Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Älvsjö Älvsjöverksta'n AB

Älvsjöverksta'n AB

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM
Jeab Bil & Motor AB
Lotta A:
Kan varmt rekommendera detta företag. Fick en bra service med en genomgång vad som behövdes göras på bilen inför en tänkt försäljning. Eft...

Försäljare av begagnade bilar nära Älvsjöverksta'n AB:

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Få professionell hjälp med försäljningen av din bil! Läs mer ›
Tatjana M:
Jag har köpt en bil hos svenska motorkompaniet. Personalen är jättetrevlig och hjälpsam.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Mikael B:
Skönt att slippa sälja bilen själv. Bara köra dit så ordnar de resten. Det som drar ner betyget är att de redan bestämt sig för vilket pris ...

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Magnus O:
Väldigt smidigt och enkelt. Jag va då en sådan där jobbig kund med lite svårt att bestämma mig men dom hanterade det väldigt bra tycker jag....

Instrumentvägen 13, Hägersten
Välkomna! Läs mer ›
Anne S:
Trevligt bemötande av personal! Köpet gick smidigt och jag återkommer gärna.

Läs vad 3 kunder tycker om Älvsjöverksta'n AB

• Annie
    Annie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Dåligt bemötande, dålig service, bilen gick sämre efter avslutat arbete och riktigt dålig attityd! verkar vanligt inom just mekonomen verkstäder tyvärr
  • Eddie
    Eddie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Andreas R måste vara ett troll som gillar att skriva påhittade kommentarer.
    Har själv bara bra erfarenheter från Älvsjöverkstan AB.
    Väldigt duktig personal och bilen har blivit väldigt bra behandlad.
    Har bytt bensinpump, alla bromsbelägg, fått handsbromsen spänd och fått bilen servad. Väldigt bra och seriöst företag! Rekommenderas starkt!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Älvsjöverkstan gjorde service på min Toyota Avensis och hällde motorolja i växellådan och den har nu skurit ihop, på en bil som är 4 år gammal och gått 8000 mil! Tack för den.
    En kompis lämnade in bilden där för byta av handbroms och när han fick tillbaks den så satt vajjern slappare än innan... bra jobbat. En annan lämnade in bilen för hjulbyte och fick låsmuttern söndervriden och det gick inte att ta bort däcket... Som ni förstår ska ni undvika dessa skojare!

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö