Fordonsmäklarna

Välkommen till Fordonsmäklarna!
Är det dags att skaffa bilen du alltid drömt om? Är det din första bil du ska köpa eller vill du bara byta din gamla bil mot en bättre och nyare. Frågorna är många, men vi har svaren. Oavsett om du är ute efter att köpa eller sälja bil så förstår vi dina behov och har den erfarenhet som krävs för att kunna guida dig till din bästa affär.
Du kan vara trygg i att alla våra bilar är väl genomgångna och rekonditionerade av våra servicetekniker. Vi har tre stycken bilhallar som är belägna i Segeltorp, Bromma respektive Sollentuna. Hos oss på Fordonsmäklarna hittar du alla typer av märken såsom Audi, BMW, FIAT, Kia, Lexus, Mazda, Volvo, Renault och i princip alla andra bilmärken.
Ett alternativet till dig som inte vill köpa bil är att testa vår prisvärda leasing online. Du väljer snabbt och enkelt vilken bil du vill leasa på vår hemsida och beställer den samma dag. Vi tar hand om dig som privatperson såväl som företag.
  • 3 års garanti som gäller i hela Europa
  • Konkurrenskraftiga priser
  • 12 månader vägassistans
Fordonsmäklarna
"Köpte bil av Fordonsmäklarna i Segeltorp och kan inte bli nöjdare med köpet. Proffsighet, vänlighet och kunnighet."
Anette N anlitade Fordonsmäklarna Bromma
"Nissan Q och Volvo xc 60 Är mycket nöjd med båda mina köp. Jag har redan tidigare rekommenderat Anders Vernersson på Fotdonmäklarna."
Peter L anlitade Fordonsmäklarna Segeltorp
"Jag har köpt 3st nya bilar har fått proffsigt bemötande och hjälp. Även när jag hade problem med första bilen efter ett par månader så fick jag mycket bra hjälp och förståelse för mina synpunkter. Jag..."
Johan J anlitade Fordonsmäklarna Segeltorp
"Köpte en volvo xc90 2017 av ivan, en snabb och trevlig affär. Kommer definitivt handla här igen"
Dennis S anlitade Fordonsmäklarna Segeltorp

Våra bilhall

4.6/5 av 109 omdömen
Ulvsundavägen 140A, Bromma
4.3/5 av 108 omdömen
Bollstanäsvägen 1, Sollentuna

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar