Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Ballbreaker Kungsholmen AB

Ballbreaker Kungsholmen AB

Lindhagensgatan 114, 112 51 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Ballbreaker!

Vill du utmana dina vänner, familj eller kanske dina kollegor på bowling eller fartfylld racing? Detta en del av allt du kan aktivera dig med hos oss på Ballbreaker. Förutom detta så erbjuder vi biljard, bilbana, VR, dart, fotboll, golf, shuffleboard och jakt. Vill du toppa din kväll med gott käk och en och annan trevlig dryck så går detta lika bra. Om du börjar eller avslutar kvällen här är helt upp till dig.

För att få veta mer om våra olika aktivitetspaket är du välkommen att besöka vår hemsida för mer info. Läs även våra tidigare kunders åsikter om deras upplevelser hos oss på Ballbreaker.
Mån-Tis: 11:00-23:00

Team T skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Finns inte längre Läs mer
  • Lina W
    Lina W skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Har varit med jobbet på firmafest här. Väldigt bra ställe för sådant. Vi spela bowling, körde bilar m.m. Kul. Men det bästa var maten!! Blev verkligen förvånad att det var så bra mat. Åt ankbröst och det var så himla gott. Verkligen att rekommendera!! Läs mer
  • Johan l
    Johan l skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Riktigt usel mat, åt dagens lunch idag som var riktigt dåligt tillagad, käkade julbord här för ett år sen, det var rätt mediokert men de serverar grymt goda hamburgare på kvällen samt alla aktiviteter man kan ägna sig åt drar upp totalbetyget..men undvik och ät här om ni inte väljer hamburgaren.. Läs mer
  • Andeas G skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Maten var kalasbra. Lokalen är ljus och läcker samt personalen mycket trevliga. Läs mer
  • fredrik D skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    skulle aldrig åka dit igen eller rekomendera stället,Vi åt julbord där, maten + servicen var usel. Läs mer
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Mycket roligt helgnöje. Varför inte börja kvällen här med några öl för att sen bege sig vidare?
    Trevlig personal men stället får en 4 då det ibland kan vara för mycket folk i kö till aktiviteterna. Läs mer
  • Damian G
    Damian G skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    På Ballbreaker kan man njuta av högklassig mat och därefter ha kul. Hela stället är stort och ballbreakers personal är väldigt serviceminded. Ska du ha kul med arbetskamraterna, kompisarna eller anordna någon kickoff så är Ballbreaker det rätta stället. Man kan bowla, spela olika simulatorspel och köra bilbana. Vill man bara ta det lugnt och kolla på sport i bardelen funkar även detta utmärkt. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Kanonbra lokaler för antingen firmakonferenser, möhippor eller bara om gänget ska ha kul. Ballbreaker har ett stort utbud av såväl mat och dryck som bowlingbanor och andra spel som kan roa en hel kväll. Lokalen är stor och bowlingbanorna var kanonbra. Var dock ute i god tid, Ballbreaker är väldsigt populärt, så boka en bra tid innan. Läs mer

Lindhagensgatan 114, 112 51 Stockholm