Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Älvsjö Älvsjöverksta'n AB

Älvsjöverksta'n AB

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Murmästarvägen 29, 12735, SKÄRHOLMEN
Torvalla Bil Sätra
Johan S:
Personlig och nära. Mötet med deras personal känns väldigt familjär och varm.

Försäljare av begagnade bilar nära Älvsjöverksta'n AB:

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Få professionell hjälp med försäljningen av din bil! Läs mer ›
Katherine W:
Mycket bra bemötande av kunnig personal.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Åke S:
Synnerligen trevligt bemötande vad gäller de två personer vi hade kontakt med. Professionell hantering av hela ärendet med försäljning av vå...

Vretensborgsvägen 5, Hägersten
Välkommen till oss på Bilenia! Sveriges mest prisvänliga biltvätt med all tvätts... Läs mer ›
Lillan B:
Jag hade haft en fruktansvärt dag men när jag kom in till Bilenia fick jag en väldigt bra bemötande trots att jag var tjurig. Dem bjöd på ka...

Västberga Allé 1, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Jakob L:
Bilenia sålde min bil till ett fantastiskt bra pris och snabbt gick det. Goda hälsingar Jakob

Läs vad 3 kunder tycker om Älvsjöverksta'n AB

• Annie
    Annie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Dåligt bemötande, dålig service, bilen gick sämre efter avslutat arbete och riktigt dålig attityd! verkar vanligt inom just mekonomen verkstäder tyvärr
  • Eddie
    Eddie skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Andreas R måste vara ett troll som gillar att skriva påhittade kommentarer.
    Har själv bara bra erfarenheter från Älvsjöverkstan AB.
    Väldigt duktig personal och bilen har blivit väldigt bra behandlad.
    Har bytt bensinpump, alla bromsbelägg, fått handsbromsen spänd och fått bilen servad. Väldigt bra och seriöst företag! Rekommenderas starkt!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Älvsjöverksta'n AB
    Älvsjöverkstan gjorde service på min Toyota Avensis och hällde motorolja i växellådan och den har nu skurit ihop, på en bil som är 4 år gammal och gått 8000 mil! Tack för den.
    En kompis lämnade in bilden där för byta av handbroms och när han fick tillbaks den så satt vajjern slappare än innan... bra jobbat. En annan lämnade in bilen för hjulbyte och fick låsmuttern söndervriden och det gick inte att ta bort däcket... Som ni förstår ska ni undvika dessa skojare!

Varuvägen 14, 125 30 Älvsjö