Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Barbeque Steakhouse & Bar

Barbeque Steakhouse & Bar

Kungsgatan 54, 111 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Barbeque Steakhouse & Bar

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Barbeque Steakhouse & Bar
    Idag åt jag en hamburgare och tog några öl på Barbeque Steakhouse & Bar på Hantverkargatan 26. Maten och drycken var bra. Däremot fick jag inte afterwork-priset på ölen. Servitrisen sa att det enbart gällde Falcon och att det stod skrivet på griffeltavlorna utanför restaurangen, men det stod varken där eller på informationen vid borden i restaurangen. Det tycker jag är vilseledande marknadsföring. Jag röstar med fötterna och låter bli att komma tillbaka. Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Barbeque Steakhouse & Bar
    Jag tog mig en Söndagspromenad downtown igår och efter cirka tre timmars rännande i butiker och mellan husen så blev jag hungrig och fick syn på BarbeQue Steakhouse & Bar på Kungsgatan, jag åt en burgare med dess tillbehör. Riktigt gott och det var en stor portion som bjöds, priset var rimligt och jag gick ut väldigt mätt och insåg ganska snart att någon promenad hem var inte att tänka på, så tunnelbanan bar mig hem där jag fick smälta den enormt goda burgaren! Ill be back! Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om Barbeque Steakhouse & Bar
    RIktigt bra kött. Gigantiska portioner. Alltid snabb och trevlig service. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Monica L Monica L tycker:
“Jag fick tillgång till mitt bo...” Läs mer
4.6 i betyg av 2069 omdömen

Folkungagatan 126, 11630, STOCKHOLM