Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm AB Bror´s Kaffe i Stockholm

AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Hamng. 29, 111 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

• Jonas N
    Jonas N skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm
    Coffeehouse by George på Hamngatan är ett fint café, som är bra beläget mitt emot NK och bredvid Gallerian. Ibland tråkig och dryg service, och ärligt talat är det nog inte direkt prisvärt, men jag gillar stället. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm
    Coffehouse by George på Hamngatan är ett trist café som lever på sitt bra läge mitt emot NK och bredvid Gallerian. Egentligen är det ett bra café med många sittplatser och trevlig utsikt över Stockholms främsta shoppingstråk. Det är perfekt att sitta vid fönstret om man vill spana på folk. Men vad som inte gör detta café lite roligt är priserna. En tråkig sallad går på nästan 80 kr och en enkel lunch med en smörgås, dicka och kaffe landar på dryga 120 kr. Överpriser på allt, och det är inte ens läget värt! Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm
    Knalla iväg till Coffeehouse by George på Hamngatan om du vill bli riktigt duktigt lurad på dina pengar. Kan inte säga annat efter att ha fått betala 298 kr för 2 blaskiga latte (49 kr/st, vafan), en morotskaka, en torr smörgås och en dito bulle. Jag har inga som helst problem med att lägga pengar på vare sig kaffe, tilltugg eller mat OM det känns som att det man då får står i rimlig relation till det man betalar. Så icke här. Inte heller miljön erbjuder något värt att betala extra för. Sunkigt, smutsigt - äckliga kuddar och överdrag. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Hanna S
    Hanna S skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm
    Nils v, Nils v gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm