Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Älvsjö Älvsjöverksta'n AB

Älvsjöverksta'n AB

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Vendelsövägen 53, 13644, HANDEN
Haninge Bilpark
Robert L:
Proffsigt och trevligt bemötande. Lätta att ha och göra med

Försäljare av begagnade bilar nära Älvsjöverksta'n AB:

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Tjänsten “Vi säljer bilen åt dig!” är en mycket uppskattad tjänst för både föret... Läs mer ›
Niklas R:
Bra service och snabb affär. Bra recobditionering.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Martin W:
Mycket nöjd med en bra affär.

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Adnan J:
Bilenia sold my car in a very short time with a professionsl attitude. They took care of everything from the very beginning, preparing the c...

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Margareta S:
Trevliga hjälpsamma killar. Hade vissa problem med bilen. Åkte tillbaka o fick hjälp på en gång. Kan verkligen rekommendera Car Selektion. ...

Läs vad 3 kunder tycker om Älvsjöverksta'n AB

• Annie
    Annie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Dåligt bemötande, dålig service, bilen gick sämre efter avslutat arbete och riktigt dålig attityd! verkar vanligt inom just mekonomen verkstäder tyvärr
  • Eddie
    Eddie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Andreas R måste vara ett troll som gillar att skriva påhittade kommentarer.
    Har själv bara bra erfarenheter från Älvsjöverkstan AB.
    Väldigt duktig personal och bilen har blivit väldigt bra behandlad.
    Har bytt bensinpump, alla bromsbelägg, fått handsbromsen spänd och fått bilen servad. Väldigt bra och seriöst företag! Rekommenderas starkt!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Älvsjöverkstan gjorde service på min Toyota Avensis och hällde motorolja i växellådan och den har nu skurit ihop, på en bil som är 4 år gammal och gått 8000 mil! Tack för den.
    En kompis lämnade in bilden där för byta av handbroms och när han fick tillbaks den så satt vajjern slappare än innan... bra jobbat. En annan lämnade in bilen för hjulbyte och fick låsmuttern söndervriden och det gick inte att ta bort däcket... Som ni förstår ska ni undvika dessa skojare!

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö