Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Attacha Film AB

Attacha Film AB

Skeppargatan 60, 114 59 Stockholm — Visa karta

Charmig italiensk restaurang med det där lilla extra. God service kombinerad med utsökt mat kan aldrig sitta fel!
Bockholmen, 17078, SOLNA

Restauranger nära Attacha Film AB:

Nybrogatan 42, Stockholm
Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang p... Läs mer ›
Eva R:
Jättetrevligt och bra service, gott dessutom😊

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Mimmi H:
Mysiga lokaler, GRYMT trevlig personal! Kockarna får öva lite mer på tomtegröten bara. Gör dom det så får restaurangen MVG!

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Linda L:
Tyvärr inte så nöjd. Det tog alldeles för lång tid för maten att komma plus att jag frågade specifikt om en del i maträtten och fick ett sva...

Skeppargatan 16, STOCKHOLM
Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska... Läs mer ›
Johan V:
Mycket god mat, trevligt bemötande genom hela besöket och en bra service. Precis som man vill att det ska vara. Dessutom mycket prisvärt.

Läs vad 10 kunder tycker om Attacha Film AB

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Attacha Film AB
    Kliv in, sätt dig, beställ och njut. Vad du än äter är allt gott, genuint och italienskt. Pizzan är att rekomendera, stans bästa. Personalen är väldigt välkomnande. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Attacha Film AB
    Finns det någon varmare/mysigare restaurang i Stockholm? Delláttore har den godaste pizzan i Stockholm men det som gör att de sticker ut från alla andra restauranger är att personalen är helt underbar! Den värme och genuina omtanke som de visar trodde jag inte man kunde hitta på Östermalm. Att det sedan är prisvärt rent utsagt lite för billigt, är aldrig fel! Stort tack för att ni tog hand om mig och min familj i fredags! Ni alla förkänner en stor kram! Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Attacha Film AB
    Nu var det ett tag sen jag var och åt på Dell-attore men jag minns att deras pizza var väldigt fräsch och god, att personalen var trevlig och att det var mysigt inne i restaurangen! Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Attacha Film AB
    Mysig atmosfär och oslagbara pizzor! Priserna rimliga. Kan vara svårt att få ett bord. Läs mer
  • Tina W
    Tina W skrev om Attacha Film AB
    Goda, goda pizzor (Kanske stans bästa?) och alltid bra bemötande. Skön inredning. Rekommenderar definitivt ett besök. Läs mer
  • kicke s
    kicke s skrev om Attacha Film AB
    Sthlms BÄSTA pizzeria e så korad, alla kategorier!
    Rättigheter är dessutom plus i kanten!
    /BenchmarkarN Läs mer
  • Wille
    Wille skrev om Attacha Film AB
    De måste ha en femma i pizza, helt övergrym och trevlig personal, en genuin familj som älskar maten och gästerna! GÅ DIT!!!! Billigt dessutom. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Attacha Film AB
    Stans bästa pizza! Att föredra framför alla dessa Ciao Ciao. Spana in thepizzamaker himself, ett orginal! Enjoy. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Attacha Film AB
    Har länge legat högt på östermalmsbornas topplista för sin kombination av stämning och exklusivare pizzor. Har hört från säker källa att även folk från Gärdet promenerar hit som omväxling, och någon åkte bil ända från Lidingö för en hämtpizza av speciell sort. Då gör de ju något rätt.. Läs mer
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Attacha Film AB
    Denna restaurang är min pojkväns stammishak, så jag var ju tvungen och kolla varför han gick hit så ofta. Stället är väldigt litet och intimt men jättemysigt. Dell'attore betyder ju skådespelaren på italienska vilket återspeglar sig i inredningen. Alla väggar är täckta med foton. Maten är väl värd den lilla trippen! Dom har något som heter pizzarullar som jag har hört tog dom till en andra plats i PIZZA-SM! Ett extra plus är hur dom tillagar sin lasagne så att alla alla biprodukter försvinner ur köttet! Om du inte känner dig omhändertagen av personalen här, ring mig! Dom har fattat att en restaurang inte går bra om man inte har en kombo av god mat och hög service. Läs mer

Skeppargatan 60, 114 59 Stockholm