Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

3.9

Välkommen till Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice! Behöver du hjälp att bygga uterum eller altan? Sedan 1996 har vi hjälpt våra kunder att ro deras drömprojekt i hamn. Vi på Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice hjälper dig med allt från betongarbete, bygga uterum & altan, byggnadssnickeri & grovsnickeri till att gjuta...

7 omdömen om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Jessica J
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Jag skulle här behöva utfärda en varning för denna hantverkare med firma. Denna gång gick jag på rekommendation av en kompis, annars brukar jag ta in offerter via -Bra Byggare- vilket funkat bra och där fakturorna stämt på öret med överenskommet pris/offert. Bengt med kollega, som gipsat innerväggarna i stugan, glömde knäppa på elen när de var klara med jobbet. När vi kommer dit ett antal veckor senare stinker det i stugan och det rinner ur kylskåp med frysfack där mat (som skulle hålla i minst 1-2 månader) ruttnat för...

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Stefan C
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Bra utfört takjobb enigt offert och inom överenskommen tid.

Pia S
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Vi anlitade entreprenören för ett altan- och staketbygge. Entreprenören kom när han utlovat och höll uppskattade tidpunker för färdigställande. Snyggt blev det också. Sammantaget är vi mycket nöjda.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Mats R
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Fick panelen utbytt på min sommarstuga. Bengt Juhlin med kollega skötte arbetet mycket bra och var väldigt trevliga, de till och med städade efter sig. Jag är mycket nöjd med Beng Juhlin.

Lars J
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Snickeriarbeten. Korrekt bemött. Levde upp till det som var överenskommet. Kan mycket väl anlita honom igen.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Jonas H
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Tak på stålkonstruktion Allt gick enligt överenskommet Inga anmärkningar vid besiktningen

Elisabeth M
Skrev om Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Gav oss ett prisförslag innan arbetet, efter utbyggnad av vår altan damp en faktura ner på den dubbla kostnaden. Debiterade oss 13 timmars arbetstid men var endast på plats 7 h. Under dessa 7 h hände det dessutom inte så mycket. Skickade utöver detta en faktura genom ett inkassoföretag...

Svar från Bengt Juhlin Bygg och Fastighetsservice

Vi var 2 personer som jobbade då blir det 13 tim. Det är inget inkassobolag det är en factoringfirma som jag anlitar ibland.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen