Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Restaurang Stockholm-Beijing HB

Restaurang Stockholm-Beijing HB

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm — Visa karta

Man behöver inte resa så särskilt långt för att få njuta av österländska delikatesser. Det räcker med att ta sig till Kungsgatan, mitt i stan. Här ligger Bamboo Palace och här äter man både kinesiskt och japanskt.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Ann-mari J:
Mycket bra service och utmärkt mat. Mycket prisvärt!

Restauranger nära Restaurang Stockholm-Beijing HB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Lena G:
Väldigt trevlig och service minded personal på alla sätt och vis. Läget är fantastiskt, centralt ochnära till de vi hade tänkt vi skulle öra...

Regeringsgatan 70, Stockholm
Mahitha P:
It was good. Good food. The experience was ok. wine was not that great.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Yasemin B:
Vi har precis haft våran bröllopsfest hos Två Grabbar och Kök, och vi är supernöjda med allt. Från början till slut så har Christian hjälpt ...

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Göran S:
Trevligt bemötande.Maten var mycket bra.Valet av vin utmärkt.Sammanfattningsvis ett ställe jag gärna rekommenderar mina vänner till.

Läs vad 6 kunder tycker om Restaurang Stockholm-Beijing HB

• Johan K
    Johan K skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    Synd att renoveringen gjorde hela Bamboo Place till en skolmatsal när det gäller akustiken. Bufféområdet är minimalt och inte anpassat för den mängd folk dem har.
  • d
    d skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    riktigt bra mat och service, nu har de byggt om hela matsalen till en modern asiatisk restaurang så den riktiga känslan finns inte längre.
    De har även gjort plats för Teppanyaki (väldigt basic) och det höjer betyget ytterliggare.
  • Robert
    Robert skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    Stabil buffé som inte höjer sig över mängden av asiatiska bufféer. Ibland riktigt god glass vilket höjer betyget något. Du lär varken bli besviken eller upphetsad av maten.
  • johan s
    johan s skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    Bamboo Palace har alltid varit en av mina favoriter. Schysst buffé och trevlig personal. Centralt läge och fin inredning
  • Damian G
    Damian G skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    Här kan man äta väldigt god mat både lunchtid och middagstid. Sushin är riktigt fräsch och god då den serveras på fat med lock på. Deras andra rätter är också väldigt goda, finns inget att klaga över. Personalen är trevlig och hjälpsam. Så ät en lunch eller middag här nästa gång du är i stan.
  • Elina E
    Elina E skrev om Restaurang Stockholm-Beijing HB
    Otroligt bra mat och extremt god sushi. Sushin görs av en kock på plats och sedan läggs de i par om 2 på små fat med lock för att hållas fräscha tills du tar dem. Restaurangen har ett gott utbud av olika sushi-sorter och även buffé-bordet med asiatisk mat är riktigt god.
    Lokalen är mysig och personalen alltid trevlig.
    Restaurangen har dessutom en glassbuffét med ca 10 olika sorters glass som du kan äta efter maten.
    Rekommenderas absolut av mig!

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm