Autoagenten

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal — Visa karta

Välkommen till oss på Autoagenten!

Vi är en ordningsam bilhandlare i Stockholm. Med kreditvärdighet AA och som en av Trafikstyrelsen godkända bilhandlare vet du att en bil köpt hos oss är ställd i trafik och försäkrad när du kör härifrån. Vårt mål är att du ska göra en trygg bilaffär. Vi har över 30 års erfarenhet i branschen och vi har arbetat inom alla områden från verkstad till försäljning, uthyrning och import av fordon. I vårt sortiment finner du fina bilar till rätt pris.
Mån-Tor: 11:00-18:00
Fre: 11:00-15:00
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Autoagenten

• Wael M
    Wael M skrev om Autoagenten
    Great thanks for wonderful reception and good treatment , it's amazing car and I am very happy to own it .
  • Conny O
    Conny O skrev om Autoagenten
    Ett företag som står på tå för sina kunder!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Autoagenten
    Autoagenten gav mig en bra affär utav alternativ med utmätkt resultat.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Autoagenten
    Gott. Köpte bil. Rikard var trevlig men besviken på att det var stenskott på framifrån vilket inte syntes i regn o ruskväder
    Katarinaringels@yahoo.se
  • Nana Osei K
    Nana Osei K skrev om Autoagenten
    Vi var mycket trevligt med tjänsten
  • Sevim  D
    Sevim D skrev om Autoagenten
    Supertack Richard för perfekta bilen jag hittade hos dig efter mina önskemål och ett fantastiskt bemötande! Jag har redan rekommenderat er.

/Sevim
  • Ahmad  R
    Ahmad  R skrev om Autoagenten
    Det var jätte bra upplevelse och trevliga personal.
  • Kimia E
    Kimia E skrev om Autoagenten
    Autoagenten gör bilköpet till en trygg och rolig händelse. Kunskap och service på hög nivå genom hela processen. Även efter vårt bilköp, för 2 år sedan, fick vi superb hjälp. Nu när vi ska köpa bil igen finns det inte en tanke på att vända sig någon annanstans. Autoagenten får våra varmaste och bästa rekommendationer!
  • Ivo  T
    Ivo  T skrev om Autoagenten
    Mycket bra bemötande och kommunikation med Richard. Köpte bil till ett vettigt pris och även om ett mindre problem uppstod några veckor efter, så var det bara att ta kontakt och allt fixades på garantin. Rekommenderas!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Autoagenten
    Väldigt trevlig personal som vi upplevde genuint lyssnar på oss och våra behov. Önskar det fanns fler sådana. Självklart väl ifall det blir bilköp i framtiden.
  • Berit O
    Berit O skrev om Autoagenten
    Bra personal och service i samband med försäljning av min bil.
  • Ann-louise N
    Ann-louise N skrev om Autoagenten
    Ett mycket gott bemötande, trevlig säljare.
  • Per-erik K
    Per-erik K skrev om Autoagenten
    Funkade enkelt och smidigt, allt man sade har hållit. Dessvärre var bilen rätt dammig så vi missade några märken i karossen som dök upp när bilen tvättades.
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Autoagenten
    Mitt absolut bästa bilköp någonsin , jag fick svar på alla mina frågor och kom hem med en jättefin kia , autoagenten rekommenderas starkt 🖒🖒
  • Therése S
    Therése S skrev om Autoagenten
    Kunnigt, professionellt och trevligt bemötande av Richard!
    Väldigt nöjd med köpet och kommer definitivt rekommendera Autoagenten till vänner och bekanta.
  • Mats P
    Mats P skrev om Autoagenten
    Mycket trevligt bemötande av Richard. Affären kändes trygg rakt igenom. Från initiala mailkonversationer till färdig kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Autoagenten.
  • Mattias
    Mattias skrev om Autoagenten
    När man letat länge efter just "den bilen" och hittar den på Autoagenten blev jag glad, när man sedan kommer ut på plats där Richard möter upp och går igenom allt om bilen inser man att man hittat rätt... Både rätt bil och rätt företag!
    Tryggt bilköp med bra garantier, kommer i framtiden få köpa och sälja alla mina bilar!
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Autoagenten
    Suverän service och jag kan verkligen rekommendera Autoagenten!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Autoagenten
    Proffsigt bemötande och god service. Kommer att återvända till Autoagenten även vid nästa bilaffär!
  • Micke H
    Micke H skrev om Autoagenten
    Jag har köpt två stycken bilar från det här företaget var av den senaste för några månader sedan. Bilen funkar utmärkt och jag kan verkligen varmt rekommenderar detta företag till andra!
  • Niklas
    Niklas skrev om Autoagenten
    Har köpt en Volvo från detta företag.
    Allt gick bra och Richard var trevlig och kopplade upp min telefon vid leverans.
    Har inget alls att klaga på då bilen var i det skick som kommunicerat.
    Detta är viktigt då affären gjordes upp på distans.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Autoagenten
    Mycket bra service !
    Har letat bil länge, och Rickard på Autoagenten köpte in min gamla bil när jag hade hittat den jag sökte hos han. Kan starkt Rekommendera
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Autoagenten
    Jo, supertrevlig säljare när allt går bra…
    Jag köpte en Volvo V70 bi-fuel från 2007 i december 2013. Gasdriften slutade att fungera i mars 2014. Först tillfälliga problem vid gasdrift, sedan helt omöjlig att köra på gas. Jag bekostade själv en felsökning som konstaterade problemet och reklamerade bilen till Autoagenten i april. Bilen har nu fått körförbud pga samma fel och Autoagenten vägrar ta något ansvar för felet trots konsumentköpslagens sexmånadersregel.
    Jag har nu anmält Autoagenten till Allmänna reklamationsnämnden.
    Så, en mycket tråkig upplevelse i vårt fall.

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal