Accurate Services AB

Accurate Services AB

Ring 08-747 87 77 accurateservices.se
3.0

Välkommen till oss på Accurate Services! Vår vision är att erbjuda dig professionella städtjänster till marknadens lägsta kostnad. Det som skiljer oss åt från andra företag är vårt ständiga engagemang och vår service. Vi utför löpande undersökningar för att alltid utföra ett modernt jobb och göra vårt bästa. Bland våra tjänster...

10 omdömen om Accurate Services AB

Diana E
Skrev om Accurate Services AB

Beställde flyttstädning. Sämsta någonsin, har städat om hela lägenheten. Skickade bilder till deras chef på en bråkdel av allt dom inte gjort och han sa att vi slapp betala och kunde anlita en annan firma. Inte tal om att de skulle städa vidare... Med utflyttning dagen efter var det bara att kavla upp ärmarna och städa själva. Jag och sambon har städat i nio timmar och är fortfarande inte klara. Otroligt dåligt. Jag grät fan! De som städade verkade inte ha en ingen aning om vad jag hade köpt för städning. Dessutom var de ”klara” tre timmar före den tid jag fått information om.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Anonym T
Skrev om Accurate Services AB

Urusel flyttstädning - under all kritik! De vet inte vad rent betyder!

Sandra N
Skrev om Accurate Services AB

Supernöjd med flyttstädningen. Allt var skinande. Kan varmt rekommendera! :)

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Nemia J

Punktliga medarbetare! Lyhörd!

Regina N
Skrev om Accurate Services AB

Flyttstädning. Man får ju vad man betalar för. Jag var 2 minuter sen till insläpp och tycker inte att det känns bra att personen som skulle städa blev så stressad av det eftersom det i mina ögon betyder att hon har för stor press uppifrån. Själva städningen var det inget fel på men den övriga servicen kändes sisådär.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Pantea D
Skrev om Accurate Services AB

Väldigt trevligt personal! Tillmötesgående, punktliga och håller sitt ord! Rekommenderar stark!

Sofia E
Skrev om Accurate Services AB

Bemötandet var bra och enkelt. Köpte föyttstädning. Städningen var under all kritik och jag fick städa efteråt själv för att det skulle gå igenom besiktningen. Framförallt kök och badrum var dåligt städat.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Youcef D
Skrev om Accurate Services AB

Jag beställde en flyttstädning och va super nöjd! Hela lägenheten blev städad, blev som nyskick igen!

Fredrik L
Skrev om Accurate Services AB

Jag hade köpt flyttstädning. Bra bemötande av städaren. Men städningen var inte topp genomförd. Kommer inte anlita dem igen.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Clara S
Skrev om Accurate Services AB

Sämsta flyttstädning jag varit med om. De fick komma tillbaka och göra om men det var fortfarande smutsigt efteråt. Fick städa en hel del själv. Ingen ursäkt utan fick som svar på den dåliga städningen att det är en perceptionsfråga huruvida det upplevs rent eller ej.