Beirut Café

Engelbrektsgatan 37, 114 32 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 15 omdömen
Beirut Café är vårt bidrag till Stockholm mångfacetterade krogliv. En libanesisk restaurang av internationell karaktär. Ett ställe där du kan äta, umgås eller bara röka en vattenpipa i all stillhet. Genom åren har vi kommit att bli en träffpunkt.

Läs vad 15 kunder tycker om Beirut Café

• 2019-01-26

Madeleine W skrev om Beirut Café
    Bra mat fast till ett högt pris och pinsamt att det tar 10kr i avgift för att hänga in sin jacka Läs mer
  • 2017-09-22

Iris skrev om Beirut Café
    Stans bästa libanesiska restaurang. Varje gång är det lika gott. Bra jobbat! Läs mer
  • 2013-12-17

Stefan D skrev om Beirut Café
    Ett av mina stammishak. Synd att man inte får röka vattenpipa längre inomhus..God mat och skön stämning. Vore kul med lite mera magdans, skapar extra orientalisk känsla. Läs mer
  • 2013-09-02

Shabnam G skrev om Beirut Café
    Bästa libanesiska restaurangen i Stockholm!!! God mat och fin inredning! Läs mer
  • 2013-08-19

Lilian T skrev om Beirut Café
    Jättegod mat och vacker lokal! Läs mer
  • 2013-08-16

Anna B skrev om Beirut Café
    Bästa och lyxigaste libanesen i stan! Läs mer
  • Nikola T

2013-05-20

Nikola T skrev om Beirut Café
    Jättegod mat och bra stämning! Trevlig och duktig personal! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • sargon k

2010-12-04

sargon k skrev om Beirut Café
    Helt okej mat, snygg miljö, bra service, trevligt och socialt Läs mer
  • 2010-05-02

Lisa J skrev om Beirut Café
    Jätte god mat men det börjar bli allt mer för snålt tycker jag... Läs mer
  • Christopher A

2009-11-21

Christopher A skrev om Beirut Café
    Maten dög, finns mycket bättre! Det känns dom att det blir sämre och sämre genom åren! Läs mer
  • Edit T

2009-03-30

Edit T skrev om Beirut Café
    Mycket god libanesisk mat i trevlig miljö! Åt någon variant som bestod av småplock, otroligt gott! Tyvärr luktar man ju stekos och vitlök när man kommer hem, men det är det värt! Läs mer
  • Annika T

2008-04-09

Annika T skrev om Beirut Café
    Beirut,än en av Stockholms bästa libanesiska restuaranger.. Snygg inredning, proffsig personal och kan stark rekommendera deras hummous och vinbladsdolmar!! Man blir verkligen super mätt!! Läs mer
    Ronny M gillar detta
  • Amanda E

2008-01-08

Amanda E skrev om Beirut Café
    Jag hade hört mycket gott om Beirut Café innan vi gick dit. Och oj vilket god mat de hade sen! God och genuin libanesisk meze, och ett plus för att det fanns olika meze-menyer att välja mellan för den som är nybörjare på libanesisk mat. Tuff och annorlunda inredning och trevlig personal. Rekomenderas varmt. Läs mer
    Ronny M gillar detta
  • Lena C

2008-01-04

Lena C skrev om Beirut Café
    Att äta libanesiskt har varit min favorit länge, men att inta den här på Beirut Cafe med deras otroligt trevliga service och lite kitchiga inredning som inramning gör upplevelsen perfekt (är för övrigt för den som är intresserad inredd a London W8 på Odengatan). Vi brukar ofta beställa in deras avsmakningsmeny som innehåller det mesta man kan tänkas vilja äta av både vegetariskt, kött och fågel och det med råge. Ingen går härifrån hungrig! Läs mer
  • Linda K

2007-12-13

Linda K skrev om Beirut Café
    Oj vad trevligt jag hade på Beirut Café! Käkade en meze med grill och det var verkligen en fantastisk upplevelse. Trevlig miljö, sköna fåtöljer gott rödvin. Personalen var proffsig. Ser fram mot att gå dit igen! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Karin S Karin S tycker: