Arigato AB

Hammarby Allé 7, 120 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Arigato AB

• Lisa E
    Lisa E skrev om Arigato AB
    - Personal som inte är serviceinriktad! De är inte speciellt trevliga på arigato sushi.

- misosoppa ingår inte i maten trotts att jag betalde (vad jag minns) 110kr för sushin vilket är ett STORT MINUS då man ändå betalat mer än 100kr.

- På alla andra ställen jag ätit på har soppa ingått till sushi. Det här är det första stället där misosoppa inte ingår.

Jag kommer aldrig att gå tillbaka till detta dåliga ställe eftersom att misosoppan är viktig för mig samt att personalen är serviceminded! Läs mer
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Arigato AB
    Tycker att flera sushiställen har börjat komma upp till en viss fräschhetsnivå. Jag anser inte Arigato sticka ut från den klungan med något out of the ordinary. Så det blir en standard trea för deras jämna och goda kvalitet. Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Arigato AB
    God mat men mycket folk! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Arigato AB
    Var här under en lunch fullt med folk men ändå så var servitörerna snabba att se om man ville ha nytt vatten och väldigt trevliga. Åt tyvärr inte sushin utan tog kyckling och ris som var helt ok. Jätte trevlig inredning synd att jag inte har vart här förrut fast jag har sprungit på Vasagatan x-antal ggr. Men nästa gång blir det sushin som ska provas på :-) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Ylva K Ylva K tycker:
“Trevlig personal, god och lago...” Läs mer
4.6 i betyg av 1951 omdömen
4.0 i betyg av 2054 omdömen