Ballbreaker Kungsholmen AB

Ballbreaker Kungsholmen AB

Call 070-438 84 49 www.ballbreaker.se
3.6

About company

Välkommen till Ballbreaker! Vill du utmana dina vänner, familj eller kanske dina kollegor på bowling eller fartfylld racing? Detta en del av allt du kan aktivera dig med hos oss på Ballbreaker. Förutom detta så erbjuder vi biljard, bilbana, VR, dart, fotboll, golf, shuffleboard och jakt. Vill du toppa din kväll med gott käk...

9 omdömen om Ballbreaker Kungsholmen AB

Lars D
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Bra! Roligt! Det bästa är att man kan vara många!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Team T

Finns inte längre

Lina W
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Har varit med jobbet på firmafest här. Väldigt bra ställe för sådant. Vi spela bowling, körde bilar m.m. Kul. Men det bästa var maten!! Blev verkligen förvånad att det var så bra mat. Åt ankbröst och det var så himla gott. Verkligen att rekommendera!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Johan Fredrik L
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Riktigt usel mat, åt dagens lunch idag som var riktigt dåligt tillagad, käkade julbord här för ett år sen, det var rätt mediokert men de serverar grymt goda hamburgare på kvällen samt alla aktiviteter man kan ägna sig åt drar upp totalbetyget..men undvik och ät här om ni inte väljer hamburgaren..

Andeas G
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Maten var kalasbra. Lokalen är ljus och läcker samt personalen mycket trevliga.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
fredrik D
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

skulle aldrig åka dit igen eller rekomendera stället,Vi åt julbord där, maten + servicen var usel.

Jonathan R
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Mycket roligt helgnöje. Varför inte börja kvällen här med några öl för att sen bege sig vidare? Trevlig personal men stället får en 4 då det ibland kan vara för mycket folk i kö till aktiviteterna.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Damian G
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

På Ballbreaker kan man njuta av högklassig mat och därefter ha kul. Hela stället är stort och ballbreakers personal är väldigt serviceminded. Ska du ha kul med arbetskamraterna, kompisarna eller anordna någon kickoff så är Ballbreaker det rätta stället. Man kan bowla, spela olika simulatorspel och köra bilbana. Vill man bara ta det lugnt och kolla på sport i bardelen funkar även detta utmärkt.

Elina E
Wrote about Ballbreaker Kungsholmen AB

Kanonbra lokaler för antingen firmakonferenser, möhippor eller bara om gänget ska ha kul. Ballbreaker har ett stort utbud av såväl mat och dryck som bowlingbanor och andra spel som kan roa en hel kväll. Lokalen är stor och bowlingbanorna var kanonbra. Var dock ute i god tid, Ballbreaker är väldsigt populärt, så boka en bra tid innan.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen