Akkurat

4.4

11 omdömen om Akkurat

Alf A
Skrev om Akkurat

Tack för ett trevligt bemötande vid vårt Stockholmsbesök!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Tor H
Skrev om Akkurat

Utbudet av öler är stort och kvalitativt, maten är god, och personalen ser alltid till att man är nöjd. För alla ölfantaster så glöm inte att be om cuvéelistan när ni är på Akkurat: där gömmer sig mängder av fantastisk lagrad öl.

Linnea I och Jakob D gillar detta
Sami V
Skrev om Akkurat

Trevligt och riktigt bra ölutbud. Passar en finsmakare som inte tycker det är så viktigt att få en sittplats. Musslorna är en höjdare

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Josefine G
Skrev om Akkurat

Jättebra mat! Fantastiskt utbud på öl och whisky. Dock trångt och sjukt dålig akustik.

K-P B
Skrev om Akkurat

RIKTIGT, RIKTIGT bra musslor. Rekommenderar även deras Biff Rydberg. Gillar du öl i alla dess former är detta schappet för dig. Eller whiskey. De har finfina provningar och personalen är genuint trevlig.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Peter
Skrev om Akkurat

"This is the PUB". Sveriges bästa.......Alltid trevligt att gå dit. Trevlig personal, bra mat, allt utmärkt.

Peter N
Skrev om Akkurat

Min favoritpub genom tiderna. Varje gång jag är i Sthlm så är ett besök på Akkurat ett måste. Personalen är väldigt kunniga på vad de säljer. Ofta spännande ölet det har på gästkranen. Ofta hittar man öl från så kallade "microbryggerier" som kan ha väldigt spännande öl. Så är man en ölfåne som jag så är ett besök på Akkurat ett måste. Maten är mycket god även om det mest blir musslor för min del när jag är där.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Erik E
Skrev om Akkurat

Utmärkt öl, Fantastiska musslor, kunning personal, och ett bra atmosfär. Om du tycker om öl, speciellt belgisk, gör ett besök.

Emelie J
Skrev om Akkurat

En av Stockholms bästa restaurang när det gäller musslor. Otroligt goda och mycket för pengarna!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Conny E
Skrev om Akkurat

Ett utmärkt ställe att gå till ifall man vill prova på olika whiskey sorter och dom gånger jag har varit där så tycker dom det bara är kul om dom får möjlighet att berätta whiskey sortens historia o lite annat smått o gått. Dock så bör man ha en ide om vad man vill prova och vilken prisklass samt om det ska vara en 4 eller 6cl

Leon
Skrev om Akkurat

I alla storstäder finns det nån bar som har bestämt sig för att servera hundra olika sorters öl. I Stockholm finns Akkurat vid Slussen. Här finns allt ifrån Belgisk specialöl till trappistöl och obskyr stout både i flaska och på fat. Nu är jag inte nån ölsnobb, och klientelet på Akkurat består till största delen av gubbar, men då och då är det faktiskt värt att gå dit för att påminna sig om hur gott öl kan vara. Vad du än gör, beställ inte en "stor stark" bara!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen