A&K Städning

akstadning.se

7 omdömen om A&K Städning

Mohammed Ali M
Skrev om A&K Städning

Tvätt av lägenheten efter å ha flytad

Andrea B
Skrev om A&K Städning

Jag köpte flyttstädning. Kundbemött vad bra. Blev ganska nöjd .

Svar från A&K Städning

Tack Andrea, för att du tar tid att skriva till oss. Vi på Ak städning uppskattar ditt fina omdömen. Tack för att vi fick förmånen att sköta eran städning.

Eva J
Skrev om A&K Städning

Mycket bra service, pris och trevligt bemötande, verkligen recomederad!

Svar från A&K Städning

Tack snälla Eva för ditt otroligt fina omdöme! Verkligen jätteroligt att höra att du är så nöjd med oss. Hälsningar ! AK städning

Lena G
Skrev om A&K Städning

Mycket grundligt och noggrant utfört. Rekommenderar verkligen!

Svar från A&K Städning

Hej Lena, Tack för ditt omdöme! Så roligt att höra att du är så nöjd! Stort tack för att vi fick förmånen att sköta eran städning, och välkommen åter om vi kan hjälpa dig igen! :) Önskar dig en fin dag! Vänligen, Ak städning

Ingrid O
Skrev om A&K Städning

Kan verkligen rekommendera AK Städning. Vi använde dem för en flyttstädning. Enkel bokning, bra service, bra underlag innan städningen. Tydliga instruktioner och vad som bör göras innan städningen och vad som ingår i beställd städning. Skickar ut påminnelser vilket är bra vid en stressande flytt. Städningen genomfördes utan anmärkning. Personen som städade var mycket duktig, hjälpsam och dokumenterade tydligt om något var skadat eller trasigt innan hen utförde städningen. Så bra! Mycket nöjd!

Svar från A&K Städning

Tack snälla Ingrid för ditt otroligt fina omdöme! Verkligen jätteroligt att höra att du är så nöjd med oss och tjänsten.

Baha Y
Skrev om A&K Städning

Ak städning utförde en snabb och mycket noggrann flyttstädning. De agerar proffesionellt och ger föredömlig service.värmt rekommenderar!

Svar från A&K Städning

Tack snälla Bahae för ditt otroligt fina omdöme! Verkligen jätteroligt att höra att du är så nöjd med oss och tjänsten.

Richard Å
Skrev om A&K Städning

Beställde flyttstäd. På väldig kort varsel, snabbt svar, inga konstigheter, fantastiskt utfört arbete. Rimligt pris och bra och proffsigt bemötande. Klockrent i mina ögon.

Svar från A&K Städning

Tack Richard, för att du tar tid att skriva till oss. Vi på Ak städning uppskattar ditt rekommendation. Tack för att vi fick förmånen att sköta eran städning.