Alla möjliga tjänster

Alla möjliga tjänster

www.allamojligatjanster.se
  • Badge2023
4.2

Med vår bas i Kalmar och närvaro i Mörbylånga, Borgholm, Torsås och Nybro, strävar vi efter att erbjuda trygga och prisvärda städlösningar för både privatpersoner och företag. Vår passion ligger i att skapa rena och välkomnande miljöer. Oavsett om du behöver hjälp med hemstädning, företagsstädning, fönsterputsning eller flyttstädning,...

32 omdömen om Alla möjliga tjänster

William L
Skrev om Alla möjliga tjänster

Proffsigt och glatt bemötande. God utförd städning. Hade absolut anlitat dem igen.

Erika L
Skrev om Alla möjliga tjänster

Extremt slarvigt och dåligt. Vi fick göra om hela flyttstädet. Väldigt tråkigt bemötande när vi visade hur dåligt städat det var.. Anlitar dem aldrig igen.

Stefan Q
Skrev om Alla möjliga tjänster

Bra noggrannheten och rätt pris, så nöjd

Hans Ove J
Skrev om Alla möjliga tjänster

Ett Mycket vänligt och tillmötesgående bemötande vid information om deras tjänster samt vid tidsbokning.

Susanne C
Skrev om Alla möjliga tjänster

Snabbt och smidigt. Bra tjänster att erbjuda.

Marianne M
Skrev om Alla möjliga tjänster

Kan bara säga suveränt bra🤗 Bra bemötande ,lever upp till mina förväntningar! Hittade på internet.

Jiri S
Skrev om Alla möjliga tjänster

Mycket nöjd. Håller vad de lovar. Trevliga.

Elisabeth K

Bra och smidigt ! Fina fönster ! Bra bemötande av personal

Cecilia H
Skrev om Alla möjliga tjänster

Flyttstäd som blev ej godkänt av hyresvärden men av hyresgäst då vissa rum i lägenheten ändå skulle målas om.

Jens H
Skrev om Alla möjliga tjänster

Mycket bra bemötande.! Proffsiga! Vi tog in offerter ifrån flertalet olika städfirmor och Alla möjliga tjänster hade det helt klart bästa priset! Snabb kommunikation och flexibla i sin tidsbokning. Vi fick en liten anmärkning efter besiktning av lgh vilket vi personligen inte sett men detta åtgärdades mycket snabbt av företaget! Alla möjliga tjänster rekommenderas med andra ord väldigt starkt!

Anders L
Skrev om Alla möjliga tjänster

Bra bemötande men smuts kvar på spegelskåp toa. Stora skärbrädat i köket ej rengjort, ej heller sil samt botten av diskmaskinen. Tätningslist upptill på kyl o frys ej rengjord. I övrigt helt ok.

Svar från Alla möjliga tjänster

Hej Anders Tack för din feedback det är värdefullt för oss och för vårt kvalitetsarbete. Ni har ju anlitat oss tidigare och varit nöjda, tråkigt att vi inte kunde leva upp till samma nivå den här gången. Det är många moment i en flyttstäd och givetvis ska allt fungera, även de sista detaljerna.

Kjell Och Birgitta B
Skrev om Alla möjliga tjänster

Ung och försynt kvinna som gör ett bra jobb

Ewa B
Skrev om Alla möjliga tjänster

De har varit jättebra, ringde o kolla om det var ok att det tog längre tid. Mycket duktig fönsterputsning. Mycket nöjd. Då det var mycket mer smuts än vanligt

Kerstin K
Skrev om Alla möjliga tjänster

Veckostädning. Damsugning nedre våningen . Avtorkning kök o toalett . Verkligen noggrann och duktig personal. Mycket bra resultat. Hälsar Kerstin

Kjell Och Birgitta B
Skrev om Alla möjliga tjänster

Lätt att komma i kontakt med. Personal i tid tio utlovad tid

Lena P
Skrev om Alla möjliga tjänster

Försenade 40 minuter utan att meddela, sedan fått köra iväg ytterligare 40 minuter då man glömt saker till fönsterputsning trots att detta var uppdraget. Svårt att nå per telefon. Kommer aldrig rekommendera detta företag igen.

Svar från Alla möjliga tjänster

Hej Lena Det är väldigt tråkigt att din upplevelse blev så negativ. Tyvärr hamnade du mellan stolarna i kommunikationen mellan mig och min kollega. Sådant ska givietvis inte hända och jag vill än en gång be om ursäkt för det besvär det orsakade dig. Hoppas att du är nöjd med dina fönster och om du vill ge oss en ny chans nästa gång du behöver fönsterputsning eller någon annan av våra tjänster ska jag ge dig ett förmånligt pris som plåster på såren. Mvh Jessica Rydell

Yvonne G
Skrev om Alla möjliga tjänster

Jag hade beställt flyttstädning och allt fungerade helt perfekt. Mycket noggrant städat och jag kan varmt rekommendera denna tjänst.

Birgitta F
Skrev om Alla möjliga tjänster

Bra men ingen personlig kontakt.

Ronja S
Skrev om Alla möjliga tjänster

Bra bemötande ifrån bokning av städning till slutfört jobb. Kan verkligen rekommendera detta företag om du behöver flyttstädning som det var i mitt fall. Mycket proffsigt utfört arbete.

Anna T
Skrev om Alla möjliga tjänster

Mycket bra företag som ser kundens behov och ställer upp i alla lägen!

Boel L
Skrev om Alla möjliga tjänster

Kontakten med AMT fungerar mycket bra, vi har fått svar snabbt vid önskan om att byta städdag etc. Städningen fungerar tillfredsställande och det är roligt att hjälpa unga till ett jobb.

Anna K
Skrev om Alla möjliga tjänster

Blev hyfsat bra resultat men svårputsade fönster som putsaren inte vågade öppna igen fast det behövdes lite.

Jan N

Bra städning Lätt att få kontakt Utfördetvi beställt

Ingrid B
Skrev om Alla möjliga tjänster

Har nog inte haft riktigt klart för mig förutsättningararna; skulle vilja repetera det, Kvaliteten skiljer i viss mån på vem eller vilka som kommer! Mycket bra de senaste gångerna.

Marianne M
Skrev om Alla möjliga tjänster

Har bara gott att säga om dem😄 Jobbet blir bra gjort,punktliga,lätt att komma överens 🌸

Mattias P
Skrev om Alla möjliga tjänster

Jag är nöjd med den flyttstädning som de gjorde.

Barbro K
Skrev om Alla möjliga tjänster

Kommer i tid och utför jobbet korrekt. Trevliga och noggranna. Bra priser. Väldigt duktiga på fönsterputsning

Kim J
Skrev om Alla möjliga tjänster

Professionella, vänliga, noggrant arbete. Det skedde en olycka men som Jessica på ett ansvarsfullt och effektivt tog hand om.

Lars Och Ingrid B
Skrev om Alla möjliga tjänster

Bra bemötande, mycket bra städning och snabb gräsklippning.. Rekommenderas starkt.

Kjell N
Skrev om Alla möjliga tjänster

Tycker att det mesta har fungerat bra

Linda F
Skrev om Alla möjliga tjänster

Alltid god service, tillgängliga och lösningsfokuserade.

Johanna C
Skrev om Alla möjliga tjänster

Vi är supernöjda med Alla möjliga tjänster och rekommenderar dem till alla :):) !