Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Zax Salong 2000

Zax Salong 2000

Kistagången, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen, vi har allt inom hårvård och skönhetsbehandling och massor med specialerbjudanden på varor och behandlingar.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Zax Salong 2000:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 10 kunder tycker om Zax Salong 2000

• Therese L
    Therese L skrev om Zax Salong 2000
    Jag är supernöjd och är kund til Enki på Salong Zax sedan 2 år tillbaka, han är grymt duktig! Innan jag hittade till denna salong så har jag bytt frisör mellan mina klippningar, besök för färgning etc. detta då jag aldrig varit nöjd tidigare efter något salongbesök. Jag bytte frisör aktivt mellan mina 4 besök per år sedan 15 år tillbaka och nu har jag äntligen hittat en grymt bra och proffsig frisör. Mitt förtroende avseende både klippning och färgning finns, ett mycket trevligt bemötande från både Enki och hans kollegor gör att ett besök hos salongen känns trevligt och som att komma "hem" till en gammal vän. Jag kommer aldrig byta frisör! Jag rekommenderar Salong Zax varmt!
  • Therese L
    Therese L skrev om Zax Salong 2000
  • Hagmany H
    Hagmany H skrev om Zax Salong 2000
    Jättenöjd! Särskilt med Nora som är bäst på att färga snyggt. Trevlig personal och bra service. Mvh Yvonne
    Therese L gillar detta
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Zax Salong 2000
    Igår besökte jag Salong Zax med stora förhoppningar och fick tid hos en kvinna jag tror heter Nora.
    Frisören var fruktansvärt dålig. Jag bad om något ganska enkelt, toppning och utväxtbehandling. Frisören gav mig gult hår i botten, lämnade en rand av min egna färg och sen kom den gamla färgen. Jag var väldigt missnöjd men frisören vägrade inse att det hade blivit fel och tyckte att det blev "jättefint". Jag pratade med ägaren men fick beskedet att de inte gjorde återbetalningar för behandlingar, de kunde däremot "fixa det lite fort". Dum som jag är går jag på deras övertygande övertalning och sätter mig i stolen igen med tron att de kan fixa det. Den nya frisören lägger då i en mörkbrun färg trots min önskan att ha kvar den kopparblonda färgen för att dölja tidigare färgning. Hon lyckas inte dölja den gula randen i hårbotten utan det syns fortfarande att den delen är ljusare. När hon fönar håret säger jag att färgen är mörkare än vad vi diskuterade varva hon säger "jag förstår inte varför topparna blev så mörka för men det är ju en jättefin höstfärg". Jag är fortfarande inte nöjd varav hon ber mig att sätta mig i tvättstolen så att hon kan "fixa till det lite till", den här frisören passar då på att slänga i en snabb avfärgning.
    Jag blev alltså färgad tre gånger på tre timmar och det ser verkligen hemskt ut. Det är första gången jag gått ut från frisören med mer slitet hår än när jag gick in.
    Jag går aldrig tillbaka!
  • Jerry P
    Jerry P skrev om Zax Salong 2000
    Bra bemötande, utförandet blev efter förväntan, upplevelsen var förväntad, väldigt prisvärt, kan rekommendera detta till mina vänner.
    Alexander D gillar detta
  • Tina P
    Tina P skrev om Zax Salong 2000
    Mycket nöjd med mina besök på zax salong 2000
  • Mårten G
    Mårten G skrev om Zax Salong 2000
    Kan inte bli bättre. Rekommenderas till alla som vill ha en mycket erfaren och förtroendeingivande frisör som vet vad hon håller på med.
    Mycket prisvärt!!!
    Mycket trevlig personal och glatt bemötande med mycket humor. :-)

Bäst!
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Zax Salong 2000
    Jag hade vägarna förbi i all hast när jag sprang in på Zax för att klippa mig.

I stan har jag alltid klippt mig tidigare där det tagit lång tid och kostat mycket pengar.

Catte som arbetar där klippte mig på acceptabel tid, till bra pris och mycket gott resultat.

Tacksam kund
  • Anonym A
    Anonym A skrev om Zax Salong 2000
    Lilian är duktig frisör men många av de andra är frisörer som gått sex månaders kurs för att bli friösrer. De bara klipper utan att lyssna på kunden eller ens bry sig om hårkvaliteten. Tyvärr så är lilian väldigt otrevlig och kanske behöver förbättra sig på hur man bemöter kunder. Kom därifrån med en usel klippt lugg. Vem kan inte klippa lugg???!!!! Helt för kort och för sne.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Zax Salong 2000
    Lilian är en grym frisör som dock ibland blir väldigt engagerad i vad och hur de andra frisörerna ska göra. Alltid nöjd m klippning och idéer. 250 kr är en bra prisnivå.
    Nikke L gillar detta

Kistagången, 164 91 Kista