Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Älvsjö Älvsjöverksta'n AB

Älvsjöverksta'n AB

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM
Jeab Bil & Motor AB
Bengt S:
Jag har anlitat Jeab Bil sedan 1988 med reparation och service på mina tre Volvo bilar.Reparationer och service har utförts till min fulla b...

Försäljare av begagnade bilar nära Älvsjöverksta'n AB:

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Få professionell hjälp med försäljningen av din bil! Läs mer ›
Simon E:
Riktigt seriöst och bra företag med personal som gör det yttersta för att få både kunden och köparen nöjd! Fick hjälp av en mycket kunnig/...

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Måns F:
Mycket smidigt och tydligt utan dolda kostnader eller avdrag på försäljningspriset

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Jalil J:
Bästa bilförsäljning det gick snabbt att sälja bilen väldigt nöjd med service

Instrumentvägen 13, Hägersten
Välkomna! Läs mer ›
Sasza A:
5/5, väldigt proffsiga och trevliga. Lovade att ordna en antenn som hade fått säljstopp - löste det. Lovade att åtgärda ett fel som uppkom i...

Läs vad 3 kunder tycker om Älvsjöverksta'n AB

• Annie
    Annie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Dåligt bemötande, dålig service, bilen gick sämre efter avslutat arbete och riktigt dålig attityd! verkar vanligt inom just mekonomen verkstäder tyvärr
  • Eddie
    Eddie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Andreas R måste vara ett troll som gillar att skriva påhittade kommentarer.
    Har själv bara bra erfarenheter från Älvsjöverkstan AB.
    Väldigt duktig personal och bilen har blivit väldigt bra behandlad.
    Har bytt bensinpump, alla bromsbelägg, fått handsbromsen spänd och fått bilen servad. Väldigt bra och seriöst företag! Rekommenderas starkt!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Älvsjöverkstan gjorde service på min Toyota Avensis och hällde motorolja i växellådan och den har nu skurit ihop, på en bil som är 4 år gammal och gått 8000 mil! Tack för den.
    En kompis lämnade in bilden där för byta av handbroms och när han fick tillbaks den så satt vajjern slappare än innan... bra jobbat. En annan lämnade in bilen för hjulbyte och fick låsmuttern söndervriden och det gick inte att ta bort däcket... Som ni förstår ska ni undvika dessa skojare!

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö