Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bergvärmespecialisten Sverige AB

Bergvärmespecialisten Sverige AB

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten — Visa karta

Solna strandväg 34, 17154, Solna
MF Rör AB
Ingvar M:
Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande

Rörmokare nära Bergvärmespecialisten Sverige AB:

Årsta skolgränd 10, ÅRSTA
Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifi... Läs mer ›
Jesper N:
Jag hade stora förväntningar på Lindqvist då jag tidigare haft mkt bra erfarenhet av dem gällande totalrenovering av min förra lägenhet. Fr...

Ostmästargränd 5, Årsta
Jennie L:
Anlitade Kvalitetsbygg för renovering av kök, på rekommendation av köksleverantör. Kvalitetsbygg projektledde bygget inklusive alla inblanda...

Drottningholmsvägen 78, STOCKHOLM
Vi har ett stort urval av kakel, badrumsmöbler duschväggar och blandare. Du komm... Läs mer ›
Stefan H:
Helrenovering av badrum. Snabba med att svara och hjälpsamma. Ett mycket gott och professionellt bemötande.

Höglandstorget 1, BROMMA
Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar! Läs mer ›
Brita M:
Mycket bra .Teknikern såg felet direkt och åtgärdade samt återkom och kompletterade reparationen. MVH Brita Bel Madani

Läs vad 1 kund tycker om Bergvärmespecialisten Sverige AB

• M B
    M B skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB
    Vi installerade bergvärme för något år sedan. Med facit i hand hade vi utan tvekan valt en annan installatör (en av de andra som offererade).

Vid själva säljögonblicket var ägaren artig och verkade seriös. Men på sikt visades ett antal allvarliga brister och slarv:
    - Skräp lämnades på tomten. Fick ringa och påminna flera gånger.
    - Borrkax (efter själva borrningen) lämnades på gatan. Fick skrapa bort det själv.
    - Jag har bra koll/påläst på byggdetaljer och tyvärr var jag tvungen att "tjata" på företaget för att de skulle utföra arbetet helt korrekt och enligt kontraktspecifikation. Tur att jag hade koll!
    - När det blev tjafs om detaljer så löste företaget det genom att skicka "villkorsbilaga" till mig i efterhand.
    - Ett par månader efter installation började varningslampa lysa på värmepump. Jag ringde bad företaget att komma och titta men de kom aldrig. Jag fick lösa det på annat sätt.
    - Slutligen fick vi inget underlag av företaget för att deklarera ROT-avdraget trots flera försök.

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten