Akki Sushi

4.2

19 omdömen om Akki Sushi

Yun C
Skrev om Akki Sushi

Hålet i väggen håller måttet ännu. Bästa sushin i Stockholm, trevlig musik och färska råvaror. Lokalen är som sagt mycket liten så om man vill äta där får man vara tidig eller sen eller beredd att köa. Men det är en del av charmen faktiskt. Trevlig personal och bara super gott. Nu blev jag sugen på sushi igen...

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Wladimir M
Skrev om Akki Sushi

Riktigt god sushi & rullar, har käkat i en hel del sushi ställen men Akki sushi är bland dom bästa i sthlm. Lokalen är inte stor och ofta finns det ingen plats men för att hämta mat är det inga problem. Kan varmt rekommendera!!

NOEL H gillar detta
Sweet B
Skrev om Akki Sushi

Akki håller fortfarande hög klass - riktigt bra sushi och rullar. Vacker upplägg (oftast om de inte är alltför stressade). Lång väntetid ibland, men det är det oftast värt :-)

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Sabrina A
Skrev om Akki Sushi

Tycker att detta är en av de bästa av Sushi i Stockholms city. Alltid trevlig personal och så underbart gott

Nicolas C
Skrev om Akki Sushi

Känns som en film. Ägaren är tydligen utbildad i Japan och de som jobbar där med honom ser ut som förortsshunos. De skapar magi tillsammans!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Pauline F
Skrev om Akki Sushi

Akkis sushi är den bästa i Stockholm! Kan varmt rekommendera detta ställe!! Har provat många sushi ställen men fastnade för detta 2008. Hit går jag alltid då jag vet att jag får den bästa och godaste sushin i stan, som är gjord med värme. FIn dekoration och det bästa är nog att de har sin egna soya blandning som jag älskar. Bonito är en av dem.

Maria N
Skrev om Akki Sushi

Riktigt bra sushi gjord av människor som kan sin grej och har stor kärlek för sushi. Bra råvaror och spännande fiskar. Ligger i övre prisklassen, men är absolut värt pengarna Stället är litet och man ska gärna tänka på att de ibland har högt tryck, då är det bra att ringa och beställa i förväg. Önskar bara de hade en hemsida.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jan J
Skrev om Akki Sushi

Jag har aldrig ätit Sushi på Akki. Jag vill inte, för de serverar Sashimi som är verkligen i toppklass. Varför ska jag då äta Sushi?

Nikke L gillar detta
Lovisa L
Skrev om Akki Sushi

Så underbart gott! Bästa veg. sushi i stan! Och sedan att varje sushibit också ser ut som ett konstverk är ju inte heller helt fel. Rekommenderas varmt! Det som är lite jobbigt är att det är otroligt trångt, så det är take away som gäller för bästa sushiupplevelse om man inte vill trängas. Ni måste bara helt enkelt gå hit och testa!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Heidi Kinga H
Skrev om Akki Sushi

Enastående sushi när den är som bäst serveras på detta eminenta hål i väggen. Sushi med själ av personal som älskar sushi och värnar om tillagning såväl som service. Vid lunch och em kan man räkna med att du inte får en av de fem sittplatserna, ta med hem istället. Lika proffsigt varje gång, från början till slut. (sommaren 2010)

Jonas L gillar detta
Jennifer H
Skrev om Akki Sushi

Avgjort den bästa Sushin i stan. Och som andra sagt så serveras det även sköna hip-hop beats där inne. Med direkt insyn i köket kan man slänga käft med dom duktiga kockarna. Mycket begränsat med sittplatser så var beredd på att ta Sushin to-go.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Markus Å
Skrev om Akki Sushi

Stockholms bästa sushi! Plus att de oftast spelar stört skön hip-hop i köket :)

Anna I
Skrev om Akki Sushi

BÄSTA sushin i stan. Det kan ta en stund att få den men det är det värt.

Therese J
Skrev om Akki Sushi

Efter påtryggningar begav jag mig (stor sushi-fantast) hit. Inte så imponerad av sushin. Upplägget va vackert och otippat cool personal med hög techno musik dom diggade till. Inget ställe att sitta ner på två platser framme vid baren precis där dom tillagar och precis bakom två till barstolar med vy ut mot gatan - mycket trångt! Inte speciellt trevlig personal, de tog min beställning, tog betalt sen tack & hej. Inget "Ha en bra dag" eller leende bjöds det på.

Elin O
Skrev om Akki Sushi

bästa sushin i sverige! trots liten lokal så är personalen trevlig och serviceinriktad. råvarorna håller toppkvalité och maten serveras med ett iögonfallande upplägg.

Olle M
Skrev om Akki Sushi

Bra annorlunda sushi, helt klart en av de roligare sushi barerna i stan. Till och med den vegetariska sushin var god, något som de flesta andra ställen brukar göra total öken.

Ladan B
Skrev om Akki Sushi

Bäst i stan helt enkelt. Kvaliteten är dock lite varierande. Lokalen är inte heller lika fräsch men med hög Coolhetsfaktor. Beroende framkallande!

Emma K
Skrev om Akki Sushi

Skumt, det var inte alls min upplevelse och en hel del sushi har man ju satt i sig i sina dar. Tyckte sushin var en av de bästa jag fått på länge. "garneringen" som består bla av löjrom, purjolök, en strimla hollandaisesås plus att de har soja med ingefära som gav det en extra touch, och tillskillnad mot tex garneringen på Taguchi längre ner på Götgatan (morotsbitar som ser ut som blommor, en rädisa tillskuren i mönster och ett grönt blad i plast..) så tyckte jag att tillbehören höjde sushin. Sen kan jag hålla med om att...

John C
Skrev om Akki Sushi

Mycket trångt, knappt fem sittplatser. Misosoppan var för het och fiskan smakade tinad. Matgarneringen kände helt ojapansk, mer som Las Vegas.

Tobias B gillar detta