Access Rehab - Sjöstaden

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Hammarby Sjöstad hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, fysioterapeuter, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är effektiva och moderna, och vi uppdaterar oss ständigt på forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.

2492 omdömen om Access Rehab - Sjöstaden

Sedan starten hos Reco 2017
    2023-05-31 Verifierad kund
    Alltid nöjd med behandlingen när jag går därifrån 👍👍👍👍
    2023-05-30 Verifierad kund
    Jättebra idrottsmassage. Trevligt bemötande och lätt att boka.
    2023-05-26 Verifierad kund
    Bra och professionellt! Trevlig staff
    2023-05-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, välutbildade och framförallt så har jag blivit betydligt mycket bättre i min Axel efter dom behandlingar jag fått med bl.a nålar och såklart som alla måste göra, följa dom övningar man får för rehabiliteringen.
    Med vänlig hälsning/ Super nöjd kund.
    2023-05-14 Verifierad kund
    Helt fantastiskt hur man kan vara så kunnig och duktig på kroppens anatomi. Rekommenderar alla att besöka Access Rehab som har någon sorts smärta
    2023-05-12 Verifierad kund
    Enkelt att boka . Fick tid omgående.
    Kunnig personal.
    2023-05-12 Verifierad kund
    Nina är verkligen kunnig, påläst och trevlig, rekommenderas starkt,
    2023-05-10 Verifierad kund
    Fantastisk service! Kan varmt rekommendera sport massage vilket hjälpte mig hitta bästa kondition inför loppet.
    2023-05-09 Verifierad kund
    Bra flexibelt service mycket nöjd har återkommit
    2023-05-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, känner att jag verkligen får hjälp. Mycket nöjd.
    2023-05-05 Verifierad kund
    Hjälpte mig med mitt löparknä
    2023-04-30 Verifierad kund
    Nina är väldigt kunnig och avslappnad vilket gör upplevelsen kanon samt enkelt att ta till sig information. Super, rekommenderas!!
    2023-04-25 Verifierad kund
    Mycket kunnig sjukgymnast/ naprapat
    2023-04-25 Verifierad kund
    Fina ljusa lokaler, lätt med parkering utanför. Ordentlig genomgång av mina problem, behandling och hjälp till att förebygga och undvika vidare skada.
    2023-04-22 Verifierad kund
    Härligt bemötande från en utbildat fysioterapeut som hittade problem i min kropp som 2 andra hde missat. Dessutom gett mig övningar som får mig att känna att jag kan bli helt återställd.
    2023-04-21 Spontant omdöme
    Toppen! Fick en snabb tid och möttes av proffsiga och jättetrevliga naprapat Maria. Fick hjälp direkt! :)
    2023-04-20 Verifierad kund
    Clara är väldigt kompetent och dessutom trevlig!
    Utan henne hade jag inte kommit igång med min "hjälp till självhjälp"; att träna bort min skada och värk.

Per
    2023-04-18 Verifierad kund
    Proffsigt
    Bemötande och behandling
    2023-04-16 Verifierad kund
    Mycket bra mottagande, kunnig naprapat, kände mig väldigt trygg hela vägen.
    2023-04-07 Verifierad kund
    Har fått enormt bra hjälp med en smärtande höft som hindrade mig. Har nu övergått till regelbunden träning med pt som är fantastiskt bra anpassad för mina behov. Proffsigt och fint bemötande. Så bra!
    2023-04-07 Verifierad kund
    Välkommande och behandligen var mycket bra
    2023-04-07 Verifierad kund
    Fin hjälp, snabb bokning och toppenservice!
    2023-03-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, fina lokaler
    2023-03-28 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande av en mycket kunnig och erfaren naprapat jag besökte på rekommendation av en nära vän. Behandlingen liksom rekommenderade övningar har överträffat mina förväntningar. Lokalerna är ljusa och välskötta.
    2023-03-23 Verifierad kund
    Fick en akut tid snabbt och blev bemött med förståelse. De lyssnade och tog sin tid vid första besöket. Ingen stress. Jag vet var jag ska vända mig nästa gång jag behöver hjälp.
  • Kjell H
    skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    2023-03-21 Verifierad kund
    Bra och professionellt som vanligt
    2023-03-18 Verifierad kund
    Nina was attentive and professional, strongly recommend!
    2023-03-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av professionell fysioterapeut. Absolut värt! Rekommenderas!
    Hej!
    Blev vänligt o professionellt bemött.
    Kronisk ryggont är ej lätt o få hjälp till. Söker hjälp för självhjälp och det har jag fått. Massage är alltid bra och har njutit av den.
    M v h Ulla-Liisa
    2023-03-13 Verifierad kund
    Erfaren, proffsig naprapat som jag fick på rekommendation: Maria Granqvist överträffade mina högt ställda förväntningar. Återbesök är inplanerade framöver.
    2023-03-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig Naprapat som engagerar sig. Lite knepigt läge på lokalen
    2023-03-13 Verifierad kund
    Köpte en timmes idrottsmassage av Mia. Återkommer till Access Rehab i Sjöstaden för att det är trevlig och vänlig personal som är lyhörda och tillmötesgående. Det är även trevliga lokaler men framförallt så är personalen proffsig.
    Hej Susanna, Tack för denna fina feedback till Mias idrottsmassage! Access Rehab - Sjöstaden
    2023-03-12 Verifierad kund
    Vänligt, personligt och proffesionellt, Ärligt intresse att hitta skadeproblemet.
    Stor förståelse och ordinerade lämplig rehabilitering
  • Susanna S
    skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    2023-03-11 Verifierad kund
    Fick snabbt en akuttid för ultraljud av vad. Goda råd för egenbehandling och trevligt och professionellt bemötande.
    2023-03-11 Verifierad kund
    Mitt senaste besök, liksom ett antal tidigare besök, var föranlett av skada under motionsidrott som löpning, innebandy, tennis erc. Jag ville få en omedelbar tid för undersökning, råd och rehabövningar. Detta har alltid fungerat utmärkt. Därtill trevligt, respektfullt och proffsigt bemötande.
    Tack Erik för denna fina feedback! :-) Access Rehab - Sjöstaden
    2023-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal och trevligt bemötande
    2023-03-10 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, professionellt och bra behandling.
    2023-03-10 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt. Känns som problemet man har blir taget på fullt allvar, och med bra uppföljning.
    2023-03-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Hög kompetens. Bästa tänkbara bemötande.
    2023-03-04 Verifierad kund
    Hört mycket och bokade på rekommendation.
    Blev dock avbokad två gånger via sms ( ena gången mitt i natten ) med kort varsel.
    Ingen återkoppling via telefon med erbjudande om alternativ tid utan uppmanad via samma sms att själva boka ny tid via länk.
    Blev besök på en annan klinik för oss.
    Hej Linda och tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback!
    Det är väldigt oturligt att vår Ultraljudsterapeut haft en mycket ansträngande och överbelastande period med ett ständigt sjukt barn. Vi är ju annars många terapeuter som kan backa upp varandra vid sjukdom och VAB men just när det gäller Ultraljudet blir vi lite sårbara. Jag hoppas att ni fick bra hjälp på en annan klinik. Om ni skulle önska återkomma till vår klinik så hör gärna av er igen så ska vi se hur vi kan ersätta er för denna tidigare brist på återkoppling och omhändertagande. Med vänlig hälsning Elenore Schmidt
    2023-03-02 Verifierad kund
    Går hos Johanna Hellström. Hon är fantastisk. Proffs på det hon gör och alltid så trevligt och fint bemötande. Bästa Johanna!
    2023-03-01 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lyssnar och anpassar sjukgymnastiken efter mitt behov.
    2023-02-28 Verifierad kund
    Jag blev mycket vänligt bemött och väl omhändertagen av personalen.
    Naprapaten var mycket kunnig och förklarade vad som skulle hända och jag fick en anpassad rehab plan med enkla övningar att göra hemma.

Jag sökte för akut smärta i rygg/nacke och illamående.
    Tack Gustav för denna fina återkoppling! Access Rehab - Sjöstaden
    2023-02-27 Verifierad kund
    Jag blir bemött av en glad och engagerad personal.
    2023-02-19 Verifierad kund
    Sjukgymnasten bemöter mig med kunnighet och respekt. Hon lägger upp min träning på grundval av hur jag säger att den fungerat hittills och på vad hon ser och förstås på sin erfarenhet. Hon ger ett gott intryck.
    2023-02-18 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött när jag väl har kommit på mina möten, och kroppen känns alltid så mycket bättre efter varje besök. Och det jag har köpt är massage för 50 minuter.
    2023-02-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunskap och trevliga lokaler
    2023-02-16 Verifierad kund
    En djupgående massage hos Johanna - fantastisk och varmt rekommenderar henne
    2023-02-10 Verifierad kund
    Kunnig och kompetent, kunde ställa diagnos och behandla redan på första mötet.
    2023-02-07 Verifierad kund
    FIck utmärkt hjälp med mina ryggproblem