Bergvärmespecialisten Sverige AB

2.3

4 omdömen om Bergvärmespecialisten Sverige AB

Bengt Towe G
Skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB

Vi hade läckage i vårat system i bergvärmepumpen. Bergvärmespecialisten kom och fyllde på systemet i juli 2022, som tyvärr bara räckte i två dar och en ny påfyllning gjordes.. Felet som krävde att man hårdlödde läckan åtgärdades inte. Ändå fick vi betala 8000 kronor för insatsen som inte avhjälpte felet.. Vi fick inte tillbaka något på försäkringen, vilket var ett felaktigt beslut eftersom det var läckage och inte underhåll. Felet kvarstod och det var ingen service som försäkringen tyvärr bedömde det som. Felet är nu åtgärdat av ett annat företag.

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

sandra R

😠👎😠👎😠👎Hoppas du ser detta & SKÄMS PÅ DIG😠👎😠👎😠👎😠👎😠👎

Anna S
Skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB

Vilken service och kompetens! Anlitade bergvärmespecialisten när vår bergvärmepanna plötsligt lagt av mitt i kalla vintern. De kom på ett par timmar och gjorde en korrekt felsökning o ringde senare o kollade så att allt fortfarande var i sin ordning. Utmärkt!

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 343 omdömen 4.8 av 343 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

M B
Skrev om Bergvärmespecialisten Sverige AB

Vi installerade bergvärme för något år sedan. Med facit i hand hade vi utan tvekan valt en annan installatör (en av de andra som offererade). Vid själva säljögonblicket var ägaren artig och verkade seriös. Men på sikt visades ett antal allvarliga brister och slarv: - Skräp lämnades på tomten. Fick ringa och påminna flera gånger. - Borrkax (efter själva borrningen) lämnades på gatan. Fick skrapa bort det själv. - Jag har bra koll/påläst på byggdetaljer och tyvärr var jag tvungen att "tjata" på företaget för att de skulle...