Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bergvärmespecialisten Sverige AB

Bergvärmespecialisten Sverige AB

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Bergvärmespecialisten Sverige AB

• Anna S
    Anna S skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB
    Vilken service och kompetens!
    Anlitade bergvärmespecialisten när vår bergvärmepanna plötsligt lagt av mitt i kalla vintern. De kom på ett par timmar och gjorde en korrekt felsökning o ringde senare o kollade så att allt fortfarande var i sin ordning.
    Utmärkt! Läs mer
  • M B
    M B skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB
    Vi installerade bergvärme för något år sedan. Med facit i hand hade vi utan tvekan valt en annan installatör (en av de andra som offererade).

Vid själva säljögonblicket var ägaren artig och verkade seriös. Men på sikt visades ett antal allvarliga brister och slarv:
    - Skräp lämnades på tomten. Fick ringa och påminna flera gånger.
    - Borrkax (efter själva borrningen) lämnades på gatan. Fick skrapa bort det själv.
    - Jag har bra koll/påläst på byggdetaljer och tyvärr var jag tvungen att "tjata" på företaget för att de skulle utföra arbetet helt korrekt och enligt kontraktspecifikation. Tur att jag hade koll!
    - När det blev tjafs om detaljer så löste företaget det genom att skicka "villkorsbilaga" till mig i efterhand.
    - Ett par månader efter installation började varningslampa lysa på värmepump. Jag ringde bad företaget att komma och titta men de kom aldrig. Jag fick lösa det på annat sätt.
    - Slutligen fick vi inget underlag av företaget för att deklarera ROT-avdraget trots flera försök. Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Skå Industriby, 17975, SKÅ