Beirut Café

Engelbrektsgatan 37, 114 32 Stockholm — Visa karta

Beirut Café är vårt bidrag till Stockholm mångfacetterade krogliv. En libanesisk restaurang av internationell karaktär. Ett ställe där du kan äta, umgås eller bara röka en vattenpipa i all stillhet. Genom åren har vi kommit att bli en träffpunkt.
VENDEVÄGEN 14, 18269, Djursholm
Yolo
Erik L:
Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow

Restauranger nära Beirut Café:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Alex K:
Riktigt bra service, god mat och perfekt för min frus födelsedag som faktiskt firades

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Marianne R:
Allt bra. Trevligt bemötande och god hjälp med att välja vin. God mat!!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Läs vad 13 kunder tycker om Beirut Café

• Stefan D
    Stefan D skrev om Beirut Café
    Ett av mina stammishak. Synd att man inte får röka vattenpipa längre inomhus..God mat och skön stämning. Vore kul med lite mera magdans, skapar extra orientalisk känsla.
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Beirut Café
    Bästa libanesiska restaurangen i Stockholm!!! God mat och fin inredning!
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Beirut Café
    Jättegod mat och vacker lokal!
  • Anna B
    Anna B skrev om Beirut Café
    Bästa och lyxigaste libanesen i stan!
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Beirut Café
    Jättegod mat och bra stämning! Trevlig och duktig personal! Rekommenderas varmt!!
  • sargon k
    sargon k skrev om Beirut Café
    Helt okej mat, snygg miljö, bra service, trevligt och socialt
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Beirut Café
    Jätte god mat men det börjar bli allt mer för snålt tycker jag...
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Beirut Café
    Maten dög, finns mycket bättre! Det känns dom att det blir sämre och sämre genom åren!
  • Edit T
    Edit T skrev om Beirut Café
    Mycket god libanesisk mat i trevlig miljö! Åt någon variant som bestod av småplock, otroligt gott! Tyvärr luktar man ju stekos och vitlök när man kommer hem, men det är det värt!
  • Annika T
    Annika T skrev om Beirut Café
    Beirut,än en av Stockholms bästa libanesiska restuaranger.. Snygg inredning, proffsig personal och kan stark rekommendera deras hummous och vinbladsdolmar!! Man blir verkligen super mätt!!
    Ronny M gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Beirut Café
    Jag hade hört mycket gott om Beirut Café innan vi gick dit. Och oj vilket god mat de hade sen! God och genuin libanesisk meze, och ett plus för att det fanns olika meze-menyer att välja mellan för den som är nybörjare på libanesisk mat. Tuff och annorlunda inredning och trevlig personal. Rekomenderas varmt.
    Ronny M gillar detta
  • Lena C
    Lena C skrev om Beirut Café
    Att äta libanesiskt har varit min favorit länge, men att inta den här på Beirut Cafe med deras otroligt trevliga service och lite kitchiga inredning som inramning gör upplevelsen perfekt (är för övrigt för den som är intresserad inredd a London W8 på Odengatan). Vi brukar ofta beställa in deras avsmakningsmeny som innehåller det mesta man kan tänkas vilja äta av både vegetariskt, kött och fågel och det med råge. Ingen går härifrån hungrig!
  • Linda K
    Linda K skrev om Beirut Café
    Oj vad trevligt jag hade på Beirut Café! Käkade en meze med grill och det var verkligen en fantastisk upplevelse. Trevlig miljö, sköna fåtöljer gott rödvin. Personalen var proffsig. Ser fram mot att gå dit igen!

Engelbrektsgatan 37, 114 32 Stockholm