Ballbreaker Kungsholmen AB

Lindhagensgatan 114, 112 51 Stockholm — Visa karta

3.6 i betyg av av 9 omdömen
Välkommen till Ballbreaker!

Vill du utmana dina vänner, familj eller kanske dina kollegor på bowling eller fartfylld racing? Detta en del av allt du kan aktivera dig med hos oss på Ballbreaker. Förutom detta så erbjuder vi biljard, bilbana, VR, dart, fotboll, golf, shuffleboard och jakt. Vill du toppa din kväll med gott käk och en och annan trevlig dryck så går detta lika bra. Om du börjar eller avslutar kvällen här är helt upp till dig.

För att få veta mer om våra olika aktivitetspaket är du välkommen att besöka vår hemsida för mer info. Läs även våra tidigare kunders åsikter om deras upplevelser hos oss på Ballbreaker.
Öppet just nu

Bra! Roligt! Det bästa är att man kan vara många! Läs mer
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 5673 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Första besöket på Bockholmen. Blev rekomenderad att prova Julbordet. Väldigt trevlig atmosfär, fin dukning & god mat! Trevlig personal."
    Jessica H
  • Team T

2011-06-15

Team T skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Finns inte längre Läs mer
  • Lina W

2010-07-27

Lina W skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Har varit med jobbet på firmafest här. Väldigt bra ställe för sådant. Vi spela bowling, körde bilar m.m. Kul. Men det bästa var maten!! Blev verkligen förvånad att det var så bra mat. Åt ankbröst och det var så himla gott. Verkligen att rekommendera!! Läs mer
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5469 omdömen
    fiveYearsBadge
    "All mat var riktigt god, både förrätten, drinkarna och varmrätten. Bra priser & portionsstorlek. Servicen var inte klockren då vi fick sitt"
    Alexzandra A
  • Johan l

2009-12-18

Johan l skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Riktigt usel mat, åt dagens lunch idag som var riktigt dåligt tillagad, käkade julbord här för ett år sen, det var rätt mediokert men de serverar grymt goda hamburgare på kvällen samt alla aktiviteter man kan ägna sig åt drar upp totalbetyget..men undvik och ät här om ni inte väljer hamburgaren.. Läs mer
  • 2009-02-25

Andeas G skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Maten var kalasbra. Lokalen är ljus och läcker samt personalen mycket trevliga. Läs mer
    Golden Hits
    4.3 / 5 i betyg — 1621 omdömen
    Badge2020
    "Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde sitt bästa för att al"
    Anna Alexandra Elina G
  • 2008-11-30

fredrik D skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    skulle aldrig åka dit igen eller rekomendera stället,Vi åt julbord där, maten + servicen var usel. Läs mer
  • Jonathan R

2008-08-05

Jonathan R skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Mycket roligt helgnöje. Varför inte börja kvällen här med några öl för att sen bege sig vidare?
    Trevlig personal men stället får en 4 då det ibland kan vara för mycket folk i kö till aktiviteterna. Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 2946 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig meny men som inte riktigt levde upp till förväntningarna. Alltför salta pommes som serverades utan bestick/sked kan liknas mera vid"
  • Damian G

2008-02-15

Damian G skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    På Ballbreaker kan man njuta av högklassig mat och därefter ha kul. Hela stället är stort och ballbreakers personal är väldigt serviceminded. Ska du ha kul med arbetskamraterna, kompisarna eller anordna någon kickoff så är Ballbreaker det rätta stället. Man kan bowla, spela olika simulatorspel och köra bilbana. Vill man bara ta det lugnt och kolla på sport i bardelen funkar även detta utmärkt. Läs mer
  • Elina E

2008-01-12

Elina E skrev om Ballbreaker Kungsholmen AB
    Kanonbra lokaler för antingen firmakonferenser, möhippor eller bara om gänget ska ha kul. Ballbreaker har ett stort utbud av såväl mat och dryck som bowlingbanor och andra spel som kan roa en hel kväll. Lokalen är stor och bowlingbanorna var kanonbra. Var dock ute i god tid, Ballbreaker är väldsigt populärt, så boka en bra tid innan. Läs mer
    Djurgårdsbrunn
    4.1 / 5 i betyg — 5783 omdömen
    Badge2019
    "Brunch, fin mat fräscht upplagt.Saknade dock någon juice och frukt. Hovmästaren var korrekt men inte direkt charmig. Vår servitris var jät"

Bästa Restaurangerna nära Ballbreaker Kungsholmen AB:

Helena L Helena L tycker: