Babylon

2.3

3 omdömen om Babylon

Kristine H
Skrev om Babylon

Avhysa ammande mödrar? Skäms!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Daniel N
Skrev om Babylon

Var där igår, och jag kan säga att personalen var otroligt dryg. Beställde en thé, varpå servitrisen slarvigt fyllde ett filter och körde ner det i glaset, som genast fylldes till bredden med sump. Jag frågade om hon kunde sila ut det, varpå hon tog upp en likadan sked som jag hade fått med i glaset och sade 'varsågod'. Jag sätter mig ned och börjar pilla sumpet ur glaset då jag efter ett par minuter inser hur löjligt det är att ha betalat 30 spänn för detta, så jag återvänder till baren och frågar om jag kan få köpa...

Emilie L
Skrev om Babylon

Så fort solensstrålar börjar värma upp Stockholm slår Babylon upp dörrarna vid Medborgarplatsen och Björns trädgård. Underbart hak som har samma ägare som Indigo lite längre upp på Götgatan. En solig dag är det härligt trång, men vad gör det när solen skiner och man är ute. Bra mat och goda drinkar, vad mer behöver man!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen