AQUAVIT Grill & Raw Bar

AQUAVIT Grill & Raw Bar

Ring 08-676 98 50 www.clarionsign.se
3.5

Aquavit Grill & Raw Bar är en skandinavisk restaurang från New York. Här möter skandinaviska smaker Manhattans puls, mat med enkel elegans; lunch, brunch och middag, DJ och after work. Öppet alla dagar.

2 omdömen om AQUAVIT Grill & Raw Bar

Per P
Skrev om AQUAVIT Grill & Raw Bar

Baren är riktigt bra. Bartendern Cameron, som egentligen heter Joakim, kan göra en fruktansvärt bra egeninspirerad "Gurkatini". Gillar du syrliga drinkar - testa! Har en väldigt god lammrätt på menyn!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Tobias H
Skrev om AQUAVIT Grill & Raw Bar

Igår hade jag äntligen tid att med en polare få testa om aquavit lever upp till mina förväntningar. Det började klart lovande med en god kickstart (eller kanske man skall säga amis): majssoppa toppad med en chorizoolja ... samt ett trevligt bemötande. Inte blev det hela sämre av att en jazz-trio lirade störtsköna jazzvarianter av populärmusik. Men sen blev det tvärstopp: 1) Vi väntade 20 minuter på vår första öl trots att vi dessutom påminde om denna. 2) En fråga om att få låna ett eluttag glömdes bort. ...