Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sundbyberg A.å.h I Sundbyberg AB

Franstorpsvägen 21, 172 66 Sundbyberg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om A.å.h I Sundbyberg AB

• Per S
    Per S skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Varit där på lunch - vilken katastrof.
    Ibland undrar man hur man kan driva en lunchresturang såhär dåligt. Jag valde Flygande Jacob och trodde att det var svårt att misslyckas med, men AJ.
    Har inte ord för hur riktigt illa den var. Flygande Jacob ska serveras med jordnötter, i denna version var det MANDLAR. Hur kan det vara så illa ställt att man inte förstår att mandlar inte alls har i Flygande Jacob att göra? Ett ställe som Garbo borde ju ha jordnötter med tanke på deras verksamhet på kvällar och helger. Jag reklamerade min stackars Flygande Jacob - fick istället en kokt lax som var så torr att den inte heller gick att äta. Något har gått väldigt fel här! Aldrig mer detta ställe. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Herregud Grand Garbo! Jag rekommenderar stället att gå till om man vill ha ett gott skratt för livet och jag skojar inte! En gång per år kan rekommenderas, om du känner dig på lite dåligt humör gå hit. Människorna som går hit är i alla möjliga åldrar och kommer från olika delar från landet. Men folket som oftast går hit har en rätt så taskig smak (klädsel), dyngraka. Ja en riktig Finlandsfärja helt enkelt.
    Men det som gör det så roligt att gå hit är att vara på stora dansgolvet och se båda killar och tjejer bråka om att vilja stå på pelarna så alla kan se dom dansa och åma sig och tro att dom e ngn från brudarna i Pussycat Dolls, haha!! Ja, ni förstår nog vad jag menar. Tänk er en kille runt 28 år m jeans och skjorta (kanske inte har den mest lämpade kroppen) står på en pelare till rave och börjar strippa av sig skjortan och åmar sig! Det kan inte bli roligare, belive me! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Det här stället känns som om det funnits i urminnestider och det tycker jag också speglar inredning, personal och stämning. Vi hade avslutning på en möhippa här nyligen och en mer smaklös upplevelse var länge sedan sist. Vår ankomst mottogs trevligt av garderobiären, vi visades till vårt bord och vi fick våra menyer, allt med ett leende på läpparna. Men där dog den! Resten av middagen var misär med dålig service av en tjej som var mer intresserade av att hävda sin rätt snarare än att ge god service och maten smakade torr bräda (om du inte smakat det någon gång kan du säkert ändå föreställa dig). Efter det fortsatte vi upp till det övre dansgolvet och där fortsatte personalen i baren att visa sitt missnöje med sin arbetsplats genom att vara ouppmärksamma när man ville beställa och helt tappat känslan för varför de var där genom att svara otrevligt vid beställning och även ha attityd vid betalning. Vilket katastrof ställe, min räddning var mitt trevliga sällskap. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Sist jag var där var fisken rå i mitten. Den trevliga Finlandsfärjeinredningen förmår inte att väga upp den slafsiga maten. Och bara det faktum att man marknadsför Spagetthi Carbonara som GI-rätt borde göra folk misstänksamma. Enda ursäkten att äta lunch där är att det är väldigt nära jobbet. Läs mer
    Emma K, Catharina E gillar detta
  • Catharina E
    Catharina E skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Detta rör klubb-delen av Garbo. Jag kan inte komma på annat att säga än: "Jag har varit där två gånger. Första och sista." samt "Har du inte en könssjukdom när du går dit så har du i alla fall definitivt en då du går därifrån.".

Inte med detta sagt att jag fått gå på penicillinkurer efter mitt Garbo-besök, haft klåda eller svidande på privata områden, men hörsägen är många, och min upplevelse var ingen höjdare. Det är sunkigare än många andra sunkiga köttmarknader. Jag försökte dansa men med mängden krossat glas och blod som fyllde mina ballerinaskor blev det svårare och svårare när timmarna gick.
    Underhållet av den pågående festnatten och klubbandet var knappast imponerande då de faktiskt inte ens kunde styra upp sopborstar till glaskrossen eller plåster till skärsår.

Var det inte Vecko Revyn som sade att rave var ute? Läs mer
    Andreas, Andreas, Simon, Simon, Anna N, Lisa N, Lisa N gillar detta
  • Therese D
    Therese D skrev om A.å.h I Sundbyberg AB
    Här har man varit några gånger.. Varje gång de har liveband är det helt klart värt att gå dit. Lite väl trångt dansgolv där nere där livebanden spelar, men eftersom jag mest studsar upp och ner så borde det väl kvitta. ;o) hehe Upptill har de ett större dansgolv med annorlunda musik, finns ett till "rum" kan man väl säga eftersom det är så otrooligt litet och trångt så är jag nästan aldrig där, trots att de alltid spelar bra musik. Jag har alltid kul där, antingen sitter man och pratar, eller så röjer man på dansgolvet. Jag kan bara ge dem bra betyg. Rekommenderas till någon som vill ha en kul kväll ute.. Läs mer

Bästa restaurangerna i Sundbyberg:

Alexandra L Alexandra L tycker: