Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Sigtuna Accurate Services AB

Accurate Services AB

Lyckostigen 7R, 195 36 Märsta — Visa karta

Välkommen till oss på Accurate Services!

Vår vision är att erbjuda dig professionella städtjänster till marknadens lägsta kostnad. Det som skiljer oss åt från andra företag är vårt ständiga engagemang och vår service. Vi utför löpande undersökningar för att alltid utföra ett modernt jobb och göra vårt bästa.

Bland våra tjänster hittar du allt från hemstädning, storstädning, flyttstädning och fönsterputs till kontorsstädning och byggstädning. Vi vänder oss till både privatpersoner och företag och anpassar oss efter varje kund.

Kontakta oss om du också vill ha det rent runtomkring dig!

Läs vad 8 kunder tycker om Accurate Services AB

• Sandra N
    Sandra N skrev om Accurate Services AB
    Supernöjd med flyttstädningen. Allt var skinande. Kan varmt rekommendera! :) Läs mer
  • Nemia J
    Nemia J skrev om Accurate Services AB
    Punktliga medarbetare! Lyhörd! Läs mer
  • Regina N
    Regina N skrev om Accurate Services AB
    Flyttstädning. Man får ju vad man betalar för. Jag var 2 minuter sen till insläpp och tycker inte att det känns bra att personen som skulle städa blev så stressad av det eftersom det i mina ögon betyder att hon har för stor press uppifrån. Själva städningen var det inget fel på men den övriga servicen kändes sisådär. Läs mer
  • Pantea D
    Pantea D skrev om Accurate Services AB
    Väldigt trevligt personal! Tillmötesgående, punktliga och håller sitt ord! Rekommenderar stark! Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Accurate Services AB
    Bemötandet var bra och enkelt. Köpte föyttstädning. Städningen var under all kritik och jag fick städa efteråt själv för att det skulle gå igenom besiktningen. Framförallt kök och badrum var dåligt städat. Läs mer
  • Youcef D
    Youcef D skrev om Accurate Services AB
    Jag beställde en flyttstädning och va super nöjd! Hela lägenheten blev städad, blev som nyskick igen! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Accurate Services AB
    Jag hade köpt flyttstädning.
    Bra bemötande av städaren. Men städningen var inte topp genomförd. Kommer inte anlita dem igen. Läs mer
  • Clara S
    Clara S skrev om Accurate Services AB
    Sämsta flyttstädning jag varit med om. De fick komma tillbaka och göra om men det var fortfarande smutsigt efteråt. Fick städa en hel del själv. Ingen ursäkt utan fick som svar på den dåliga städningen att det är en perceptionsfråga huruvida det upplevs rent eller ej. Läs mer

Lyckostigen 7R, 195 36 Märsta