AB Bror´s Kaffe i Stockholm

2.8

4 omdömen om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Jonas N
Skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Coffeehouse by George på Hamngatan är ett fint café, som är bra beläget mitt emot NK och bredvid Gallerian. Ibland tråkig och dryg service, och ärligt talat är det nog inte direkt prisvärt, men jag gillar stället.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Amanda E
Skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Coffehouse by George på Hamngatan är ett trist café som lever på sitt bra läge mitt emot NK och bredvid Gallerian. Egentligen är det ett bra café med många sittplatser och trevlig utsikt över Stockholms främsta shoppingstråk. Det är perfekt att sitta vid fönstret om man vill spana på folk. Men vad som inte gör detta café lite roligt är priserna. En tråkig sallad går på nästan 80 kr och en enkel lunch med en smörgås, dicka och kaffe landar på dryga 120 kr. Överpriser på allt, och det är inte ens läget värt!

Tobias H
Skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Knalla iväg till Coffeehouse by George på Hamngatan om du vill bli riktigt duktigt lurad på dina pengar. Kan inte säga annat efter att ha fått betala 298 kr för 2 blaskiga latte (49 kr/st, vafan), en morotskaka, en torr smörgås och en dito bulle. Jag har inga som helst problem med att lägga pengar på vare sig kaffe, tilltugg eller mat OM det känns som att det man då får står i rimlig relation till det man betalar. Så icke här. Inte heller miljön erbjuder något värt att betala extra för. Sunkigt, smutsigt - äckliga kuddar och överdrag.

Tobias B gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Hanna S
Skrev om AB Bror´s Kaffe i Stockholm

Nils v och Nils v gillar detta