Alla kategorier Elektriker Stockholms län Sollentuna Bengt Widahls El

Bengt Widahls El

Lomvägen 31, 192 56 Sollentuna — Visa karta

Bengt Widahls El är baserat på tron att våra kunders behov är av yttersta betydelse och hela vårt team är beredda att möta just dessa behov. Vi utför rotarbeten, ny-installationer, felsökning och reparation åt privatpersoner i villa och lägenhet. Vi arbetar också mot företag och bostadsrättsföreningar.
Jag trivs mycket bra i min yrkesroll och ser fram emot nya utmaningar. Med över 20 års erfarenhet av diverse elinstallationer hjälper vi er gärna! Välkomna!

Läs vad 7 kunder tycker om Bengt Widahls El

• Cecilia M

2019-01-23

Cecilia M skrev om Bengt Widahls El
    Har anlitat Bengt Widahls El vid ett flertal tillfällen till både stora och små projekt. Mycket proffsig, bra bemötande, punktlig och väldigt noggrann. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2015-11-27

Rolf M skrev om Bengt Widahls El
    Förtroendeingivande och noggrant utfört arbete. Jfr med tidigare erfarenheter är denna positiv. Läs mer
  • 2015-11-02

Anders Z skrev om Bengt Widahls El
    Arbetet gick bra och det blev ett mycket bra resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • 2015-11-01

Salah S skrev om Bengt Widahls El
    Kunskap punktlighet snabbhet Mycket belåten Läs mer
  • 2015-10-28

Ulf S skrev om Bengt Widahls El
    Installation av motorvärmareuttag och framdragning av el till ny utomhuslykta. Läs mer
  • 2015-10-27

Anna J skrev om Bengt Widahls El
    Jag har anlitat Bengt under flera år när jag behöver hjälp med el. Han är mycket seriös och kunnig, håller bra kontakt med mig som kund och svarar när jag frågar något. Läs mer
  • 2015-10-26

Magdalena B skrev om Bengt Widahls El
    Ett bra och mycket serviceinriktat företag
    Snyggt resultat. Läs mer

Lomvägen 31, 192 56 Sollentuna