Akkurat

Alf A skrev om Akkurat
    Tack för ett trevligt bemötande vid vårt Stockholmsbesök! Läs mer
  • Tor H
    Tor H skrev om Akkurat
    Utbudet av öler är stort och kvalitativt, maten är god, och personalen ser alltid till att man är nöjd. För alla ölfantaster så glöm inte att be om cuvéelistan när ni är på Akkurat: där gömmer sig mängder av fantastisk lagrad öl. Läs mer
    Linnea N, Jakob J gillar detta
  • Sami V
    Sami V skrev om Akkurat
    Trevligt och riktigt bra ölutbud. Passar en finsmakare som inte tycker det är så viktigt att få en sittplats. Musslorna är en höjdare Läs mer
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Akkurat
    Jättebra mat! Fantastiskt utbud på öl och whisky. Dock trångt och sjukt dålig akustik. Läs mer
  • K-P B
    K-P B skrev om Akkurat
    RIKTIGT, RIKTIGT bra musslor. Rekommenderar även deras Biff Rydberg. Gillar du öl i alla dess former är detta schappet för dig. Eller whiskey. De har finfina provningar och personalen är genuint trevlig. Läs mer
  • Peter
    Peter skrev om Akkurat
    "This is the PUB". Sveriges bästa.......Alltid trevligt att gå dit. Trevlig personal, bra mat, allt utmärkt. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Akkurat
    Min favoritpub genom tiderna.
    Varje gång jag är i Sthlm så är ett besök på Akkurat ett måste.

Personalen är väldigt kunniga på vad de säljer.
    Ofta spännande ölet det har på gästkranen.
    Ofta hittar man öl från så kallade "microbryggerier" som kan ha väldigt spännande öl.

Så är man en ölfåne som jag så är ett besök på Akkurat ett måste.

Maten är mycket god även om det mest blir musslor för min del när jag är där. Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Akkurat
    Utmärkt öl, Fantastiska musslor, kunning personal, och ett bra atmosfär. Om du tycker om öl, speciellt belgisk, gör ett besök. Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Akkurat
    En av Stockholms bästa restaurang när det gäller musslor. Otroligt goda och mycket för pengarna! Läs mer
  • Conny E
    Conny E skrev om Akkurat
    Ett utmärkt ställe att gå till ifall man vill
    prova på olika whiskey sorter och dom gånger jag har varit där så tycker dom det bara är kul om dom får möjlighet att berätta whiskey sortens historia o lite annat smått o gått.

Dock så bör man ha en ide om vad man vill prova och vilken prisklass samt om det ska vara en 4 eller 6cl Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Akkurat
    I alla storstäder finns det nån bar som har bestämt sig för att servera hundra olika sorters öl. I Stockholm finns Akkurat vid Slussen. Här finns allt ifrån Belgisk specialöl till trappistöl och obskyr stout både i flaska och på fat. Nu är jag inte nån ölsnobb, och klientelet på Akkurat består till största delen av gubbar, men då och då är det faktiskt värt att gå dit för att påminna sig om hur gott öl kan vara. Vad du än gör, beställ inte en "stor stark" bara! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Årstavägen 49, 12054, Årsta