Zax och jag kunde inte...

Una Dzenana M
Skrev om Zax Salong 2000

Detta är den värsta salongen att gå till om du är kvinna och vill klippa/färga håret. Jag ångrar mig så mycket att jag bokade in Heza, han förstörde mitt hår och blev otrevlig och fick attityd istället för att försöka fixa färgen och klippningen så lämnade han över mig till sin kollega. Otroligt oprofessionellt beteende och noll kundservice. Jag sa att jag var missnöjd, ingenting gjordes för att fixa mitt hår och jag fick betala över 2000 kr. Snälla hoppa över denna katastrof salong och gå någon annanstans.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Tom L
Skrev om Zax Salong 2000

Jag har klippt mig hos Pello sen många år. Bemötandet och klippningen på Zax2000 är alltid i toppklass. Det är salongen som gör det lilla extra för att få kunden nöjd! Jag rekommenderar varmt det här stället

VANESSA K
Skrev om Zax Salong 2000

GÅ INTE HIT! FRISÖREN HELENA KLIPPTE 8 CM ISTÄLLET AV 1-3 CM Jag sa att ta litet (mitt hår var i bra skick). Det var en kvinna som heter Helena som klippte mig. Jag gick tillbaka efter klippningen och sa att hon har klippt rejääält utan en anledning. Hon tyckte inte det. Jag gick hem och tog en bild så att dom kommer fatta skillnaden. Nu var chefen där så jag fick mina pengar tillbaka men kommer ta en lång tid att håret växer tillbaka typ år eller mer. Hon fattade inte ens att hon hade klippt för mycket, tycker hon borde...

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Therese L
Skrev om Zax Salong 2000

Jag är supernöjd och är kund til Enki på Salong Zax sedan 2 år tillbaka, han är grymt duktig! Innan jag hittade till denna salong så har jag bytt frisör mellan mina klippningar, besök för färgning etc. detta då jag aldrig varit nöjd tidigare efter något salongbesök. Jag bytte frisör aktivt mellan mina 4 besök per år sedan 15 år tillbaka och nu har jag äntligen hittat en grymt bra och proffsig frisör. Mitt förtroende avseende både klippning och färgning finns, ett mycket trevligt bemötande från både Enki och hans kollegor...

Luz L gillar detta
Therese L

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Hagmany H
Skrev om Zax Salong 2000

Jättenöjd! Särskilt med Nora som är bäst på att färga snyggt. Trevlig personal och bra service. Mvh Yvonne

Luz L och Therese L gillar detta
Åsa S
Skrev om Zax Salong 2000

Igår besökte jag Salong Zax med stora förhoppningar och fick tid hos en kvinna jag tror heter Nora. Frisören var fruktansvärt dålig. Jag bad om något ganska enkelt, toppning och utväxtbehandling. Frisören gav mig gult hår i botten, lämnade en rand av min egna färg och sen kom den gamla färgen. Jag var väldigt missnöjd men frisören vägrade inse att det hade blivit fel och tyckte att det blev "jättefint". Jag pratade med ägaren men fick beskedet att de inte gjorde återbetalningar för behandlingar, de kunde däremot "fixa...

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Jerry P
Skrev om Zax Salong 2000

Bra bemötande, utförandet blev efter förväntan, upplevelsen var förväntad, väldigt prisvärt, kan rekommendera detta till mina vänner.

Alexander D gillar detta
Tina P

Mycket nöjd med mina besök på zax salong 2000

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Mårten G
Skrev om Zax Salong 2000

Kan inte bli bättre. Rekommenderas till alla som vill ha en mycket erfaren och förtroendeingivande frisör som vet vad hon håller på med. Mycket prisvärt!!! Mycket trevlig personal och glatt bemötande med mycket humor. :-) Bäst!

Gunnar A
Skrev om Zax Salong 2000

Jag hade vägarna förbi i all hast när jag sprang in på Zax för att klippa mig. I stan har jag alltid klippt mig tidigare där det tagit lång tid och kostat mycket pengar. Catte som arbetar där klippte mig på acceptabel tid, till bra pris och mycket gott resultat. Tacksam kund

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Ulf B
Skrev om Zax Salong 2000

Lilian är en grym frisör som dock ibland blir väldigt engagerad i vad och hur de andra frisörerna ska göra. Alltid nöjd m klippning och idéer. 250 kr är en bra prisnivå.

Nikke L gillar detta